Υποβλήθηκε από radiofono.gr στις .
Σε μια έκθεση που δημιουργήθηκε από το Γραφείο Ραδιοφωνικής Διαφήμισης (Radio Advertising Bureau) των Ηνωμένων Πολιτειών, το ραδιόφωνο επέδειξε την τρίτη κατά σειρά συνεχόμενη αύξηση το πρώτο τετράμηνο το 2012 με άνοδο 1 τοις εκατό στα 3,8 δις δολάρια. Αυξήσεις στο ψηφιακό (+10 τοις εκατό) και τα δίκτυα (+8 τοις εκατό) και μια σημαντική αύξηση στα εκτός αέρα (+3 τοις εκατό) σε συνδυασμό με μια σταθερή τιμή στον τομέα των σποτ οδήγησαν στα θετικά αποτελέσματα.
Αυξήσεις από διάφορες κατηγορίες και διαφημιστές συνέβαλαν στις αυξήσεις του πρώτου τετραμήνου. Οι δέκα κορυφαίοι διαφημιστές ραδιοφωνικών spot για το πρώτο τετράμηνο του 2012 ήταν κατά σειρά:
Comcast Cable Xfinity $ 89.7 εκατ
McDonald 's $ 87.6 εκατ
Safeway $ 59.3 εκατ
Verizon Wireless $ 48.5 εκατ
Geico $ 46 εκατ.
Η AT & T $ 45.5 εκατ
Η T-Mobile $ 42,2 εκατ
Ένωση προμηθευτών Toyota $ 41.7 εκατ
Fox TV Network $ 39.6 εκατ
Ένωση προμηθευτών Honda $ 32 εκατ
Η πολιτική διαφήμιση παίζει σημαντικό ρόλο για αύξηση των εσόδων του ραδιοφώνου. Το RAB έχει συνεργαστεί με την PQ Media για να παρέχουν στη βιομηχανία, με σκοπό τη ανάλυση του πολιτικού τομέα και του αντίκτυπού του στο ραδιόφωνο.
Τα έσοδα των ραδιοφωνικών spot, του ψηφιακού και του εκτός αέρα ραδιοφώνου βασίζονται σε ένα σύνολο πάνω από 100 αγορών, όπως αναφέρθηκε από την λογιστική εταιρεία του Miller, Kaplan, Arase & Co. με αναγωγή στο σύνολο των ΗΠΑ. Τα έσοδα των ψηφιακών αποτελούνται από δραστηριότητα που παράγεται από ιστοσελίδες, Internet / Web streaming και HD Radio, συμπεριλαμβανομένων σταθμών HD2 και HD3. Τα έσοδα δικτύων περιλαμβάνουν τις πέντε κορυφαίες εταιρείες ραδιοφωνικής δικτύωσης. Τα έσοδα των δεδομένων έχουν ελεγχθεί με τυχαία επιλογή από το 2002. Η σύνθεση των αγορών / σταθμών / δικτύων μπορεί να διαφέρει από χρόνο σε χρόνο. Η ποσοστιαία μεταβολή υπολογίζεται επί των εσόδων με προσαρμογή στις τρέχουσες αναφορές του έτους.
Η έκθεση είναι διαθέσιμη στο διαδίκτυο .
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια