κοινωνική δικτύωση

Υποκατηγορίες

Ραδιοφωνική εκπομπή με μουσικό top-15 από το Youtube

Μια νέα ραδιοφωνική εκπομπή στην αμερικανική δορυφορική πλατφόρμα ραδιοφώνου SiriusXM, που βασίζεται σε επιλογές από τους χρήστες του YouTube, αρχίζει αυτές τις μέρες. Ο αναλυτής Brad Shimmin είπε στο VentureBeat ότι αυτό το είδος του προγραμματισμού με βάση το πλήθος "αντιπροσωπεύει τόσο τον κίνδυνο όσο και την υπόσχεση μουσικού περιεχομένου που καθοδηγείται από στατιστικές αναλύσεις". Read more »Ραδιοφωνική εκπομπή με μουσικό top-15 από το Youtube

O Love Radio και η «μουσική επιτροπή» των ακροατών του

Συενχίζεται η λειτουργία της «μουσικής επιτροπής» του Love Radio, μιας δόμης μέσω της οποίας η γνώμη των ακροατών περνάει στον αέρα του σταθμού. Μέσω της σελίδας του σταθμού στο Facebook Love Radio 97,5 Athens, αλλά και μέσω του επίσημου site μπορούν να κάνουν την εγγραφή τους στην μουσική επιτροπή του σταθμού και να γίνουν μέλη της. Κάθε εβδομάδα έχουν την δυνατότητα να ψηφίζουν τα αγαπημένα τους τραγούδια και να κερδίζουν δώρα όπως cd, ταξίδια, προσκλήσεις θεατρικών παραστάσεων και πολλά άλλα. Read more »O Love Radio και η «μουσική επιτροπή» των ακροατών του

Γιατί το ραδιόφωνο είναι ο καλύτερος τρόπος για μάρκετινγκ

«Οι τακτικοί ακροατές ραδιοφώνου αποτελούν επίσης πρόσωπα κλειδιά στην επικοινωνία "από στόμα σε στόμα"», σύμφωνα με την άπoψη του Tripp Eldridge. Κι ενώ τα κοινωνικά δίκτυα έχουν γίνει η πιο ισχυρή πλατφόρμα του μάρκετινγκ "από στόμα σε στόμα", οι ομιλητές Eldridge και Ed Keller της εταιρίας DMR Interactive λένε ότι η διαδικτυακή επικοινωνία αποτελεί μόνο το 10% του μάρκετινγκ "από στόμα σε στόμα". «Το 90% γίνεται σε προσωπικές επαφές, ή σε συζητήσεις μεταξύ φίλων και οικογένειας». Read more »Γιατί το ραδιόφωνο είναι ο καλύτερος τρόπος για μάρκετινγκ

Το ραδιόφωνο έχει μέλλον μόνο αν ξεπεραστεί η διστακτικότητα για νέες τεχνολογίες

Με δεδομένη την πτώση της διαφημιστικής δαπάνης του ραδιοφώνου τίθενται σημαντικά ερωτήματα όχι μόνο για το παρόν του μέσου, αλλά και για το μέλλον του. Σύμφωνα με άρθρο του Δημήτρη Κορδερά στο τελευταίο τεύχος του Marketing Week, παρά τους φόβους ότι η άσχημη κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη, τα στελέχη της αγορά είναι αισιόδοξα. Ωστόσο μεγάλο ζήτημα είναι η αλλαγή νοοτροπίας και η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογικών μεθόδων για τη διάθεση και την προώθηση του ραδιοφωνικού περιεχομένου. Read more »Το ραδιόφωνο έχει μέλλον μόνο αν ξεπεραστεί η διστακτικότητα για νέες τεχνολογίες

Η συζήτηση στην #ERT για τα ψηφιακά μέσα και τα κοινωνικά δίκτυα

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσίασε η εκπομπή της ΕΡΤ για τα νέα μέσα και τα κοινωνικά δίκτυα που μεταδόθηκε την Κυριακή 16 Ιουνίου του 2013 από το κατειλημμένο από τους εργαζόμενους Ραδιομέγαρο. Συμμετείχαν οι Κατερίνα Σταυρούλα (Δημοσιογράφος, Radio Bubble), Αγγελική Γαζή (επικουρη καθηγήτρια στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο της Κύπρου, Τμήμα Επικοινωνίας και σπουδών Διαδικτύου), Ηρακλής Μπογδάνος (δημοσιογράφος από το The Press Project), Χρήστος Γραμματίδης (Amagi Radio), καθώς και ο παραγωγός του Omnia TV Αντώνης και με το ψευδώνυμο στο twitter «Ύποπτο Μούσι». Συντόνισε ο Βασίλης Βασιλόπουλος, Υπεύθυνος Πολυμέσων της ΕΡΤ. Παρακάτω δημοσιεύουμε το βίντεο και μερική απομαγνητοφώνηση της εκπομπής. Read more »Η συζήτηση στην #ERT για τα ψηφιακά μέσα και τα κοινωνικά δίκτυα

Αυτοματοποιημένο ραδιόφωνο «χωρίς κανόνες» από την Google

Η τελευταία ενημέρωση του Google στη διαρκώς μεταβαλλόμενη μουσική υπηρεσία του περιλαμβάνει πλέον ραδιοφωνικούς σταθμούς και απεριόριστη ροή ήχου. Το Google Play Music All Access είναι μια μηνιαία συνδρομητική υπηρεσία που σας επιτρέπει να οικοδομήσετε ραδιοφωνικούς σταθμούς με βάση τους αγαπημένους καλλιτέχνες, είδη, ή θέματα τραγουδιού. Οι ραδιοφωνικοί σταθμοί μπορεί να μοιραστούν μεταξύ φίλων ή να αναπαραχθούν από το κινητό και το διαδίκτυο. Read more »Αυτοματοποιημένο ραδιόφωνο «χωρίς κανόνες» από την Google

Μπορούν οι αλγόριθμοι να κάνουν ραδιόφωνο;

Το κρίσιμο αυτό ερώτημα, καθώς και άλλα πολλά φλέγοντα ερωτήματα για το μέλλον του ραδιοφώνου συζητήθηκαν την Τετάρτη σε εκδήλωση που οργάνωσε το Δημόσιο Ίδρυμα Μέσων του Βερολίνου. Προσκεκλημένοι ομιλητές ήταν ο Στέφαν Τσίλχ, επικεφαλής του Spotify Γερμανίας και ο Στέφαν Σμίτερ, διευθυντής μάρκετινγκ των ραδιοφωνικών σταθμών του RTL, που κατέχουν την πρώτη και την 4η θέση στις ακροαματικότητες. Το συντονισμό έκαναν δύο δημοσιογράφοι της κρατικής ραδιοφωνίας, η Φέρα Λινς και ο Γιοργκ Βάγκνερ. Το ραδιόφωνο.gr ήταν εκεί Read more »Μπορούν οι αλγόριθμοι να κάνουν ραδιόφωνο;

Ανταπόκριση από τη Διεθνή Έκθεση Ασύρματων Επικοινωνιών του Βερολίνου

Oλοκληρώθηκε την Τετάρτη 5 Σεπτέμβρη στο Βερολίνο η Διεθνής Έκθεση Ασύρματων Επικοινωνιών IFA (Internationale Funkausstellung), μια από τις παλαιότερες (1924) και μεγαλύτερες εκθέσεις ηλεκτρονικών προϊόντων και οικιακών συσκευών σε ολόκληρο τον κόσμο. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, 1.438 εκθέτες παρουσίασαν προϊόντα και καινοτομίες σε έναν εκθεσιακό χώρο 142 στρεμμάτων. Κατά τη διάρκεια της η διοργάνωση δέχτηκε 240.000 επισκέπτες, από τους οποίους περίπου 43.000 ήρθαν από το εξωτερικό. Επιπλέον έγινε γνωστό ότι συνάφθηκαν συμφωνίες ύψους 3,8 δισεκατομμυρίων ευρώ. Read more »Ανταπόκριση από τη Διεθνή Έκθεση Ασύρματων Επικοινωνιών του Βερολίνου

Το Facebook λανσάρει ραδιόφωνο και ανταγωνίζεται τους ραδιοσταθμούς

Όπως όλοι όσοι δίνουν προσοχή στις εξελίξεις γνωρίζουν, έχει κυκλοφορήσει η πρώτη Δήλωση Αρχικής Δημόσιας Εγγραφής του Facebook στο Χρηματιστήριο και είναι ένα συναρπαστικό ανάγνωσμα. Read more »Το Facebook λανσάρει ραδιόφωνο και ανταγωνίζεται τους ραδιοσταθμούς

Στo γαλλικό ραδιόφωνο απαγορεύεται η αναφορά σε Facebook και Twitter

Πώς λέγεται το Facebook και το Twitter στα γαλλικά; Δεν λέγεται - τουλάχιστον, αν είσαι στο ραδιόφωνο ή την τηλεόραση, όπου Γάλλοι αξιωματούχοι έχουν απαγορεύσει οποιαδήποτε αναφορά σε αυτά αν δεν είναι ειδικά μέρος του ρεπορτάζ. Read more »Στo γαλλικό ραδιόφωνο απαγορεύεται η αναφορά σε Facebook και Twitter

Εγγραφή στο all greek radio news Εγγραφή στο κοινωνική δικτύωση