Υποβλήθηκε από radiofono.gr στις .
Το Γραφείο Ραδιοφωνικής Διαφήμισης (Radio Advertising Bureau) των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής ανακοίνωσε τη λειτουργία της μικρο-ιστοσελίδας “Why Radio” (γιατί ράδιο) ως κόμβο για τη ραδιοφωνική διαφήμιση και έρευνα για υπεύθυνους πωλήσεων ραδιοφώνων, διαφημιστικές εταιρίες και διαφημιζόμενους. Ο νέος διαδικτυακός προορισμός επιτρέπει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση και να κατεβάζουν στατιστικά στοιχεία για το ραδιόφωνο, τα οποία ήταν παλιότερα διαθέσιμα στον πιο εκτεταμένο Οδηγό Μάρκετινγκ για το Ραδιόφωνο, συμπεριλαμβανομένων αναφορών για την πρόσβαση, την κατανάλωση των μέσων, τις δημογραφικές και καταναλωτικές τάσεις. Επίσης προσπελάσιμες θα γίνουν πιο λεπτομερείς μελέτες από τους οίκους Arbitron, Edison Research και το Εργαστήριο Διαφήμισης στο Ραδιόφωνο.
«Οι πωλητές μπορούν να δουν τα στοιχεία και στη συνέχεια να τα προσαρμόσουν για παρουσιάσεις στον πελάτη και τις ανάγκες των πωλήσεων», σημειώνει η υπεύθυνη Marketing & Επικοινωνίας του RAB Leah Kamon. Προσθέτει η Erica Farber, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της RAB: «Έχουμε κάνει πολύ πιο εύκολο για τις δυνάμεις πωλήσεων των σταθμών και τις διαφημιστικές εταιρείες να βρίσκουν τις τελευταίες έρευνες για να επιδεικνύουν τις διάφορες ιδιότητες του ραδιοφώνου ως μια ιδιαίτερα αποτελεσματική μορφή διαφήμισης.»
Το “Why Radio” είναι διαθέσιμο εδώ.
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια