ΗΠΑ: αύξηση στα έσοδα από ραδιοφωνικές διαφημίσεις
Σε μια έκθεση που δημιουργήθηκε από το Γραφείο Ραδιοφωνικής Διαφήμισης (Radio Advertising Bureau) των Ηνωμένων Πολιτειών, το ραδιόφωνο επέδειξε την τρίτη κατά σειρά συνεχόμενη αύξηση το πρώτο τετράμηνο το 2012 με άνοδο 1 τοις εκατό στα 3,8 δις δολάρια. Αυξήσεις στο ψηφιακό (+10 τοις εκατό) και τα δίκτυα (+8 τοις εκατό) και μια σημαντική αύξηση στα εκτός αέρα (+3 τοις εκατό) σε συνδυασμό με μια σταθερή τιμή στον τομέα των σποτ οδήγησαν στα θετικά αποτελέσματα. Read more »ΗΠΑ: αύξηση στα έσοδα από ραδιοφωνικές διαφημίσεις