Υποβλήθηκε από radiofono.gr στις .
«Οι τακτικοί ακροατές ραδιοφώνου αποτελούν επίσης πρόσωπα κλειδιά στην επικοινωνία "από στόμα σε στόμα"», σύμφωνα με την άπoψη του Tripp Eldridge. Κι ενώ τα κοινωνικά δίκτυα έχουν γίνει η πιο ισχυρή πλατφόρμα του μάρκετινγκ "από στόμα σε στόμα", οι ομιλητές Eldridge και Ed Keller της εταιρίας DMR Interactive λένε ότι η διαδικτυακή επικοινωνία αποτελεί μόνο το 10% του μάρκετινγκ "από στόμα σε στόμα". «Το 90% γίνεται σε προσωπικές επαφές, ή σε συζητήσεις μεταξύ φίλων και οικογένειας». Το ραδιόφωνο μπορεί να αποτελεί κομμάτι και στις δυο πλατφόρμες: το διαμοιρασμό "από στόμα σε στόμα" μέσω κοινωνικών δικτύων, καθώς και της προσωπικής επικοινωνίας, κάτι που έκανε εδώ και χρόνια με τους ακροατές. Αυτό είναι το προσόν που το καθιστά μοναδικό ως μέσο.
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια