Published on Ραδιόφωνο (https://radiofono.gr)

Αρχική > Γιατί το ραδιόφωνο είναι ο καλύτερος τρόπος για μάρκετινγκ

Γιατί το ραδιόφωνο είναι ο καλύτερος τρόπος για μάρκετινγκ [1]

Υποβλήθηκε από radiofono.gr [2] στις Κυρ, 22/12/2013 - 09:43.

[3]

«Οι τακτικοί ακροατές ραδιοφώνου αποτελούν επίσης πρόσωπα κλειδιά στην επικοινωνία "από στόμα σε στόμα"», σύμφωνα με την άπoψη του Tripp Eldridge. Κι ενώ τα κοινωνικά δίκτυα έχουν γίνει η πιο ισχυρή πλατφόρμα του μάρκετινγκ "από στόμα σε στόμα", οι ομιλητές Eldridge και Ed Keller της εταιρίας DMR Interactive λένε ότι η διαδικτυακή επικοινωνία αποτελεί μόνο το 10% του μάρκετινγκ "από στόμα σε στόμα". «Το 90% γίνεται σε προσωπικές επαφές, ή σε συζητήσεις μεταξύ φίλων και οικογένειας». Το ραδιόφωνο μπορεί να αποτελεί κομμάτι και στις δυο πλατφόρμες: το διαμοιρασμό "από στόμα σε στόμα" μέσω κοινωνικών δικτύων, καθώς και της προσωπικής επικοινωνίας, κάτι που έκανε εδώ και χρόνια με τους ακροατές. Αυτό είναι το προσόν που το καθιστά μοναδικό ως μέσο.

Πηγή: Άρθρο της Dana Hall στο Radio Ink [4]

άρθρα: 
διαφημιστικές εκστρατείες [5],
κοινωνική δικτύωση [6]
ετικέτες: 
marketing [7]
γεωγραφική τοποθεσία: 
ΗΠΑ [8]

Άδεια Creative Commons Το περιεχόμενο του δικτυακού τόπου radiofono.gr, που παρέχεται από την συντακτική ομάδα του radiofono.gr διατίθεται για αναδημοσίευση με υποχρεωτική αναφορά προέλευσης, σύμφωνα με την άδεια Creative Commons Attribution 3.0 (Γερμανίας) , εκτός αν επισημαίνεται διαφορετικά στο κείμενο.

 

Βρείτε μας στο Google+


Source URL: https://radiofono.gr/node/3949

Σύνδεσμοι
[1] https://radiofono.gr/node/3949
[2] https://radiofono.gr/user/6
[3] https://radiofono.gr/sites/www.radiofono.gr/files/DAB_Digital_Radio.jpg
[4] http://www.radioink.com/article.asp?id=2734482&spid=24698
[5] https://radiofono.gr/taxonomy/term/68
[6] https://radiofono.gr/taxonomy/term/324
[7] https://radiofono.gr/taxonomy/term/1197
[8] https://radiofono.gr/taxonomy/term/19