Παρατείνεται η θητεία των προϊσταμένων της ΕΕΤΤ για το ραδιόφωνο

Για τρια χρόνια παρατείνεται η θητεία των προϊσταμένων των τμημάτων της ΕΕΤΤ που άπτονται σε θέματα ραδιοφώνου και τηλεόρασης. Την απόφαση έλαβε η ΕΕΤΤ, μετά από εισήγηση της Επιτροπής Αξιολόγησης. Στη θέση τους για τρία ακόμη χρόνια παραμένουν οι Α. Λύρατζης (Διεύθυνση Φάσματος), Ν. Ηγουμενίδης (Τμήμα Εποπτείας και Ελέγχου Φάσματος) και Γ. Γερωνυμάκης (Τμήμα Διαχείρισης Φάσματος).

Η διεύθυνση φάσματος είναι υπεύθυνη για την άσκηση συντονισμού, ελέγχου και τις εισηγήσεις θεμάτων από τα επιμέρους 3 τμήματα επί αρμοδιοτήτων φάσματος, προς την Διοίκηση της ΕΕΤΤ για τη βέλτιστη αξιοποίηση και εποπτεία του φάσματος και της αγοράς που το αξιοποιεί. Τη διοίκησή της συνεχίζει να έχει ο Δρ. Αναστάσιος (Τάσος) Λύρατζης που είναι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Η/Υ. Αποφοίτησε από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (1990) και είναι Διδάκτωρ στις Τηλεπικοινωνίες και τα Δίκτυα Υπολογιστών (1994). Ήταν Προϊστάμενος στο Τμήμα Διαχείρισης Φάσματος (2003-2006), όταν η ΕΕΤΤ ήταν υπεύθυνη για τη διαχείριση και εποπτεία του φάσματος κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων «ΑΘΗΝΑ 2004» και συμμετείχε στην ενσωμάτωση του συστήματος διαχείρισης φάσματος που βρίσκεται ως σήμερα σε λειτουργία στην ΕΕΤΤ. Είναι Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Φάσματος της ΕΕΤΤ από τα μέσα του 2011.

Στις αρμοδιότητες του Τμήματος Εποπτείας και Ελέγχου Φάσματος περιλαμβάνονται η τήρηση Εθνικού Μητρώου Ραδιοσυχνοτήτων, η εποπτεία και ο έλεγχος της χρήσης του φάσματος, η διενέργεια μετρήσεων της χρήσης του φάσματος για εντοπισμό παρεμβολών ή εκπομπών χωρίς άδεια, η τήρηση σχετικής βάσης δεδομένων καθώς και η παροχή πληροφοριών για την κάλυψη του φάσματος. Του τμήματος συνεχίζει να προΐσταται ο Νίκος Ηγουμενίδης. Είναι είναι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Η/Υ από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, μέλος του ειδικού επιστημονικού προσωπικού της ΕΕΤΤ  από το 2001 και προϊστάμενος του εν λόγω Τμήματος από το 2006.

Στις αρμοδιότητες του Τμήματος Διαχείρισης Φάσματος της ΕΕΤΤ περιλαμβάνονται η χορήγηση των αδειών κατασκευής κεραιών σταθμών, ο έλεγχος της διαθεσιμότητας των ραδιοσυχνοτήτων σε συγκεκριμένες ζώνες για κάθε υπηρεσία και η συνεργασία με διεθνείς φορείς σχετικά με ζώνες ή συχνότητες. Εδώ στη θέση του παραμένει ο Xαρίλαος Γερωνυμάκης, μέλος του ειδικού επιστημονικού προσωπικού της ΕΕΤΤ από το 2000 και προϊστάμενος στο συγκεκριμένο τμήμα από το 2006.

Πηγή: ΕΕΤΤ

γεωγραφική τοποθεσία: 

Σχόλια

Η ΕΕΤΤ, που γράφει τόσο ωραία δελτία τύπου και καμαρώνει συνεχώς για τα "επιτεύγματα" της, γιατί δεν μας λέει πόση θα έπρεπε να είναι η θητεία αυτών των "προϊσταμένων" και για ποιο λόγο έχει δοθεί "παράταση" στις θητείες τους; Μιλάμε και εδώ για μια κατάσταση όπως αυτή που επικρατεί χρόνια τώρα στην άλλη "ανεξάρτητη" αρχή, το ΕΣΡ;

[quote=ανώνυμος]

Τα καραγκιοζάκια των αττικών ερτζιανών χαίρονται βλέπω...

[/quote]

Θα μπορουσες να γραψεις κατι χωρις να χαρακτηριζεις ετσι.

Οι συγκεκριμμενοι που ανεφερεσε παιζουν πλεον με μπουζουκια των 3 αντε 4 KW. Τον ενα τον ξυνει το κρατικο απο Γερανεια οπως συμβαινει και λιγο παρακατω απο τον σκαι, τον αλλο τον παρεμβαλει νομιμος σταθμος γειτονικου νομου(Ερμιονη Αργολιδας),  ο ενας ο Κρητικος ειναι off ενω ο Δευτερος ελαχιστα ακουγεται οπως και το 98,0.

Ο "μαυρος" ξυνει Δυτικα αθλητικο σταθμο. Γενικα παντως ζορισαν τα πραματα.....

Αφου ηταν να συνεχισουν να εχουν τους ιδιους προισταμενους, που εμειναν στη θεση τους λογω "προηγουμενης εμπειριας τους στην ιδια θεση", γιατι εκαναν προκυρηξη των θεσεων;

Παλι "inside business" ειχαμε...

ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ!!!!

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

Τα καραγκιοζάκια των αττικών ερτζιανών χαίρονται βλέπω...

[/quote]

Θα μπορουσες να γραψεις κατι χωρις να χαρακτηριζεις ετσι.

Οι συγκεκριμμενοι που ανεφερεσε παιζουν πλεον με μπουζουκια των 3 αντε 4 KW. Τον ενα τον ξυνει το κρατικο απο Γερανεια οπως συμβαινει και λιγο παρακατω απο τον σκαι, τον αλλο τον παρεμβαλει νομιμος σταθμος γειτονικου νομου(Ερμιονη Αργολιδας),  ο ενας ο Κρητικος ειναι off ενω ο Δευτερος ελαχιστα ακουγεται οπως και το 98,0.

Ο "μαυρος" ξυνει Δυτικα αθλητικο σταθμο. Γενικα παντως ζορισαν τα πραματα.....

[/quote]

Μεγαλα ζορια!

δε λες τιποτα... Μονο 30 πελατες τον Ιουλιο!

α, μην ξεχασω και μονο 8 τραγουδια πληρωμενα

μεγαλα ζορια... Κλαιω μερα-νυχτα

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

Τα καραγκιοζάκια των αττικών ερτζιανών χαίρονται βλέπω...

[/quote]

Θα μπορουσες να γραψεις κατι χωρις να χαρακτηριζεις ετσι.

Οι συγκεκριμμενοι που ανεφερεσε παιζουν πλεον με μπουζουκια των 3 αντε 4 KW. Τον ενα τον ξυνει το κρατικο απο Γερανεια οπως συμβαινει και λιγο παρακατω απο τον σκαι, τον αλλο τον παρεμβαλει νομιμος σταθμος γειτονικου νομου(Ερμιονη Αργολιδας),  ο ενας ο Κρητικος ειναι off ενω ο Δευτερος ελαχιστα ακουγεται οπως και το 98,0.

Ο "μαυρος" ξυνει Δυτικα αθλητικο σταθμο. Γενικα παντως ζορισαν τα πραματα.....

[/quote

ρε γατακι ολοι οι και καλα νομιμοι παιζουν με 7

τα δικα μας 4 σε πειραξαν?

στο κατω κατω οι δικες μου κεραιες ειναι τζαμι σε σχεση με ολων των νομιμων!

γατακι

[quote=Orf]

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

Τα καραγκιοζάκια των αττικών ερτζιανών χαίρονται βλέπω...

[/quote]

Θα μπορουσες να γραψεις κατι χωρις να χαρακτηριζεις ετσι.

Οι συγκεκριμμενοι που ανεφερεσε παιζουν πλεον με μπουζουκια των 3 αντε 4 KW. Τον ενα τον ξυνει το κρατικο απο Γερανεια οπως συμβαινει και λιγο παρακατω απο τον σκαι, τον αλλο τον παρεμβαλει νομιμος σταθμος γειτονικου νομου(Ερμιονη Αργολιδας),  ο ενας ο Κρητικος ειναι off ενω ο Δευτερος ελαχιστα ακουγεται οπως και το 98,0.

Ο "μαυρος" ξυνει Δυτικα αθλητικο σταθμο. Γενικα παντως ζορισαν τα πραματα.....

[/quote

ρε γατακι ολοι οι και καλα νομιμοι παιζουν με 7

τα δικα μας 4 σε πειραξαν?

στο κατω κατω οι δικες μου κεραιες ειναι τζαμι σε σχεση με ολων των νομιμων!

γατακι

[/quote]

Με παρεξηγησες...... κριμα γιατι ειμαι και ακροατης σου απο εποχη ομικρον κλπ.

Συμφωνω οτι οι περισσοτεροι νομιμοι παρανομουν απο τεχνικης αποψεως...... και δεν εννοω μονο το 100,6.

Βαλε πχ να ακουσεις το νομιμο 103,3 να δεις υπερδιαμορφωση....

Γενικα εννοουσα οτι λογω συγκοιριων θα πρεπει να παιζεις με χαμηλη ισχυ ....εξου και το ζορισαν τα πραματα.

Τελικα το 106,7 το κρατανε αερα να αναπαραγει το 107,0 μονο και μονο για να μην ελευθερεσουν τη συχνοτητα.....κρατος μπανανια !!

[quote=Διγκιταλ]

Αφου ηταν να συνεχισουν να εχουν τους ιδιους προισταμενους, που εμειναν στη θεση τους λογω "προηγουμενης εμπειριας τους στην ιδια θεση", γιατι εκαναν προκυρηξη των θεσεων;

Παλι "inside business" ειχαμε...

ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ!!!!

[/quote]

Πολλά όντως γίνονται μόνο στην Ελλάδα, αλλά το "inside business" είναι παγκόσμιο φαινόμενο.

το 100.6 της παρνηθας καλα θα κανει να τον ξηλωσει ο ''οικολογος'' αλαφουζος ''μολυνει'' την μπαντα με τα κιλοβατ του, να την αξιοποιησει καποιος αλλος την συχνοτητα

επισης τον 103.3 καλα θα κανει να την διεκδικήσει δικιαιωματικα και δικαστικα το Gold Radio που αδικως το κατεσχεσαν, επρεπε τον sentra να κατασχεσουν που ανήκει στον ''καλο''μπομπολα !!

στους 106.7 να μην το δώσουν σε ιδιωτη αντι για τον Kosmos ας βαλει το νεριτ το προγραμμα της μακεδονιας (πως ανεβηκε το Kosmos στην θεσσαλονικη, ας κατεβει στην αθηνα το νεριτ μακεδονιας ετσι και αλλιως το πληρωνουμε !!)

επισης ξηλωμα θελει και το 91.8 του ραδιομεγαρου που ειναι συνταγματικα παρανομο, δεν εχει προγραμμα αλλα απεργιακα τραγουδια και εκπεμπει με διπλο διπολο και σιγα την ''σαβουρα'' !!

[quote=ανώνυμος]

το 100.6 της παρνηθας καλα θα κανει να τον ξηλωσει ο ''οικολογος'' αλαφουζος ''μολυνει'' την μπαντα με τα κιλοβατ του, να την αξιοποιησει καποιος αλλος την συχνοτητα

επισης τον 103.3 καλα θα κανει να την διεκδικήσει δικιαιωματικα και δικαστικα το Gold Radio που αδικως το κατεσχεσαν, επρεπε τον sentra να κατασχεσουν που ανήκει στον ''καλο''μπομπολα !!

στους 106.7 να μην το δώσουν σε ιδιωτη αντι για τον Kosmos ας βαλει το νεριτ το προγραμμα της μακεδονιας (πως ανεβηκε το Kosmos στην θεσσαλονικη, ας κατεβει στην αθηνα το νεριτ μακεδονιας ετσι και αλλιως το πληρωνουμε !!)

επισης ξηλωμα θελει και το 91.8 του ραδιομεγαρου που ειναι συνταγματικα παρανομο, δεν εχει προγραμμα αλλα απεργιακα τραγουδια και εκπεμπει με διπλο διπολο και σιγα την ''σαβουρα'' !!

[/quote]

Καλά, ό,τι να'ναι γράφεις.  Ο Μαστοράκης πούλησε τον 103.3 στον Πήγασο, δεν έγινε κατάσχεση.  Και τώρα πλέον ανήκει στον Μαρινάκη.  Ο 91.8 δεν είναι παράνομος, το κλείσιμο της ΕΡΤ ήταν και είναι παράνομο (δεν επικυρώθηκε ποτέ από την Βουλή, μεταξύ άλλων).  Σωστός για τον 100.6 εκτός από το γεγονός ότι εκπέπμει πλέον από τον Υμηττό.

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

το 100.6 της παρνηθας καλα θα κανει να τον ξηλωσει ο ''οικολογος'' αλαφουζος ''μολυνει'' την μπαντα με τα κιλοβατ του, να την αξιοποιησει καποιος αλλος την συχνοτητα

επισης τον 103.3 καλα θα κανει να την διεκδικήσει δικιαιωματικα και δικαστικα το Gold Radio που αδικως το κατεσχεσαν, επρεπε τον sentra να κατασχεσουν που ανήκει στον ''καλο''μπομπολα !!

στους 106.7 να μην το δώσουν σε ιδιωτη αντι για τον Kosmos ας βαλει το νεριτ το προγραμμα της μακεδονιας (πως ανεβηκε το Kosmos στην θεσσαλονικη, ας κατεβει στην αθηνα το νεριτ μακεδονιας ετσι και αλλιως το πληρωνουμε !!)

επισης ξηλωμα θελει και το 91.8 του ραδιομεγαρου που ειναι συνταγματικα παρανομο, δεν εχει προγραμμα αλλα απεργιακα τραγουδια και εκπεμπει με διπλο διπολο και σιγα την ''σαβουρα'' !!

[/quote]

Καλά, ό,τι να'ναι γράφεις.  Ο Μαστοράκης πούλησε τον 103.3 στον Πήγασο, δεν έγινε κατάσχεση.  Και τώρα πλέον ανήκει στον Μαρινάκη.  Ο 91.8 δεν είναι παράνομος, το κλείσιμο της ΕΡΤ ήταν και είναι παράνομο (δεν επικυρώθηκε ποτέ από την Βουλή, μεταξύ άλλων).  Σωστός για τον 100.6 εκτός από το γεγονός ότι εκπέπμει πλέον από τον Υμηττό.

[/quote]

Στον Μαρινακη δεν ανηκει τιποτα γιατι χαλασε η δουλεια 1-0

το 91,8 ειναι παρανομο. Ας διεκδηκισουν αλλιως το δικιο τους και οχι με δυο διππλα πανω στο ραδιομεγαρο 2-0

το 100,6 παιζει αναλογα τα κεφια ποτε εδω και ποτε απεναντι 3-0

[quote=Orf]

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

το 100.6 της παρνηθας καλα θα κανει να τον ξηλωσει ο ''οικολογος'' αλαφουζος ''μολυνει'' την μπαντα με τα κιλοβατ του, να την αξιοποιησει καποιος αλλος την συχνοτητα

επισης τον 103.3 καλα θα κανει να την διεκδικήσει δικιαιωματικα και δικαστικα το Gold Radio που αδικως το κατεσχεσαν, επρεπε τον sentra να κατασχεσουν που ανήκει στον ''καλο''μπομπολα !!

στους 106.7 να μην το δώσουν σε ιδιωτη αντι για τον Kosmos ας βαλει το νεριτ το προγραμμα της μακεδονιας (πως ανεβηκε το Kosmos στην θεσσαλονικη, ας κατεβει στην αθηνα το νεριτ μακεδονιας ετσι και αλλιως το πληρωνουμε !!)

επισης ξηλωμα θελει και το 91.8 του ραδιομεγαρου που ειναι συνταγματικα παρανομο, δεν εχει προγραμμα αλλα απεργιακα τραγουδια και εκπεμπει με διπλο διπολο και σιγα την ''σαβουρα'' !!

[/quote]

Καλά, ό,τι να'ναι γράφεις.  Ο Μαστοράκης πούλησε τον 103.3 στον Πήγασο, δεν έγινε κατάσχεση.  Και τώρα πλέον ανήκει στον Μαρινάκη.  Ο 91.8 δεν είναι παράνομος, το κλείσιμο της ΕΡΤ ήταν και είναι παράνομο (δεν επικυρώθηκε ποτέ από την Βουλή, μεταξύ άλλων).  Σωστός για τον 100.6 εκτός από το γεγονός ότι εκπέπμει πλέον από τον Υμηττό.

[/quote]

Στον Μαρινακη δεν ανηκει τιποτα γιατι χαλασε η δουλεια 1-0

το 91,8 ειναι παρανομο. Ας διεκδηκισουν αλλιως το δικιο τους και οχι με δυο διππλα πανω στο ραδιομεγαρο 2-0

το 100,6 παιζει αναλογα τα κεφια ποτε εδω και ποτε απεναντι 3-0

[/quote]

Αν χάλασε η δουλειά, δεν έχει ακουστεί προς τα "έξω."  Άρθρο του e-tetradio από πριν 1-2 εβδομάδες αναφέρει τον Σέντρα πως είναι του Μαρινάκη.  Αυτογκόλ 0-1.

Το 91,8 δεν είναι παράνομο και δεν εκπέμπει από το Ραδιομέγαρο (όπου δεν έχουν πρόσβαση οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ πλέον).  Το κλείσιμο της ΕΡΤ από την κυβέρνηση ήταν παράνομο και δεν επικυρώθηκε ποτέ από την Ελληνική Βουλή.  Αυτογκόλ 0-2.

Η 100,6 εκπέμπει από τον Υμηττό εδώ και χρόνια.  Αν καμιά φορά λόγω ΕΕΤΤ "μεταφέρεται" στην Πάρνηθα αυτό είναι άλλο θέμα, αλλά η κύρια εκπομπή του γίνεται από τον Υμηττό και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τις περιοχές που έχει λήψη το φέρον, που συμπίπτουν με τις περιοχές κάλυψης του Υμηττού αλλά όχι της Πάρνηθας.  Αυτογκόλ, 0-3.  Καληνύχτα.

[quote=ανώνυμος]

[quote=Orf]

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

το 100.6 της παρνηθας καλα θα κανει να τον ξηλωσει ο ''οικολογος'' αλαφουζος ''μολυνει'' την μπαντα με τα κιλοβατ του, να την αξιοποιησει καποιος αλλος την συχνοτητα

επισης τον 103.3 καλα θα κανει να την διεκδικήσει δικιαιωματικα και δικαστικα το Gold Radio που αδικως το κατεσχεσαν, επρεπε τον sentra να κατασχεσουν που ανήκει στον ''καλο''μπομπολα !!

στους 106.7 να μην το δώσουν σε ιδιωτη αντι για τον Kosmos ας βαλει το νεριτ το προγραμμα της μακεδονιας (πως ανεβηκε το Kosmos στην θεσσαλονικη, ας κατεβει στην αθηνα το νεριτ μακεδονιας ετσι και αλλιως το πληρωνουμε !!)

επισης ξηλωμα θελει και το 91.8 του ραδιομεγαρου που ειναι συνταγματικα παρανομο, δεν εχει προγραμμα αλλα απεργιακα τραγουδια και εκπεμπει με διπλο διπολο και σιγα την ''σαβουρα'' !!

[/quote]

Καλά, ό,τι να'ναι γράφεις.  Ο Μαστοράκης πούλησε τον 103.3 στον Πήγασο, δεν έγινε κατάσχεση.  Και τώρα πλέον ανήκει στον Μαρινάκη.  Ο 91.8 δεν είναι παράνομος, το κλείσιμο της ΕΡΤ ήταν και είναι παράνομο (δεν επικυρώθηκε ποτέ από την Βουλή, μεταξύ άλλων).  Σωστός για τον 100.6 εκτός από το γεγονός ότι εκπέπμει πλέον από τον Υμηττό.

[/quote]

Στον Μαρινακη δεν ανηκει τιποτα γιατι χαλασε η δουλεια 1-0

το 91,8 ειναι παρανομο. Ας διεκδηκισουν αλλιως το δικιο τους και οχι με δυο διππλα πανω στο ραδιομεγαρο 2-0

το 100,6 παιζει αναλογα τα κεφια ποτε εδω και ποτε απεναντι 3-0

[/quote]

Αν χάλασε η δουλειά, δεν έχει ακουστεί προς τα "έξω."  Άρθρο του e-tetradio από πριν 1-2 εβδομάδες αναφέρει τον Σέντρα πως είναι του Μαρινάκη.  Αυτογκόλ 0-1.

Το 91,8 δεν είναι παράνομο και δεν εκπέμπει από το Ραδιομέγαρο (όπου δεν έχουν πρόσβαση οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ πλέον).  Το κλείσιμο της ΕΡΤ από την κυβέρνηση ήταν παράνομο και δεν επικυρώθηκε ποτέ από την Ελληνική Βουλή.  Αυτογκόλ 0-2.

Η 100,6 εκπέμπει από τον Υμηττό εδώ και χρόνια.  Αν καμιά φορά λόγω ΕΕΤΤ "μεταφέρεται" στην Πάρνηθα αυτό είναι άλλο θέμα, αλλά η κύρια εκπομπή του γίνεται από τον Υμηττό και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τις περιοχές που έχει λήψη το φέρον, που συμπίπτουν με τις περιοχές κάλυψης του Υμηττού αλλά όχι της Πάρνηθας.  Αυτογκόλ, 0-3.  Καληνύχτα.

[/quote]

Και μην ξεχάσεις και το τέταρτο τεμάχιο που έφαγες για το Radio Gold, που δεν κατασχέθηκε από τον Μαστοράκη αλλά που πουλήθηκε από τον ίδιο.  0-4, συντριβή.

το 91.8 είναι δυστυχώς παράνομο (και να ηταν μονο αυτος της ΕΡΑ και αλλοι υπαρχουν σε ολη την Ελλάδα) απο την στιγμη που στους τηλεοπτικους και στους ραδιοφωνικους δεκτες ολων των πομπών παιζει το ΝΕΡΙΤ !! Και τωρα που όλη η Ελλαδα θα βλεπει ΜΟΝΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΗΜΑ η ΕΤ3 θα γινει παλιοσίδερα και θα κλεισει με ''βασανιστικο'' τροπο σαν το Ωμέγα TV Θεσσαλονίκης που εκλεισε με τα αναλογικα του Χορτιάτη στις 14/12/2012 !!

Τώρα για τον 100.6 ας του κοψουν αθελα το ρευμα και να του βαλουν αργα την νύχτα εκρηκτικο μηχανισμό να εξαφανιστει μια και καλη ο σκατοπομπός του αλαφούζου !! Δεν του φτανουν οι 88.9, 96.3 και 100.3 θέλει και το αχρηστο εδω και 12 χρόνια 100.6 !!

Τώρα τον 103.3 θα σας γελάσω σε ποιον ανήκει δεν εχω ιδέα, αλλα χαμπαρι δεν εχουν παρει ακομη οτι απο διπλα τους (0.2 MHz) παιζει ο παρανομος Blackman 103.1 απο Πυροβόλεια !! Δεν μπορούσε απο την αρχη ο Σεντρα να πάει 103.4, αλλα ειναι και ο Heart της Αιγινας στους 103.5 !! της ποπης γινεται απο ραδιοφωνα σε αθηνα και θεσσαλονικη (που θεσσαλονικη χειροτερα ειναι ειναι και οι γυρω νομοι πιερια, ημαθια κ.α.) 

Άλλος ένας πανάσχετος μιλάει.  Έλεος.  Καμία σχέση δεν έχει η ΕΡΤ με το Ωμέγα TV, ούτε θα εξαφανιστούν οι αναλογικές εκπομπές στο τέλος του χρόνου εξ' ολοκλήρου (μόνο στα κύρια κέντρα εκπομπής, *αν* πάνε όλα καλά) και πάλι αυτό δεν σημαίνει τίποτα για την ελεύθερη ΕΡΤ, η οποία εκπέμπει, μεταξύ άλλων, ψηφιακά από Στύρα για την Ανατολική Αττική.  Όσο για την ξεΝΕΡΙΤ, δείχνεις πόσο πανάσχετος είσαι όταν γράφεις πως όλοι οι πομποί της ΕΡΤ παίζουν πλέον ΝΕΡΙΤ.  Προφανώς δεν έχεις πάει σε πολλές περιοχές της χώρας, ακόμα και κοντά στην Αθήνα, όπου εκπέμπουν πολλοί πομποί ακόμα σκέτο σήμα φέρον, αν δεν έχουν σταματήσει εντελώς την λειτουργία τους.  Περιοχές που ακούγανε και βλέπανε δημόσια ραδιοτηλεόραση με την ΕΡΤ έχουν παραμείνει στο "μαύρο" από πέρυσι, όπως για παράδειγμα πολλές περιοχές στα Δωδεκάνησα.  Αλλά ποίος υπολογίζει αυτές τις περιοχές;  Στην Αθήνα να παίζουν, άντε και Θεσσαλονίκη με το ζόρι, και λένε πως έχουν "πανελλαδική κάλυψη."

βρε βουρλο εχει πανελλαδικη καλυψη το ΝΕΡΙΤ και μεγαλο λάθος της που δεν αντικαθιστα την ''αντισυγματικη'' ΕΡΤ στους πομπους των Δωδεκανήσων και των Κυκλάδων και οπου αλλου εχουν να εξαφανιστει θελω τελειως το κανάλι που λεγεται ΕΡΤ που κοροιδευε και εκμεταλευε τον κοσμο (και τον μαδουσε μεσα απο τους λογαριασμους της ΔΕΗ) για δεκαετιες ολοκληρες και εκαυνε χαμηλα νουμερα και τηλεθεαση (2,9 %) ... δεν θελω ουτε να τους ακουω, ουτε να τους βλέπω δεν μεταδιδουν απο περσι τον Ιούνη τιποτα μονο γκρινια, φασαρια και δεδουλευμένα και καλα θα κανουν να κοψουν το ψηφιακό απο τα Στυρά, τζαμπα ρέυμα καιει δεν ειμαι αναγκασμένος να πληρώνω τις μαλ..κίες τους !! Αυτοί και ο ΣΚΑΙ (για τον πομπο στους 100.6) κανουν μονο τετοιες μαλ..κίες σπαταλάνε ρέυμα.. Όσο για το ΝΕΡΙΤ καλα θα κάνει να αλλαξει ''τροπαρια'' μην αντιγραφει παραδειγματα τυπου ΕΡΤ να μην προσλαμβάνει ατομα να κ@λοβαράνε μέσα στο ραδιομέγαρο γιατι η ΕΡΤ αυτα εκαυνε αν θέλεις εσυ να ξανανοίξει ενα τετοιο κανάλι εισαι νυχτωμένος και γελασμένος !! Και στην αττικη στο ραδιοφωνο καλα θα κανει το ΝΕΡΙΤ τις περισσότερες συχνοτητες να τις σουτάρει π.χ. 102.9, 106.7, 90.9 εχει τρια ραδιοφωνα, κρατα τεσσερις με εξι συχνότητες σαν την Θεσσαλονίκη, τι τις θελεις δεκατρεις συχνότητες επειδη ειναι πρωτευουσα ? Και το 91.8 δρόμο... Επίσης οπου υπαρχει τοπικη ΕΡΑ και αυτη δρόμο... κατι τετοιοι σαπιοι θέλουν δρόμο...

[quote=ανώνυμος]

βρε βουρλο εχει πανελλαδικη καλυψη το ΝΕΡΙΤ και μεγαλο λάθος της που δεν αντικαθιστα την ''αντισυγματικη'' ΕΡΤ στους πομπους των Δωδεκανήσων και των Κυκλάδων και οπου αλλου εχουν να εξαφανιστει θελω τελειως το κανάλι που λεγεται ΕΡΤ που κοροιδευε και εκμεταλευε τον κοσμο (και τον μαδουσε μεσα απο τους λογαριασμους της ΔΕΗ) για δεκαετιες ολοκληρες και εκαυνε χαμηλα νουμερα και τηλεθεαση (2,9 %) ... δεν θελω ουτε να τους ακουω, ουτε να τους βλέπω δεν μεταδιδουν απο περσι τον Ιούνη τιποτα μονο γκρινια, φασαρια και δεδουλευμένα και καλα θα κανουν να κοψουν το ψηφιακό απο τα Στυρά, τζαμπα ρέυμα καιει δεν ειμαι αναγκασμένος να πληρώνω τις μαλ..κίες τους !! Αυτοί και ο ΣΚΑΙ (για τον πομπο στους 100.6) κανουν μονο τετοιες μαλ..κίες σπαταλάνε ρέυμα.. Όσο για το ΝΕΡΙΤ καλα θα κάνει να αλλαξει ''τροπαρια'' μην αντιγραφει παραδειγματα τυπου ΕΡΤ να μην προσλαμβάνει ατομα να κ@λοβαράνε μέσα στο ραδιομέγαρο γιατι η ΕΡΤ αυτα εκαυνε αν θέλεις εσυ να ξανανοίξει ενα τετοιο κανάλι εισαι νυχτωμένος και γελασμένος !! Και στην αττικη στο ραδιοφωνο καλα θα κανει το ΝΕΡΙΤ τις περισσότερες συχνοτητες να τις σουτάρει π.χ. 102.9, 106.7, 90.9 εχει τρια ραδιοφωνα, κρατα τεσσερις με εξι συχνότητες σαν την Θεσσαλονίκη, τι τις θελεις δεκατρεις συχνότητες επειδη ειναι πρωτευουσα ? Και το 91.8 δρόμο... Επίσης οπου υπαρχει τοπικη ΕΡΑ και αυτη δρόμο... κατι τετοιοι σαπιοι θέλουν δρόμο...

[/quote]

Βρε βούρλο, έχεις βγει ποτέ από την Αθήνα να μάθεις τι πραγματικά γίνεται έξω από το μικρόκοσμο σου;  Η ξεΝΕΡΙΤ δεν παίζει σε ένα μεγάλο μέρος της επικράτειας όχι επειδή την εμποδίζει η ΕΡΤ αλλά επειδή οι ίδιοι από την "αξιοκρατική" και "σοβαρή" ξεΝΕΡΙΤ δεν έχουν ασχοληθεί με την κάλυψη αυτών των περιοχών!  Και μεταξύ άλλων, η ξεΝΕΡΙΤ δεν έχει τεχνικό επιτελείο σε ένα μεγάλο κομμάτι της επαρχίας, με αποτέλεσμα οι λίγοι τεχνικοί που έχουν απομείνει να τρέχουν από την Αθήνα σε νομό σε νομό για να στήσουν πομπούς αλλά και να διορθώσουν κάθε τυχόν βλάβη.  Εκτός αυτού, από τη στιγμή που οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ δεν έχουν απολυθεί επισήμως και με την βούλα (με χαρτιά, αποζημειώσεις, κλπ. όπως προβλέπει ο νόμος), με τον νόμο έχουν το καθήκον και την υποχρέωση να συνεχίσουν να συντηρούν και να λειτουργούν κατι που είναι, εν τέλει, δημόσια περιουσία.  Αν σταματήσουν οι σχετικά λίγοι πομποί της ΕΡΑ που έχουν απομείνει, αυτό δεν σημαίνει πως αύριο θα ακούγεται ξεΝΕΡΙΤ σε αυτές τις περιοχές.  Το αντίθετο, μάλλον...δεν θα ακούγεται τίποτα!  Αλλά οι κάτοικοι αυτών των περιοχών θα συνεχίσουν να χρεώνονται 3 Ευρώ το μήνα κανονικά.  Και ούτε φαίνεται πως υπάρχει καμία πρόβλεψη ούτε για περιφερειακά ραδιόφωνα (που ακόμα και η κρατική ραδιοφωνία της...Αλβανίας λειτουργεί κάποια ραδιόφωνα για τις περιφέρειες της χώρας της), ούτε ραδιόφωνο στα μεσαία ή στα βραχέα, ενώ αρκετοί νέοι πομποί που εγκαταστάθηκαν τα τελευταία χρόνια από την ΕΡΤ σε πολλές περιοχές που δεν είχαν ακούσει ποτέ δημόσια ραδιόφωνια (και ας την πλήρωναν...) φαίνεται πως είναι για άλλη μια φορά...ξεχασμένοι και παρατημένοι.  Αυτά από την "ανεξάρτητη", "καλή" και πάντα "αξιοκρατική" ξεΝΕΡΙΤ που δοξάζεις.  Κάτι σάποιοι όπως εσύ πρέπει να πάρουν δρόμο επιτέλους.

[quote=ανώνυμος]

βρε βουρλο εχει πανελλαδικη καλυψη το ΝΕΡΙΤ και μεγαλο λάθος της που δεν αντικαθιστα την ''αντισυγματικη'' ΕΡΤ στους πομπους των Δωδεκανήσων και των Κυκλάδων και οπου αλλου εχουν να εξαφανιστει θελω τελειως το κανάλι που λεγεται ΕΡΤ που κοροιδευε και εκμεταλευε τον κοσμο (και τον μαδουσε μεσα απο τους λογαριασμους της ΔΕΗ) για δεκαετιες ολοκληρες και εκαυνε χαμηλα νουμερα και τηλεθεαση (2,9 %) ... δεν θελω ουτε να τους ακουω, ουτε να τους βλέπω δεν μεταδιδουν απο περσι τον Ιούνη τιποτα μονο γκρινια, φασαρια και δεδουλευμένα και καλα θα κανουν να κοψουν το ψηφιακό απο τα Στυρά, τζαμπα ρέυμα καιει δεν ειμαι αναγκασμένος να πληρώνω τις μαλ..κίες τους !! Αυτοί και ο ΣΚΑΙ (για τον πομπο στους 100.6) κανουν μονο τετοιες μαλ..κίες σπαταλάνε ρέυμα.. Όσο για το ΝΕΡΙΤ καλα θα κάνει να αλλαξει ''τροπαρια'' μην αντιγραφει παραδειγματα τυπου ΕΡΤ να μην προσλαμβάνει ατομα να κ@λοβαράνε μέσα στο ραδιομέγαρο γιατι η ΕΡΤ αυτα εκαυνε αν θέλεις εσυ να ξανανοίξει ενα τετοιο κανάλι εισαι νυχτωμένος και γελασμένος !! Και στην αττικη στο ραδιοφωνο καλα θα κανει το ΝΕΡΙΤ τις περισσότερες συχνοτητες να τις σουτάρει π.χ. 102.9, 106.7, 90.9 εχει τρια ραδιοφωνα, κρατα τεσσερις με εξι συχνότητες σαν την Θεσσαλονίκη, τι τις θελεις δεκατρεις συχνότητες επειδη ειναι πρωτευουσα ? Και το 91.8 δρόμο... Επίσης οπου υπαρχει τοπικη ΕΡΑ και αυτη δρόμο... κατι τετοιοι σαπιοι θέλουν δρόμο...

[/quote]

Α, και κάτι τελευταίο: είναι τουλάχιστον γελοίο να μιλάς για την τηλεθέαση της ΕΡΤ όταν τα τελευταία χρόνια τα τρία κανάλια μαζί είχαν 10-12% σταθερά, με την ΝΕΤ να ξεπερνάει άνετα κανάλια όπως το Σκαϊ και καμιά φορά ακόμα και το Star ή το Alter (όταν υπήρχε), για να μην μιλήσουμε για χαζομάρες τύπου Μακεδονία TV που ούτε το 1% καταφέρνουν να πιάσουν.  Ας κοιτάξεις την τηλεθέαση της αγαπημένης σου ξεΝΕΡΙΤ που εκτός από τα αθλητικά γεγονότα που δείχνει (τα δικαιώματα των οποίον αγοράστηκαν επί εποχής ΕΡΤ) μετά βίας πιάνει 5-6% ενώ πολλές εκπομπές, όπως η περίφημη "Πρωινή Ενημέρωση" τους, έχουν χτυπήσει ακόμα και... 0,0% τηλεθέαση!  Αλλά είπαμε, τώρα έχουμε το Ελληνικό BBC στον αέρα!!!

μμ..αηδίες !! Σίγα την γελοια ενημερωτικη εκπομπή ''Πρωινή Ενημέρωση'' μου βαλαν 2 ασχετους δημοσιογραφους (που ουτε η κουτση μαρια δεν τους ξερει) τον Γιάννη Σκάλκο και την Οντίν Λιναρδάτου και για υτο πιασαν.. πατο και οι ειδησεις της ΝΕΡΙΤ πολυ demode με πλατο 26.000 ευρώ !! Μπράβο λαικιστικο καναλι μας βγηκε το ΝΕΡΙΤ ακολουθει ρητα παραδειγματα τυπου ΣΚΑΙ είναι και κρατικό και μας μαδάει !! Τωρα οσον αφορα το Μακεδονία TV που παιζει χαζομάρες τα τοπικα καναλια δεν το φτανουν ουτε με σφαιρες και εχει λογο να παιζει χαζομαρες γιατι ανήκει στον Κυριακού (ANT1) και σε πληροφορω οτι το χειμωνα που επαιζε σιριαλ του ΑΝΤ1 σε επανάληψη ειχε παει 2% η τηλεθέαση του !!

α και το ΝΕΤ δεν υπαρχει πλεον εκλεισε εντελει με εισβολη των MAT καλα θα κανουν να το εφαρμόσουν και στην ΕΤ3, για να ανοιξει το ξεΝΕΡΙΤ σου δευτερο κανάλι !!

[quote=ανώνυμος]

το 100.6 της παρνηθας καλα θα κανει να τον ξηλωσει ο ''οικολογος'' αλαφουζος ''μολυνει'' την μπαντα με τα κιλοβατ του, να την αξιοποιησει καποιος αλλος την συχνοτητα

επισης τον 103.3 καλα θα κανει να την διεκδικήσει δικιαιωματικα και δικαστικα το Gold Radio που αδικως το κατεσχεσαν, επρεπε τον sentra να κατασχεσουν που ανήκει στον ''καλο''μπομπολα !!

στους 106.7 να μην το δώσουν σε ιδιωτη αντι για τον Kosmos ας βαλει το νεριτ το προγραμμα της μακεδονιας (πως ανεβηκε το Kosmos στην θεσσαλονικη, ας κατεβει στην αθηνα το νεριτ μακεδονιας ετσι και αλλιως το πληρωνουμε !!)

επισης ξηλωμα θελει και το 91.8 του ραδιομεγαρου που ειναι συνταγματικα παρανομο, δεν εχει προγραμμα αλλα απεργιακα τραγουδια και εκπεμπει με διπλο διπολο και σιγα την ''σαβουρα'' !!

[/quote]

Στην αναφορά σου θα έπρεπε να συμπεριλάβεις τις συχνότητες που έχουν καταλάβει οι διαηφημισάκηδες του Υμηττού και των άλλων βουνών.

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

το 100.6 της παρνηθας καλα θα κανει να τον ξηλωσει ο ''οικολογος'' αλαφουζος ''μολυνει'' την μπαντα με τα κιλοβατ του, να την αξιοποιησει καποιος αλλος την συχνοτητα

επισης τον 103.3 καλα θα κανει να την διεκδικήσει δικιαιωματικα και δικαστικα το Gold Radio που αδικως το κατεσχεσαν, επρεπε τον sentra να κατασχεσουν που ανήκει στον ''καλο''μπομπολα !!

στους 106.7 να μην το δώσουν σε ιδιωτη αντι για τον Kosmos ας βαλει το νεριτ το προγραμμα της μακεδονιας (πως ανεβηκε το Kosmos στην θεσσαλονικη, ας κατεβει στην αθηνα το νεριτ μακεδονιας ετσι και αλλιως το πληρωνουμε !!)

επισης ξηλωμα θελει και το 91.8 του ραδιομεγαρου που ειναι συνταγματικα παρανομο, δεν εχει προγραμμα αλλα απεργιακα τραγουδια και εκπεμπει με διπλο διπολο και σιγα την ''σαβουρα'' !!

[/quote]

Στην αναφορά σου θα έπρεπε να συμπεριλάβεις τις συχνότητες που έχουν καταλάβει οι διαηφημισάκηδες του Υμηττού και των άλλων βουνών.

[/quote]

Ας δώσουν πρώτα νόμιμες άδειες εκεί που πρέπει γιατί τώρα όλοι είναι παράνομοι.  Μετά ας ασχοληθούν με τους "διαφημισάκηδες" εάν και εφόσον υπάρχουν ακόμα.

87.5 Κρήτη FM [Πυροβολεία, Όρος Αιγάλεω]

91.4 Κρητική Ραδιοφωνία Αττικής [Πυροβολεία, Όρος Αιγάλεω]

91.8 ΕΡΑ Αθηνών (Πρώτο Πρόγραμμα) [Ραδιομέγαρο της ΝΕΡΙΤ, Αγία Παρασκευή] με διπλό δίπολο παίζουν οι ''βρωμιάρηδες'' της ΕΡΤ ! (Συγνώμη για την έκφραση αλλα αυτο το μάυρο χάλι εχω γνωρίσει για την ΕΡΤ) !!

93.8 98 FM - Ραδιοζώνες [ΑΣΣΟΕ Πολυτεχνείο]

94.3 (και 95.8) Ντίρλα FM [Πυροβολεία, Όρος Αιγάλεω] πρώην Ξένιος FM

100.6 φέρον (παλιός πομπός του ΣΚΑΙ 100.3 απο Πάρνηθα και Υμηττό - μια εκπέμπει απο το ένα βουνο και μια απο το άλλο !!)

102.7 Ράδιο Εκφραση [Καστέλλα Πειραιά] Λογικά, αν ήταν Αίγινα θα τον εκλείναν

103.1 Ράδιο Μάριος Blackman [Πυροβολεία, Όρος Αιγάλεω] καραπαράνομος

104.3 Μινόρε FM [Πυροβολεία, Όρος Αιγάλεω] πρώην Top FM, Digital 106.7

104.9 Styl FM [Υμηττός] 104.8 κανονικά αλλα είναι ο Hot 104.6 για υτο μετακόμισε

105.2 Atlantis [Υμηττός] εκπέμπει με βεβαιωση του ΣτΕ, στην κυριολεξια παρανομος

107.2 Blue Space [Υμηττός]

107.4 Μύθος Super FM [Υμηττός]

107.7 Star FM [Καματερό, Ζαχαρίτσα]

108.0 Ηχόραμα [Πυροβολεία, Όρος Αιγάλεω] νομίζω Υμηττό πήγε και αυτός

108.3 Μουσικός Γαλαξίας [Εκτός Μπάντας FM] δυσκολα τον ανακαλύπτουν, τα FM μέχρι 108 ΜΗz πάνε !!

Τα σχόλια δικά σας !!

<p>[quote=ανώνυμος]</p><p>87.5 Κρήτη FM [Πυροβολεία, Όρος Αιγάλεω]</p><p>91.4 Κρητική Ραδιοφωνία Αττικής [Πυροβολεία, Όρος Αιγάλεω]</p><p>91.8 ΕΡΑ Αθηνών (Πρώτο Πρόγραμμα) [Ραδιομέγαρο της ΝΕΡΙΤ, Αγία Παρασκευή] με διπλό δίπολο παίζουν οι ''βρωμιάρηδες'' της ΕΡΤ ! (Συγνώμη για την έκφραση αλλα αυτο το μάυρο χάλι εχω γνωρίσει για την ΕΡΤ) !!</p><p>93.8 98 FM - Ραδιοζώνες [ΑΣΣΟΕ Πολυτεχνείο]</p><p>94.3 (και 95.8) Ντίρλα FM [Πυροβολεία, Όρος Αιγάλεω] πρώην Ξένιος FM</p><p>100.6 φέρον (παλιός πομπός του ΣΚΑΙ 100.3 απο Πάρνηθα και Υμηττό - μια εκπέμπει απο το ένα βουνο και μια απο το άλλο !!)</p><p>102.7 Ράδιο Εκφραση [Καστέλλα Πειραιά] Λογικά, αν ήταν Αίγινα θα τον εκλείναν</p><p>103.1 Ράδιο Μάριος Blackman [Πυροβολεία, Όρος Αιγάλεω] καραπαράνομος</p><p>104.3 Μινόρε FM [Πυροβολεία, Όρος Αιγάλεω] πρώην Top FM, Digital 106.7</p><p>104.9 Styl FM [Υμηττός] 104.8 κανονικά αλλα είναι ο Hot 104.6 για υτο μετακόμισε</p><p>105.2 Atlantis [Υμηττός] εκπέμπει με βεβαιωση του ΣτΕ, στην κυριολεξια παρανομος</p><p>107.2 Blue Space [Υμηττός]</p><p>107.4 Μύθος Super FM [Υμηττός]</p><p>107.7 Star FM [Καματερό, Ζαχαρίτσα]</p><p>108.0 Ηχόραμα [Πυροβολεία, Όρος Αιγάλεω] νομίζω Υμηττό πήγε και αυτός</p><p>108.3 Μουσικός Γαλαξίας [Εκτός Μπάντας FM] δυσκολα τον ανακαλύπτουν, τα FM μέχρι 108 ΜΗz πάνε !!</p><p></p><p>Τα σχόλια δικά σας !!</p><div></div><p>[/quote]</p>

Ξεχασες το 99,8 που τον ειχαν μαζεψει στο τελευταίο ντου και τωρα παιζει με εφεδρικο αλλα με χαμηλή ισχύ και το ιδιο ισχυει και για το 98,0.

οταν εννοεις τον 99.8 εννοεις τον Άστρο FM απο Υμηττό και στους 98 παιζει ο Liquid Web Radio απο Υμηττό (αν είναι δυνατον το 99.8 γιατι δεν την διεκδικει δικαστικα την βεβαιωση νομιμου λειτουργιας του παλια ηταν 97.9, δικαιούται να εκπεμπψει είναι νόμιμος γιατι τον ''κυνηγαει'' να του ''κόψει'' το ρευμα η ΕΕΤΤ αλλα ευτυχως υπαρχει και το Αιγάλεω (εκει που παει σπανια η ΕΕΤΤ)

τώρα για τον 98.0 ας κανει ανακληση ΒΝΛ αφου ειναι Web Radio, να εκπεμπει νομιμα μην την ξαναπιασουν οι ''αναρχικοι'' του 'Πολυτεχνειου την συχνότητα, αλλα απο την αλλη και αυτος ο Αθήνα 984 98.3 γιατι δεν πάει 98.2 να βαλει πανισχυρο σημα (40 ΚW) να μην μπορει να παει σταθμος ουτε στους 98 ουτε στους ''98.4''

[quote=ανώνυμος]

87.5 Κρήτη FM [Πυροβολεία, Όρος Αιγάλεω]

91.4 Κρητική Ραδιοφωνία Αττικής [Πυροβολεία, Όρος Αιγάλεω]

91.8 ΕΡΑ Αθηνών (Πρώτο Πρόγραμμα) [Ραδιομέγαρο της ΝΕΡΙΤ, Αγία Παρασκευή] με διπλό δίπολο παίζουν οι ''βρωμιάρηδες'' της ΕΡΤ ! (Συγνώμη για την έκφραση αλλα αυτο το μάυρο χάλι εχω γνωρίσει για την ΕΡΤ) !!

[/quote]

Απόδειξη πανασχετοσύνης #1: δεν εκπέμπει από το Ραδιομέγαρο, αφού οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ δεν έχουν πρόσβαση στο Ραδιομέγαρο.  Και αν θέλεις να δεις "βρωμιάρηδες" στρέψετε την προσοχή σας προς τα "καλά παιδιά" της ξεΝΕΡΙΤ και αυτούς που τους έβαλαν εκεί, εφόσον πρώτα έκλεισαν την ΕΡΤ.

[quote]

93.8 98 FM - Ραδιοζώνες [ΑΣΣΟΕ Πολυτεχνείο]

94.3 (και 95.8) Ντίρλα FM [Πυροβολεία, Όρος Αιγάλεω] πρώην Ξένιος FM

100.6 φέρον (παλιός πομπός του ΣΚΑΙ 100.3 απο Πάρνηθα και Υμηττό - μια εκπέμπει απο το ένα βουνο και μια απο το άλλο !!)[/quote]

Δεν έχει μια από εδώ μιά από εκεί.  Από τον Υμηττό παίζει εδώ και χρόνια και μάλιστα παραμένει ανοιχτός ακόμα και κατά την διάρκεια "επιδρομών" της "ανεξάρτητης" ΕΕΤΤ.  Απόδειξη πανασχετοσύνης #2.

[quote]

102.7 Ράδιο Εκφραση [Καστέλλα Πειραιά] Λογικά, αν ήταν Αίγινα θα τον εκλείναν

103.1 Ράδιο Μάριος Blackman [Πυροβολεία, Όρος Αιγάλεω] καραπαράνομος[/quote]

Και όμως με τα κριτήρια του φωτογραφικού νόμου του 2005 δικαιούται να εκπέμψει.  Καραπαράνομοι είναι αυτοί που έπαιζαν για 10 μέρες και πήραν άδεια, ή που άλλα δήλωσαν για να πάρουν μόρια προγραμματικής πληρότητας και άλλα έβγαλαν στον αέρα όταν πήραν την άδεια.

[quote]

104.3 Μινόρε FM [Πυροβολεία, Όρος Αιγάλεω] πρώην Top FM, Digital 106.7

104.9 Styl FM [Υμηττός] 104.8 κανονικά αλλα είναι ο Hot 104.6 για υτο μετακόμισε

105.2 Atlantis [Υμηττός] εκπέμπει με βεβαιωση του ΣτΕ, στην κυριολεξια παρανομος[/quote]

Δικαιώθηκε από το Συμβουλίο της Επικρατείας και απαγορεύεται το κλείσιμο του, και δεν κλείνει κατά την διάρκεια επιδρομών της ΕΕΤΤ πλέον, και είναι "στην κυριολεξία παράνομος."  Ωραία λογική.  Άλλη μια απόδειξη της πανασχετοσύνης του αλλά και τα συμφέροντα που σίγουρα εξυπηρετείς.  Μήπως είσαι εσύ αυτός που μιλούσε για "ζώνες συχνοτήτων ΥΠΑ" εδώ μέσα προ καιρού και έγινες παντελώς ρεζίλι;

[quote]

107.2 Blue Space [Υμηττός][/quote]

Δεν παίζει από τον Μάιο, και πριν από αυτό είχε την ονομασία Disco Radio, και πριν από αυτό Trance Radio.  Έχει να εκπέμψει ως "Blue Space" για τουλάχιστον 4 χρόνια.  Άλλο ένα παράδειγμα πανασχετοσύνης σου.

[quote]

107.4 Μύθος Super FM [Υμηττός][/quote]

Μύθος, όχι Μύθος Super FM, και εκπέμπει από τα Πυροβολεία (γι' αυτό και ακούγεται στα νότια προάστια).  Κι άλλο ένα παράδειγμα πανασχετοσύνης σου.

[quote]

107.7 Star FM [Καματερό, Ζαχαρίτσα]

108.0 Ηχόραμα [Πυροβολεία, Όρος Αιγάλεω] νομίζω Υμηττό πήγε και αυτός[/quote]

Από Αιγάλεω παίζει και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από την κάκιστη λήψη που έχει στο κέντρο, ιδίως πίσω από τον Λυκαβηττό.  Αλλά αν ήσουν γνώστης των πραγμάτων θα το γνώριζες αυτό. Άλλο ένα παράδειγμα πανασχετοσύνης!

[quote]Τα σχόλια δικά σας !!

[/quote]

Οι ανίδεοι και οι πανάσχετοι δεν δικαιούνται να μιλούν.

[quote=ανώνυμος]

οταν εννοεις τον 99.8 εννοεις τον Άστρο FM απο Υμηττό και στους 98 παιζει ο Liquid Web Radio απο Υμηττό (αν είναι δυνατον το 99.8 γιατι δεν την διεκδικει δικαστικα την βεβαιωση νομιμου λειτουργιας του παλια ηταν 97.9, δικαιούται να εκπεμπψει είναι νόμιμος γιατι τον ''κυνηγαει'' να του ''κόψει'' το ρευμα η ΕΕΤΤ αλλα ευτυχως υπαρχει και το Αιγάλεω (εκει που παει σπανια η ΕΕΤΤ)

τώρα για τον 98.0 ας κανει ανακληση ΒΝΛ αφου ειναι Web Radio, να εκπεμπει νομιμα μην την ξαναπιασουν οι ''αναρχικοι'' του 'Πολυτεχνειου την συχνότητα, αλλα απο την αλλη και αυτος ο Αθήνα 984 98.3 γιατι δεν πάει 98.2 να βαλει πανισχυρο σημα (40 ΚW) να μην μπορει να παει σταθμος ουτε στους 98 ουτε στους ''98.4''

[/quote]

Πόσο χρονών είσαι; 10;  Και το Liquid FM έχει να εκπέμψει από τον Υμηττό τουλάχιστον 3-4 χρόνια.  Στη συχνότητα παίζει ο Free FM κανονικά, και στους 99.8 ο "99,8".  Ο 98,4 είχε αδειοδοτηθεί τότε για τους 98.3 και εκεί δικαιούται να εκπέμπει (αν και έχουν λήξει προ πολλών όλες οι άδειες).

- για τους 91.8: Εσυ λες οτι η ΕΡΑ Αθηνών (ο θεός να την κάνει ΕΡΑ, με την βοηθεια του κωλοΣΥΡΙΖΑ λειτουργει) δεν εκπεμπει απο το Ραδιομέγαρο σωστά? Τότε απο που εκπέμπει με το που εκλεισε η ΕΡΤ ειπανε ας στησουμε μια κεραια στο πουθενα να εκπεμπουμε? Το βρισκεις λογικό?

- για την ''μυστηριώδη'' συχνοτητα 100.6: Αμα ''λάδωσε'' ο αλαφουζος την ΕΕΤΤ, για να ''κρατήσει'' την συχνότητα λογικό ειναι να παραμενει ετσι ο 100.6, σωστά?

- τον Blackman δεν τον σχολιάσω, σταθμος της πλάκας είναι μια ''ραδιοσαβούρα''.. βρήκε κενη συχνότητα και.. χώθηκε ! ''δηθεν'' αδειοδοτηθηκε με εναν ''μαιμου'' φωτογραφικο νομο επι κυβερνησης καραμανλη μιας και μιλας για το 2005 !!

- ο Atlantis τώρα γιατι να απαγορευεται να κλεισει, δημοκρατία εχουμε, σωστα?

- για τους σταθμους μετα τους 107.0 MHz (ακομα και για το 108.0), πρέπει να εφαρμοστεί επιχείρηση ''σκούπα'' και να βγάλουν καμια καινουργια αδεια να βαλουν κανα σταθμο στους 107.3, 107.6 κ.τ.λ.

και τέλος.. ανιδεος και πανασχετος είσαι εσύ με ξέρεις και απο χθές

[quote=ανώνυμος]

- για τους 91.8: Εσυ λες οτι η ΕΡΑ Αθηνών (ο θεός να την κάνει ΕΡΑ, με την βοηθεια του κωλοΣΥΡΙΖΑ λειτουργει) δεν εκπεμπει απο το Ραδιομέγαρο σωστά? Τότε απο που εκπέμπει με το που εκλεισε η ΕΡΤ ειπανε ας στησουμε μια κεραια στο πουθενα να εκπεμπουμε? Το βρισκεις λογικό?[/quote]

Εσύ βρε ξερόλα το βρίσκεις λογικό να εκπέμπει η ΕΡΤ από το Ραδιομέγαρο τη στιγμή που στο Ραδιομεγάρο στεγάζεται η ΝΕΡΙΤ και οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ Open έχουν φύγει, μετά την εισβολή των ΜΑΤ; Ναι, από κάπου αλλού εκπέμπουν, και ναι, από τη στιγμή που το κλείσιμο της ΕΡΤ είναι παράνομο και δεν επικυρώθηκε το προεδρικό δίιάταγμα από τη Βουλή εντός 40 ημερών, όπως ορίζει ο νόμος, ΝΑΙ, είναι νόμιμοι!  Κάτι ξερόλες σαν εσένα ξέρουν να κάνουν πως περιφρονούν την "νομιμότητα" αλλά μόνο όταν σας βολεύει.

[quote]

- για την ''μυστηριώδη'' συχνοτητα 100.6: Αμα ''λάδωσε'' ο αλαφουζος την ΕΕΤΤ, για να ''κρατήσει'' την συχνότητα λογικό ειναι να παραμενει ετσι ο 100.6, σωστά?[/quote]

Εμ, βεβαίως και είναι λογικό, αλλά η ΕΕΤΤ είναι μάλλον τόσο χεσμένη πάνω της που τους βλέπω ικανούς να κάνουν τα "στραβά μάτια" στην συχνότητα-φάντασηα ακόμα και χωρίς αμοιβή.  Η "ταρίφα" για ετήσια συνδρομή είναι μάλλον για τους υπόλοιπους.  Όσο και να' χει, από τη στιγμή που δεν κλείνει η συχνότητα ούτε κατά την διάρκεια των "επισκέψεων" της ΕΕΤΤ στο βουνό, καταλαβαίνεις πως υπάρχει "ειδική μεταχείρηση."

[quote]- τον Blackman δεν τον σχολιάσω, σταθμος της πλάκας είναι μια ''ραδιοσαβούρα''.. βρήκε κενη συχνότητα και.. χώθηκε ! ''δηθεν'' αδειοδοτηθηκε με εναν ''μαιμου'' φωτογραφικο νομο επι κυβερνησης καραμανλη μιας και μιλας για το 2005 !![/quote]

Δεν νομιμοποιήθηκε ποτέ ο Blackman, αλλά σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου του 2005 θα μπορούσε.  Αν κάποια στιγμή μεταβιβαστεί ο Μπλάκμαν σε κάποιο μεγάλο συμφέρον, θα δεις πόσο γρήγορα θα "ανακαλύψει" το ΕΣΡ πως πράγματι εξέπεμπε στις 31/12/2004.  Όπως έγινε με το Ράδιο Βερόνικα δηλαδή που ήταν για πολλά χρόνια "παράνομος" και τρεις φορές τον απέρριψε το ΕΣΡ, αλλά μόλις ακούστηκε πως θα τον αγόραζε ο αρχιμαφιόζος ο Κουρής παρέα με τον Χατζηλαουλαου, έσπευσε το ΕΣΡ και του έδωσε την βεβαίωση.  Και ναι, είναι όντως μαιμού ο νόμος αλλά με έναν παρόμοιο φωτογραφικό νόμο-μαιμού εκπέμπουν τα περισσότερα ραδιόφωνα της χώρας.

[quote]- ο Atlantis τώρα γιατι να απαγορευεται να κλεισει, δημοκρατία εχουμε, σωστα?[/quote]

Απαγορεύεται να κλείσει με τον ίδιο τρόπο που απαγορεύεται να κλείσει σταθμός που είχε πάρει άδεια ή βεβαίωση νομίμου λειτουργίας.  Το ΣτΕ έκρινε πως κακώς δεν πήρε την βεβαίωση από το ΣτΕ και πως πληρεί τα κριτήρια του νόμου, και συνεπώς έχει το δικαίωμα να εκπέμψει μέχρι να γίνει η οριστική αδειοδότηση των σταθμών.  Επειδή φυσικά αυτή η αδειοδότηση καθυστερεί, συνεχίζει να εκπέμπει ο Ατλαντίς.

Αν νοιάζεσαι τόσο πολύ για την "δημοκρατία" τότε θα έπρεπε να σε ενοχλεί ο αντιδημοκρατικός τρόπος με τον οποίον έκλεισε η κυβέρνηση της ΕΡΤ, ή το γεγονός πως οι εκάστοτε κυβερνήσεις περιφρονούν το Σύνταγμα αλλά και δικαστικές αποφάσεις (του ΣτΕ) για το αντισυνταγματικό καθεστώς με τις συνεχείς "παρατάσεις" των ληγμένων αδειών των ρ/τ σταθμών.  Δεν γίνεται προκύρηξη και δεν δίνεται η ευκαιρία σε νέους παίχτες να μπουν στην αγορά και να ανοίξουν κάποιο ραδιόφωνο ή κάποιο τηλεοπτικό σταθμό.  ΑΥΤΟ δεν είναι δημοκρατικό, όχι αν εκπέμπει ή όχι ο Ατλαντίς μέσα στο ευρύτερο μπάχαλο που επικρατεί και που έχει δημιουργήσει το Ελληνικό κράτος τόσα χρόνια τώρα.

[quote]- για τους σταθμους μετα τους 107.0 MHz (ακομα και για το 108.0), πρέπει να εφαρμοστεί επιχείρηση ''σκούπα'' και να βγάλουν καμια καινουργια αδεια να βαλουν κανα σταθμο στους 107.3, 107.6 κ.τ.λ.[/quote]

Επιτέλους μια λογική σκέψη.  Αλλά δεν γίνεται αυτό επειδή πολύ απλά οι μεγαλομαφιόζοι δεν θέλουν "ανταγωνιστές."  Η υπάρχον κατάσταση τους βολεύει θαυμάσια.  Και έτσι έχουν και την δικαιολογία έτοιμη: οι υψηλές συχνότητες "παρεμβάλουν" στις συχνότητες της αεροναυτιλίας, που είναι πάνω από τους 108 MHz.  Άσχετα από το γεγονός πως σε όλο τον κόσμο...Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Τουρκία, ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία, κλπ., εκπέμπουν σταθμοί μέχρι το τέλος της μπάντας με κανονική άδεια και με πλήρη ισχύ.  Στην Ελλάδα όμως, φαίνεται πως τα περίφημα μηχανήματα της Μίζενς και της Ίντρακομ έχουν ιδιαίτερη...ευαισθησία στις συχνότητες των FM!  Πάντως, αν σε ενοχλούν τόσο πολύ οι πειρατές σε αυτό το κομμάτι της μπάντας, να ξέρεις πως δεν θα υπήρχαν αν και εφόσον η πολιτεία, τόσα χρόνια τώρα, έδινε άδειες σε ραδιοφωνικούς σταθμούς να εκπέμψουν εκεί νόμιμα, και με νόμιμες προδιαγραφές.  Από τη στιγμή που αφήνεις ένα τεράστιο κενό στην μπάντα, είναι αναμενόμενο πως θα εμφανιστούν οι πειρατές, και σε πληροφορώ πως δεν είναι μόνο Ελληνικό φαινόμενο.  Αρκεί να πας στο Λονδίνο, όπου υπάρχουν πολύ λίγοι νόμιμοι σταθμοί στα FM, να δεις πως όλα τα κενά έχουν γεμίσει από διάφορους ταρατσάτους πειρατές, που εκπέμπουν και αυτοί πλήρης πρόγραμμα με στέρεο, RDS, ιστοσελίδες, διαφημήσεις, κλπ.  Και αυτό γιατί και εκεί υπάρχουν πολλά "οικόπεδα" στα FM.

Αν θέλει να ''νομιμοποιηθει'' το Blackman σαν το παλαι ποτε Ράδιο Βερόνικα νύν Real FM καλα θα κανει να ''φύγει'' απο τους 103.1, γιατι αν παραμείνει και αυριο μεθαυριο τον αγοράσει κανένας σε πολλες περιοχες της Αθήνας δεν θα ακούγεται, βλέπεις στην Αθηναική μπάντα πριν και μετα απο αυτον υπάρχει και το 3ο πρόγραμμα της ΝΕΡΙΤ στους 102.9 και ο Sentra 103.3, αν θέλει να εκπέμπει καλα θα κάνει να πάει ο Blackman η στους 101.6, η στους 106.5 η και και ακόμα 99.8 (σε μπερδεψα αλλα τελος πάντων να βρει καμια καθαρη συχνότητα με αποσταση απο σταθμο τουλαχιστον 0.3 MHz)

[quote=ανώνυμος]

Αν θέλει να ''νομιμοποιηθει'' το Blackman σαν το παλαι ποτε Ράδιο Βερόνικα νύν Real FM καλα θα κανει να ''φύγει'' απο τους 103.1, γιατι αν παραμείνει και αυριο μεθαυριο τον αγοράσει κανένας σε πολλες περιοχες της Αθήνας δεν θα ακούγεται, βλέπεις στην Αθηναική μπάντα πριν και μετα απο αυτον υπάρχει και το 3ο πρόγραμμα της ΝΕΡΙΤ στους 102.9 και ο Sentra 103.3, αν θέλει να εκπέμπει καλα θα κάνει να πάει ο Blackman η στους 101.6, η στους 106.5 η και και ακόμα 99.8 (σε μπερδεψα αλλα τελος πάντων να βρει καμια καθαρη συχνότητα με αποσταση απο σταθμο τουλαχιστον 0.3 MHz)

[/quote]

Δεν έχει καμία σημασία η συχνότητα, μάλλον είναι προς το συμφέρον του να μείνει εκεί που είναι επειδή αλλαγή συχνότητας θα ήταν ίσως (άλλη μια) αφορμή για το ΒΝΛ να τον απορρίψει. Βέβαια δεν νομίζω πως υπάρχει πιθανότητα στο χιλιοστό να νομιμοποιήσει τον Μπλάκμαν το ΕΣΡ, εκτός αν τα παρατήσει και αποφασίσει να πουλήσει την συχνότητα σε κάποιο μεγαλολαμόγιο!

Πάντως, πάντα να θυμόσαστε πως ο "παράνομος" σήμερα είναι ο "νόμιμος" αύριο (βλέπε Σέντρα, Mad Radio, Παρέα, Real FM, Hot FM, Πειραϊκή Εκκλησία, Αρτ FM, Στο Κόκκινο κλπ.).

εγω ξέρω πως παλια οι συγεκριμένοι σταθμοι της αθηνας που εγραψες ειχαν αυτα τα ονοματα και τους συγεκριμένους ιδιοκτητες:

Sentra 103.3 (Μαρινάκης ? /Πήγασος) => Gold Radio (Μαστοράκης)

Mad Radio 106.2 (Κουρής) => Ράδιο Έκσταση 106.1, Νότος FM, Diva FM, τον αλλον δεν θυμαμαι πως τον λένε (Δεν ξέρω επίσης ιδιοκτήτες)

Παρέα 104.0 (θα σε γελάσω)

Real FM 97.8 (107.1 Θεσσαλονίκη) (Κουρής-Χατζηνικολάου) => Ράδιο Βερόνικα (?)

Hot 104.6 (?)

Πειραική 91.2 (Μητρόπολη Πειραιά και Νήσων) ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΦΟΔΟ ΤΟΥ ΥΜΗΤΤΟΥ ΤΟ 2001 ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΒΝΛ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΕΑ 104

Κόκκινο 105.5 (93.4 Θεσσαλονίκη) (ΣΥΡΙΖΑ) => NRG 105.5 (?)

Αρτ FM 90.6 (90.7) (Λαικος Ορθόδοξος Συναγερμός) => ΡάδιοΑστυ 90.6 (ίδια ιδιοκτησία)

Easy 97.2, Ρυθμός 9.49 (Αντέννα)

Nitro 102.5, Derti 98.6, Sfera 102.2 (παλιά στην IMAKO,καποιο διαστημα στον Αντέννα, τωρα αυτοδιχειριαιζόμενοι)

ΣΚΑΙ 100.3 (παλιά 100.4),Hit 88.9 (παλιά Freedom, Play, Jeronimo κ.α), Red 96.3 καθώς και ο ''100.6'' (Αλαφούζος)

Ντίρλα 94.3 (Δήμος Άνω Λιοσίων)

κ.τ.λ. μην σας ζαλίζω !

[quote=ανώνυμος]

εγω ξέρω πως παλια οι συγεκριμένοι σταθμοι της αθηνας που εγραψες ειχαν αυτα τα ονοματα και τους συγεκριμένους ιδιοκτητες:

Sentra 103.3 (Μαρινάκης ? /Πήγασος) => Gold Radio (Μαστοράκης)[/quote]

Radio Gold, όχι Radio Gold.  Κάποτε έπαιζε στους 105.0 μέχρι την σφαγή του 2001.  Είχε ανοίξει για μικρό διάστημα στους 105.4 και τον μάζεψε η ΕΕΤΤ, η οποία έκανε τα "στραβά μάτια" στην Πειραϊκή Εκκλησία που και αυτή δεν είχε άδεια.  Μετά άνοιξε στους 103.3 επειδή προφανώς ήταν η επόμενη συχνότητα στην...σειρά (102.2, 102.5, 102.9 ΕΡΤ, 103.3 ιδιωτικός, 103.7 ΕΡΤ) ενδεχόμενης αδειοδότησης.  Για τους Ολυμπιακούς Αγώνες είχε μεταφερθεί για λίγο καιρό στους 104.6.

[quote]

Mad Radio 106.2 (Κουρής) => Ράδιο Έκσταση 106.1, Νότος FM, Diva FM, τον αλλον δεν θυμαμαι πως τον λένε (Δεν ξέρω επίσης ιδιοκτήτες)

Παρέα 104.0 (θα σε γελάσω)[/quote]

Ο Παρέα ήταν μέχρι πρόσφατα του Δημήτρη Ρίζου.  Ένα ανύπαρκτο ραδιόφωνο που πήρε ΒΝΛ επειδή υπήρχαν "συμφέροντα" στην μέση.

[quote]

Real FM 97.8 (107.1 Θεσσαλονίκη) (Κουρής-Χατζηνικολάου) => Ράδιο Βερόνικα (?)

Hot 104.6 (?)[/quote]

Ο Hot είναι ο πρώην Athens Shock Radio και ο πρώην Σοκ FM.  Κάποτε εξέπεμπε στους 104.75. 

[quote]

Πειραική 91.2 (Μητρόπολη Πειραιά και Νήσων) ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΦΟΔΟ ΤΟΥ ΥΜΗΤΤΟΥ ΤΟ 2001 ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΒΝΛ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΕΑ 104[/quote]

Δεν αδειοδοτήθηκε το 2001 αλλά ήταν ανάμεσα στους "8" που πήραν "προσωρινή" άδεια από το ΕΣΡ.  Ούτε το 2002 αδειοδοτήθηκε αλλά παρέμεινε, θρασύτατα, στον αέρα και δεν τον άγγιξε κανένας.  Μετά "δικαιώθηκε" από το Στ.Ε. και πήρε ΒΝΛ.

[quote]

Κόκκινο 105.5 (93.4 Θεσσαλονίκη) (ΣΥΡΙΖΑ) => NRG 105.5 (?)

Αρτ FM 90.6 (90.7) (Λαικος Ορθόδοξος Συναγερμός) => ΡάδιοΑστυ 90.6 (ίδια ιδιοκτησία)

Easy 97.2, Ρυθμός 9.49 (Αντέννα)

Nitro 102.5, Derti 98.6, Sfera 102.2 (παλιά στην IMAKO,καποιο διαστημα στον Αντέννα, τωρα αυτοδιχειριαιζόμενοι)[/quote]

Οι Σφαίρα και Derti δεν είναι αυτοδιαχειριζόμενοι.

[quote]

ΣΚΑΙ 100.3 (παλιά 100.4),Hit 88.9 (παλιά Freedom, Play, Jeronimo κ.α), Red 96.3 καθώς και ο ''100.6'' (Αλαφούζος)[/quote]

Ο Hit δεν ανήκει εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο στον όμιλο Αλαφούζου.  Επίσης, ξέχασες τον Μελωδία 99.2.

[quote]

Ντίρλα 94.3 (Δήμος Άνω Λιοσίων)

κ.τ.λ. μην σας ζαλίζω !

[/quote]

Έχεις ακόμα αρκετά να μάθεις για το ραδιοφωνικό τοπίο της Αθήνας.  Εκτός αυτού όμως, αυτή η ιστορική...αναδρομή τι σχέση έχει με την συζήτηση που είχαμε έως τώρα;

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

εγω ξέρω πως παλια οι συγεκριμένοι σταθμοι της αθηνας που εγραψες ειχαν αυτα τα ονοματα και τους συγεκριμένους ιδιοκτητες:

Sentra 103.3 (Μαρινάκης ? /Πήγασος) => Gold Radio (Μαστοράκης)[/quote]

Radio Gold, όχι Radio Gold.  [/quote]

***Radio Gold, όχι Gold Radio! 

να επανέλθουμε λοιπον στο θέμα μας...

Ας θυμηθούμε μερικούς από τους σταθμούς που πήραν "άδεια" και που μας κάνουν και μαθήματα νομιμότητας κιόλας:

- Oasis 88: πήρε άδεια το 2002 για να ανοίξει το "πολιτισμικό" Δίφωνο FM 96.6, που όμως ουδέποτε λειτούργησε στους 88.0!

- UP 88.6 (πρώην 88,6, NRJ 88.6, Fresh, John Greek κ.α.) : είχε πάρει άδεια σαν Πόλις, και ήταν το δεύτερο ραδιόφωνο του ομίλου Alpha.

- Music 89.2: είχε πάρει άδεια σαν Alpha Sports για αθλητικό ραδιόφωνο, και ήταν το τρίτο ραδιόφωνο του ομίλου Alpha. Μετα έγινε Sprint 89.2. Τώρα δεν έχει καμία σχέση με τα αθλητικά ενώ έχουν γίνει μαζικές απολύσεις και παίζει με playlist. Ανήκει στον εφοπλιστή Βίκτωρα Ρέστη (MTV, NICKELODEON).

- Κανάλι 1 90.4: ανύπαρκτο δημοτικό ραδιόφωνο με χρέη του Δήμου Πειραιώς!

- ΑΡΤ FM (πρώην Ράδιο Άστυ 90.6 ή μήπως 90.7): πήρε ΒΝΛ μόνο και μόνο επειδή είναι κομματικό ραδιόφωνο (Καρατζαφέρης -Λαικός Ορθόδοξος Συναγερμός). Πριν πάρει την ΒΝΛ όμως, είχε κλείσει μαζί με τους άλλους στα μεγάλα ντου της ΕΕΤΤ στον Υμηττό.

- Πειραϊκή Εκκλησία 91.2: πήρε "προσωρινή" άδεια το 2001, μετά δεν πήρε κανονική άδεια το 2002, άλλα όμως ποτέ δεν έκλεισε! Και ενώ η ΕΕΤΤ κυνηγούσε τότε τον Μαστοράκη και πολλούς άλλους που τόλμησαν να εκπέμψουν χωρίς άδεια, δεν άγγιξε ποτέ κανείς το ραδιόφωνο του Καλλίνικου! Τελικά "δικαιώθηκε" για το "κλείσιμο" του από το Στ.Ε. και λειτουργεί πλέον με ΒΝΛ!

- Λάμψη 92.3: σύμφωνα με το Στ.Ε. δεν έπρεπε να αδειοδοτηθεί. Και εργάζονται διάφοροι διάσημοι στο σταθμό (π.χ. Ηλιάκη, Πουνέντης κ.τ.λ.)

- Best 92.6: την εποχή της αδειοδότησης (το 2001) ήταν ένα ανύπαρκτο ραδιόφωνο (ονομαζόταν Status 92.7) με ακροαματικότητα μικρότερη και από τον Blackman 103.1. Το 2013 ο σταθμός ''φαλήρισε'' και η συχνότητα του είναι πλέον κενή, όπως άλλωστε και ο 88.3!

- Orange 93.2: αδειοδοτήθηκε από την πίσω πόρτα το 2002 από τον κολλητό του Κουρή, τον Πρωτόπαππα, για να γίνει το "μόνο" οικονομικό ραδιόφωνο της πόλης (ενώ το 2001 είχαν δώσει άδεια σε άλλο ανύπαρκτο οικονομικό ραδιόφωνο, το Profit). Δεν λειτούργησε ποτέ σαν Business Radio, άλλα έγινε αμιγώς μουσικό ραδιόφωνο με την ονομασία Orange. Την περίοδο 2009-2012 στους 93.2 υπήρχε ο Happy Radio!

- Επικοινωνία 94: δεύτερο ανύπαρκτο δημοτικό ραδιόφωνο με τεράστια χρέη του Δήμου Νέου Ηρακλείου Αττικής!

- Ντίρλα FM 94.3 (πρώην Ξένιος FM 94.3): τρίτο ανύπαρκτο δημοτικό ραδιόφωνο με ''καραχρέη'' του Δήμου Άνω Λιοσίων Αττικής! Τόσο ανύπαρκτο που πλέον σαν ''Ντίρλα FM'' παίζει μόνο λαικά. Φαλήρισε εντέλει το 2011, και επίσης έχει και δέυτερη παράνομη συχνότητα στους 95.8 που εκπέμπει απο ενα ''άγνωστο'' σημείο!

- Ρυθμός 9.49: πήρε άδεια με τα ανύπαρκτα χαρτιά της Αθηναϊκής Ραδιοφωνίας 101.1. Έκανε τέτοια ''μαιμουνιά'' ο ANT1 ?

- Flash 96: έπαιζε για χρόνια από δεύτερη και τρίτη συχνότητα, παράνομα, και κανείς δεν τον άγγιζε. Τώρα το 2014 έχει τεράστια οικονομικά χρέη και δεν έχει πλήρης πρόγραμμα! Ενω παραλληλα σταμάτησε να αναμεταδίδεται πανελλαδικα απο κάποιους σταθμούς! (σ.σ. Flash 99.4 Θεσσαλονίκης, που μεταδίδεται με τα Παραπολιτικά 90.1)

- Pepper 96.6: πήρε "προσωρινή" άδεια σαν "Profit" το 2001, ενώ είχε λειτουργήσει για μόνο...20 μέρες πριν από την μεγάλη σφαγή στον Υμηττό. Αλήθεια, τι ήξερε και "έτυχε" να ανοίξει εκείνη την εποχή και μετά "έτυχε" και πήρε "προσωρινή" άδεια...που έγινε μόνιμη το 2002? Και βέβαια ουδέποτε λειτούργησε σαν οικονομικό ραδιόφωνο και πλέον παίζει μόνο μουσική.

- Real FM 97.8: ένας από τους μεγάλους αδικημένους ήταν το ιστορικό Ράδιο Βερόνικα 97.8, που ήταν από τους πολλούς που έκλεισαν εκείνο το μοιραίο βράδυ το 2001. Όταν ξανάνοιξε (παράνομα, βέβαια), δεν του έδωσαν ΒΝΛ, που είχε κάθε δικαίωμα να πάρει με το φωτογραφικό νόμο του Ρουσόπουλου (αλήθεια που χαθηκε αυτο το λαμόγιο με τις Μίζενς ?). Μετά από τρεις προσπάθειες όμως, πήρε, δια μαγείας, την άδεια, και τυχαία (?) μεταβιβάστηκε σχεδόν αμέσως στον Κουρή και στον Χατζηνικολαόυ για να ανοίξουν το πλέον #1 σε ακροαματικότητα σταθμό της Αθήνας.

- Βήμα FM 99.5: πήρε "προσωρινή" άδεια σαν Planet το 2001, ενώ ήδη είχαν ξεκινήσει οι μεγάλες οικονομικές δυσκολίες του σταθμού τότε. Συνέχισε έτσι για πολλά χρόνια μέχρι που τον αγόρασε ο Λαμπράκης (εχει πεθάνει εδώ και χρόνια), ενώ πρώτα είχε απειλήσει πως θα άνοιγε ραδιόφωνο έστω και χωρίς άδεια.

- Σκαϊ 100.3: ο ποίο...''οικολογικός'' σταθμός της μπάντας συνεχίζει να έχει δεύτερο πομπό στην Πάρνηθα και στον Υμηττό (100.6) (με έχετε καταμπερδέψει με αυτήν την σκ@τοσυχνότητα, δεν ξέρετε απο που εκπέμπει ?) χωρίς να τον αγγίζει κανείς, αλλα αμα ''γλείφεις'' τα αφεντικά σου έτσι είναι κρατας την συχνότητα και 10 και 20 και 50 χρόνια !!

- Παρέα FM 104: ίσως ο ποιο ανύπαρκτος από όλους. Δεν είχε λειτουργήσει ποτέ πριν από το 2004, άνοιξε παράνομα, τον έκλεισε η ΕΕΤΤ, προσέφυγε στο Στ.Ε. και δικαιώθηκε (!!!), πήρε και ΒΝΛ, και τώρα είναι νόμιμος (άλλα ακόμα ανύπαρκτος, και ο πιο ''χαμηλός'' σε ακροαματικότητα)!!!!!! 

- Hot FM 104.6: κάποια στιγμή ήταν κλειστός (αγνωστα τα αιτια), και η αλήθεια είναι πως είναι ένα ραδιόφωνο-playlist, μόνο που το playlist είχε φτάσει στην 2η θέση των ακροαματικοτήτων. Εχει πάρει ΒΝΛ σαν Athens Shock Radio επειδή εξέπεμπε στην φωτογραφική ημερομηνία του Ρουσόπουλου, και όσο καιρό έπαιζε 80s και είχε ακροαματικότητα 1%, δεν τον ενοχλούσε κανείς. Άντε όμως που τον αγόρασε ο Κωστάκης, έβαλε το γνωστό playlist και απογειώθηκε ο σταθμός. Ο Deejay, ο VFM (που δεν παιζει) και οι άλλοι δεν μπορούσαν να το επιτρέψουν αυτό και έτσι έγινε η "ανακάλυψη" πως τελικά δόθηκε η ΒΝΛ...κατά λάθος!

- Ατλαντίς 105.2: ποτέ δεν έχει πάρει ΒΝΛ αν και λειτουργούσε και αυτός στην κρίσιμη φωτογραφική ημερομηνία (και πολύ πριν). Αν όμως ερχόταν ο Χατζηνικολάου η κάποιος άλλος μεγαλοεκδότης-μαφιόζος, θα βλέπατε πόσο γρήγορα θα είχε "ανακαλύψει" το ΕΣΡ πως έπρεπε να πάρει και αυτός ΒΝΛ! Πλέον λειτουργεί με...απόφαση από το Στ.Ε. που απαγορεύει στο ΕΣΡ και στην ΕΕΤΤ να τον κλείσει μέχρι να γίνει νέα αδειοδότηση!

- Στο Κόκκινο 105.5: ο πρώην NRG 105.5 του Κωστάκη. Άνοιξε και αυτός το 2004 χωρίς άδεια, και μετά πούλησε τον σταθμό στο ΣΥΡΙΖΑ. Έπαιζε και αυτός παράνομα για αρκετό καιρό (και είχε κλείσει το 2006 και 2007 μετά από επιδρομή της ΕΕΤΤ στον Υμηττό) άλλα δια μαγείας έγινε και αυτός νόμιμος με τον νόμο Ρουσόπουλου για τα κομματικά ραδιόφωνα. Απέκτησε επίσης ''αυθαίρετα'' συχνότητα και στην Θεσσαλονίκη εν έτει 2014 (93.4) !

Και ας μην ξεχάσουμε και την ξεΝΕΡΙΤ, που διατηρεί 14 (τα ''ηλιθια'' λάθη της ΕΡΤ) (!!!!) μόνο στο νομό Αττικής, καταχρηστικά. Δεν υπάρχει άλλη Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα (και του κόσμου ολόκληρου μην σου πώ) όπου η δημόσια/κρατική ραδιοφωνία έχει στην κατοχή της τόσες συχνότητες. Ποίες είναι:

Πρώτο Πρόγραμμα: 101.8, 105.8 (Υμηττός) 91.6, 100.9 (Πάρνηθα), 97.9, 99.9 (Γεράνεια), 105.0 (Γεράνεια - αξιοποιημένη όπως νανε)

Δέυτερο Πρόγραμμα: ΑΦΑΝΤΟ ακόμα, μαδήστε και φατε και άλλα κάντε την Ελλάδα, Ουγκάντα !!!

Τρίτο Πρόγραμμα: 90.9, 103.7 (Υμηττός), 95.6, 102.9 (Πάρνηθα) , αλήθεια το Τρίτο απο Γεράνεια δεν έχει συχνότητα τους ''στερεψαν'' τα λεφτά?

KOSMOS: 107.0, 106.7 (Υμηττός), 93.6 (Πάρνηθα), 107.0 (Γεράνεια)

Εν το μεταξύ, οι "νόμιμοι" ιδιωτικοί σταθμοί από 20 έγιναν 28, από 28 έγιναν 35, οι 35 έγιναν 39, οι 39 έγιναν πλέον 42, για να καταλήξουν 59 συν βέβαια και τους "παράνομους" που εκπέμπουν τόσα χρόνια, και ακόμα να πέσει αεροπλάνο! 

Στην Κωνσταντινούπολη, στην Ρώμη, στο Μιλάνο, στην Μαδρίτη, στην Βαρκελώνη, στην Νάπολη, στην Άγκυρα, στο Παρίσι λειτουργούν 60-102 ιδιωτικοί σταθμοί (και με 0.2 MHz αποσταση παρακαλώ, οχι σαν εδώ οπου βρουμε ''τρύπα'' εκπέμπουμε) και σε πολλές περιπτώσεις λειτουργούν 2, 3, 4 αεροδρόμια στην περιοχή. Πως και δεν υπάρχει "κίνδυνος" και πως δεν έχει πέσει κανένα αεροπλάνο εκεί τόσα χρόνια? Τελικά τα ραδιοβοηθήματα (της Μίζενς και του Ρουσόπουλου) στα Ελληνικά αεροδρόμια είναι ποιο...ευαίσθητα? Και αυτή η...ευαισθησία είναι επιλεκτική (δηλαδή ενοχλεί το Ράδιο Βερόνικα και ο Ατλαντίς άλλα όχι ο Κουρής και ο Ρίζος και ο Χατζηνικολαου)

Τόσα χρόνια μας λένε πως στην Θεσσαλονίκη δεν μπορούν να λειτουργήσουν πάνω από 28 ιδιωτικοί σταθμοί, επειδή περισσότεροι σταθμοί θα δημιουργήσουν κινδύνους στο αεροδρόμιο ''Μακεδονία''. Όμως, τόσα χρόνια λειτουργούν 60-70 σταθμοί στην πόλη. Άρα, η λένε ψέματα και χωρούν άνετα περισσότεροι σταθμοί, η οι πολιτικοί έχουν επιτρέψει μια άκρως επικίνδυνη κατάσταση να συνεχιστεί για δεκαετίες στην Θεσσαλονίκη, εάν όντως ενοχλούν τόσα ραδιόφωνα. Όπως φαίνεται όμως, μάλλον η πρώτη εκδοχή ισχύει... Απορω όμως και εδω επάνω δεν έχουν κάνει καμιά σφαγή στον Χορτιάτη, οπως κάναν στον Υμηττό το 2001 ?

Και ας μην ξεχάσουμε ότι μέχρι το 2004-2006 πολλοί "νόμιμοι" σταθμοί διατηρούσαν δεύτερες και τρίτες συχνότητες, καταχρηστικά και με το έτσι θέλω, χωρίς να τους κλείσει η ΕΕΤΤ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: ο Flash 96, που έπαιζε με πανίσχυρο πομπό από το Αιγάλεω στους 104.8 μέχρι και τις αρχές του 2006!

Καλά κάνουν λοιπόν οι εξής: 87.5 Κρήτη FM, 91.4 Κ.Ρ.Α., 98.0 Free, 99.8 ''99,8'', 103.1 Blackman, 104.3 Μινόρε, 104.9 Styl FM, 107.2 Disco, 107.4 Μύθος, 107.7 Star FM, και 108.0 Ηχόραμα, επειδή όπως έχει αποδειχθεί τόσα χρόνια, η διαφορά μεταξύ "νόμιμου" και "παράνομου" είναι πολύ μικρή έως ανύπαρκτη, και αλλάζει μέσα σε μια νύχτα. Και εφόσον έχουν ψηφιστεί στο παρελθόν φωτογραφικοί νόμοι που "νομιμοποίησαν" όσα ραδιόφωνα λειτουργούσαν σε μια τυχαία ημερομηνία το 1999 (με αυτό το καθεστώς λειτουργούν ακόμα εκτός Αττικής όλοι οι σταθμοί) η το 2004, κορόιδα είναι οι "παράνομοι" να κλείσουν? Μπορεί αύριο κιόλας να γίνουν νόμιμοι! Άλλα και να μην γίνουν, πάλι καλά κάνουν γιατί είναι μια αντίδραση στα λαμόγια της κάθε κυβέρνησης, στους μεγαλομαφιόζους των ΜΜΕ, και στο σάπιο, παράνομο, και καταχρηστικό τρόπο με τον οποίον κάποιοι σταθμοί έγιναν "νόμιμοι." Έγινα κατανοητός ?

<p>[quote=ανώνυμος]</p><p>[quote=ανώνυμος]</p><p></p><p><span style="color: #2a2a2a; font-family: opensans, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: medium;">«λίγα λόγια, και με νόημα»</span></p><p></p><p>[/quote]</p><p></p><p>Άκου!</p><p></p><p>[/quote]</p>

Ακου ακου.....αλλα αν δεν ανεβασει κανα κιλο θα παιζει με παρεμβολες..!!

[quote=ανώνυμος]

Καλά κάνουν λοιπόν οι εξής: 87.5 Κρήτη FM, 91.4 Κ.Ρ.Α., 98.0 Free, 99.8 ''99,8'', 103.1 Blackman, 104.3 Μινόρε, 104.9 Styl FM, 107.2 Disco, 107.4 Μύθος, 107.7 Star FM, και 108.0 Ηχόραμα, επειδή όπως έχει αποδειχθεί τόσα χρόνια, η διαφορά μεταξύ "νόμιμου" και "παράνομου" είναι πολύ μικρή έως ανύπαρκτη, και αλλάζει μέσα σε μια νύχτα. Και εφόσον έχουν ψηφιστεί στο παρελθόν φωτογραφικοί νόμοι που "νομιμοποίησαν" όσα ραδιόφωνα λειτουργούσαν σε μια τυχαία ημερομηνία το 1999 (με αυτό το καθεστώς λειτουργούν ακόμα εκτός Αττικής όλοι οι σταθμοί) η το 2004, κορόιδα είναι οι "παράνομοι" να κλείσουν? Μπορεί αύριο κιόλας να γίνουν νόμιμοι! Άλλα και να μην γίνουν, πάλι καλά κάνουν γιατί είναι μια αντίδραση στα λαμόγια της κάθε κυβέρνησης, στους μεγαλομαφιόζους των ΜΜΕ, και στο σάπιο, παράνομο, και καταχρηστικό τρόπο με τον οποίον κάποιοι σταθμοί έγιναν "νόμιμοι." Έγινα κατανοητός ?

[/quote]

Κάποιος υπεύθυνος από το υπουργείο Οικονομικών διαβάζει για να ρίξει γερές καμπάνες;

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

Καλά κάνουν λοιπόν οι εξής: 87.5 Κρήτη FM, 91.4 Κ.Ρ.Α., 98.0 Free, 99.8 ''99,8'', 103.1 Blackman, 104.3 Μινόρε, 104.9 Styl FM, 107.2 Disco, 107.4 Μύθος, 107.7 Star FM, και 108.0 Ηχόραμα, επειδή όπως έχει αποδειχθεί τόσα χρόνια, η διαφορά μεταξύ "νόμιμου" και "παράνομου" είναι πολύ μικρή έως ανύπαρκτη, και αλλάζει μέσα σε μια νύχτα. Και εφόσον έχουν ψηφιστεί στο παρελθόν φωτογραφικοί νόμοι που "νομιμοποίησαν" όσα ραδιόφωνα λειτουργούσαν σε μια τυχαία ημερομηνία το 1999 (με αυτό το καθεστώς λειτουργούν ακόμα εκτός Αττικής όλοι οι σταθμοί) η το 2004, κορόιδα είναι οι "παράνομοι" να κλείσουν? Μπορεί αύριο κιόλας να γίνουν νόμιμοι! Άλλα και να μην γίνουν, πάλι καλά κάνουν γιατί είναι μια αντίδραση στα λαμόγια της κάθε κυβέρνησης, στους μεγαλομαφιόζους των ΜΜΕ, και στο σάπιο, παράνομο, και καταχρηστικό τρόπο με τον οποίον κάποιοι σταθμοί έγιναν "νόμιμοι." Έγινα κατανοητός ?

[/quote]

Κάποιος υπεύθυνος από το υπουργείο Οικονομικών διαβάζει για να ρίξει γερές καμπάνες;

[/quote]

Αυτοί σε ενοχλούν και όχι τα εκατοντάδες εκατομμύρια που χρωστούν στο δημόσιο τα μεγαλολαμόγια (Μπόμπολας, Βαρδινογιάννης, Κυριακού, Κοντομηνάς, Κουρής, κλπ.); Πόρνες γίνεστε για να πάρετε το κομματάκι ψωμιού που σας δίνουν οι μεγαλομαφιόζοι.

Παλιές συχνότητες σημερινών σταθμών της Αθήνας:
88.0 VFM (εχει κλεισει)
89.4 Ρ/Σ Εκκλησίας της Ελλάδος
90.0 Ατλάντις 105,2
90.6 Κανάλι 1 Πειραιά
90.9 Kiss
92.1 Galaxy
94.1 Επικοινωνία FM
94.4 Εν Λευκώ
96.1 Flash 96
96.8 Rock FM 96,9
99.0 Love Radio 97,5
98.4 Αθήνα 9,84
98.7 Alpha (ο παλιός)
100.0 Μελωδία 99,2
100.4 Sky (1989-1993) μετα ΣΚΑΪ 100,4 (1993-2001) σήμερα 100,3
102.1 Sfera 102,2
102.4 Nitro 102,5 (επίσης 104.0, 104.4)
102.7 Radio City (σημερινό ΑΡΤ 90.6)

αν έχετε και άλλα γράψτε τα...

[quote=Orf]

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

[/quote]

Θα μπορουσες να γραψεις κατι χωρις να χαρακτηριζεις ετσι.

Οι συγκεκριμμενοι που ανεφερεσε παιζουν πλεον με μπουζουκια των 3 αντε 4 KW. Τον ενα τον ξυνει το κρατικο απο Γερανεια οπως συμβαινει και λιγο παρακατω απο τον σκαι, τον αλλο τον παρεμβαλει νομιμος σταθμος γειτονικου νομου(Ερμιονη Αργολιδας),  ο ενας ο Κρητικος ειναι off ενω ο Δευτερος ελαχιστα ακουγεται οπως και το 98,0.

Ο "μαυρος" ξυνει Δυτικα αθλητικο σταθμο. Γενικα παντως ζορισαν τα πραματα.....

[/quote]

Μεγαλα ζορια!

δε λες τιποτα... Μονο 30 πελατες τον Ιουλιο!

α, μην ξεχασω και μονο 8 τραγουδια πληρωμενα

μεγαλα ζορια... Κλαιω μερα-νυχτα

[/quote]

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

Καλά κάνουν λοιπόν οι εξής: 87.5 Κρήτη FM, 91.4 Κ.Ρ.Α., 98.0 Free, 99.8 ''99,8'', 103.1 Blackman, 104.3 Μινόρε, 104.9 Styl FM, 107.2 Disco, 107.4 Μύθος, 107.7 Star FM, και 108.0 Ηχόραμα, επειδή όπως έχει αποδειχθεί τόσα χρόνια, η διαφορά μεταξύ "νόμιμου" και "παράνομου" είναι πολύ μικρή έως ανύπαρκτη, και αλλάζει μέσα σε μια νύχτα. Και εφόσον έχουν ψηφιστεί στο παρελθόν φωτογραφικοί νόμοι που "νομιμοποίησαν" όσα ραδιόφωνα λειτουργούσαν σε μια τυχαία ημερομηνία το 1999 (με αυτό το καθεστώς λειτουργούν ακόμα εκτός Αττικής όλοι οι σταθμοί) η το 2004, κορόιδα είναι οι "παράνομοι" να κλείσουν? Μπορεί αύριο κιόλας να γίνουν νόμιμοι! Άλλα και να μην γίνουν, πάλι καλά κάνουν γιατί είναι μια αντίδραση στα λαμόγια της κάθε κυβέρνησης, στους μεγαλομαφιόζους των ΜΜΕ, και στο σάπιο, παράνομο, και καταχρηστικό τρόπο με τον οποίον κάποιοι σταθμοί έγιναν "νόμιμοι." Έγινα κατανοητός ?

[/quote]

Κάποιος υπεύθυνος από το υπουργείο Οικονομικών διαβάζει για να ρίξει γερές καμπάνες;

[/quote]

Αυτοί σε ενοχλούν και όχι τα εκατοντάδες εκατομμύρια που χρωστούν στο δημόσιο τα μεγαλολαμόγια (Μπόμπολας, Βαρδινογιάννης, Κυριακού, Κοντομηνάς, Κουρής, κλπ.); Πόρνες γίνεστε για να πάρετε το κομματάκι ψωμιού που σας δίνουν οι μεγαλομαφιόζοι.

[/quote]

Το κομματάκι ψωμιού είναι οι 30 διαφημίσεις και τα 8 τραγουδάκια;Εδώ πρέπει να πέσουν γερές καμπάνες.

[quote=ανώνυμος]

[quote=Orf]

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

[/quote]

Θα μπορουσες να γραψεις κατι χωρις να χαρακτηριζεις ετσι.

Οι συγκεκριμμενοι που ανεφερεσε παιζουν πλεον με μπουζουκια των 3 αντε 4 KW. Τον ενα τον ξυνει το κρατικο απο Γερανεια οπως συμβαινει και λιγο παρακατω απο τον σκαι, τον αλλο τον παρεμβαλει νομιμος σταθμος γειτονικου νομου(Ερμιονη Αργολιδας),  ο ενας ο Κρητικος ειναι off ενω ο Δευτερος ελαχιστα ακουγεται οπως και το 98,0.

Ο "μαυρος" ξυνει Δυτικα αθλητικο σταθμο. Γενικα παντως ζορισαν τα πραματα.....

[/quote]

Μεγαλα ζορια!

δε λες τιποτα... Μονο 30 πελατες τον Ιουλιο!

α, μην ξεχασω και μονο 8 τραγουδια πληρωμενα

μεγαλα ζορια... Κλαιω μερα-νυχτα

[/quote]

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

Καλά κάνουν λοιπόν οι εξής: 87.5 Κρήτη FM, 91.4 Κ.Ρ.Α., 98.0 Free, 99.8 ''99,8'', 103.1 Blackman, 104.3 Μινόρε, 104.9 Styl FM, 107.2 Disco, 107.4 Μύθος, 107.7 Star FM, και 108.0 Ηχόραμα, επειδή όπως έχει αποδειχθεί τόσα χρόνια, η διαφορά μεταξύ "νόμιμου" και "παράνομου" είναι πολύ μικρή έως ανύπαρκτη, και αλλάζει μέσα σε μια νύχτα. Και εφόσον έχουν ψηφιστεί στο παρελθόν φωτογραφικοί νόμοι που "νομιμοποίησαν" όσα ραδιόφωνα λειτουργούσαν σε μια τυχαία ημερομηνία το 1999 (με αυτό το καθεστώς λειτουργούν ακόμα εκτός Αττικής όλοι οι σταθμοί) η το 2004, κορόιδα είναι οι "παράνομοι" να κλείσουν? Μπορεί αύριο κιόλας να γίνουν νόμιμοι! Άλλα και να μην γίνουν, πάλι καλά κάνουν γιατί είναι μια αντίδραση στα λαμόγια της κάθε κυβέρνησης, στους μεγαλομαφιόζους των ΜΜΕ, και στο σάπιο, παράνομο, και καταχρηστικό τρόπο με τον οποίον κάποιοι σταθμοί έγιναν "νόμιμοι." Έγινα κατανοητός ?

[/quote]

Κάποιος υπεύθυνος από το υπουργείο Οικονομικών διαβάζει για να ρίξει γερές καμπάνες;

[/quote]

Αυτοί σε ενοχλούν και όχι τα εκατοντάδες εκατομμύρια που χρωστούν στο δημόσιο τα μεγαλολαμόγια (Μπόμπολας, Βαρδινογιάννης, Κυριακού, Κοντομηνάς, Κουρής, κλπ.); Πόρνες γίνεστε για να πάρετε το κομματάκι ψωμιού που σας δίνουν οι μεγαλομαφιόζοι.

[/quote]

Το κομματάκι ψωμιού είναι οι 30 διαφημίσεις και τα 8 τραγουδάκια;Εδώ πρέπει να πέσουν γερές καμπάνες.

[/quote]

Το κομματάκι ψωμιού είναι τα ψίχουλα που δίνουν τα αφεντικά σου για να κάνεις τα "στραβά μάτια" στα εκατοντάδες εκατομμύρια που χρωστούν στο δημόσιο και να μιλας για την "φοροδιαφυγή" του κάθε πειρατή, που ούτε το 1% χρωστούν σε σχέση με τα χρέη του Μπόμπολα, Αλαφούζου, Κυριακού, Κουρή, Βαρδινογιάννη και την υπόλοιπη βρωμοπαρέα τους. Κατάλαβες τώρα, ηλίθιε;

[quote=ανώνυμος]

Παλιές συχνότητες σημερινών σταθμών της Αθήνας:
88.0 VFM (εχει κλεισει)
89.4 Ρ/Σ Εκκλησίας της Ελλάδος
90.0 Ατλάντις 105,2
90.6 Κανάλι 1 Πειραιά
90.9 Kiss
92.1 Galaxy
94.1 Επικοινωνία FM
94.4 Εν Λευκώ
96.1 Flash 96
96.8 Rock FM 96,9
99.0 Love Radio 97,5
98.4 Αθήνα 9,84
98.7 Alpha (ο παλιός)
100.0 Μελωδία 99,2
100.4 Sky (1989-1993) μετα ΣΚΑΪ 100,4 (1993-2001) σήμερα 100,3
102.1 Sfera 102,2
102.4 Nitro 102,5 (επίσης 104.0, 104.4)
102.7 Radio City (σημερινό ΑΡΤ 90.6)

αν έχετε και άλλα γράψτε τα...

[/quote]

Ουδεμία σχέση δεν έχουν οι παλιές συχνότητες των σταθμών με αυτή την συζήτηση.  Εντελώς εκτός θέματος.

[quote=ανώνυμος]

[quote=Orf]

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

[/quote]

Θα μπορουσες να γραψεις κατι χωρις να χαρακτηριζεις ετσι.

Οι συγκεκριμμενοι που ανεφερεσε παιζουν πλεον με μπουζουκια των 3 αντε 4 KW. Τον ενα τον ξυνει το κρατικο απο Γερανεια οπως συμβαινει και λιγο παρακατω απο τον σκαι, τον αλλο τον παρεμβαλει νομιμος σταθμος γειτονικου νομου(Ερμιονη Αργολιδας),  ο ενας ο Κρητικος ειναι off ενω ο Δευτερος ελαχιστα ακουγεται οπως και το 98,0.

Ο "μαυρος" ξυνει Δυτικα αθλητικο σταθμο. Γενικα παντως ζορισαν τα πραματα.....

[/quote]

Μεγαλα ζορια!

δε λες τιποτα... Μονο 30 πελατες τον Ιουλιο!

α, μην ξεχασω και μονο 8 τραγουδια πληρωμενα

μεγαλα ζορια... Κλαιω μερα-νυχτα

[/quote]

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

Καλά κάνουν λοιπόν οι εξής: 87.5 Κρήτη FM, 91.4 Κ.Ρ.Α., 98.0 Free, 99.8 ''99,8'', 103.1 Blackman, 104.3 Μινόρε, 104.9 Styl FM, 107.2 Disco, 107.4 Μύθος, 107.7 Star FM, και 108.0 Ηχόραμα, επειδή όπως έχει αποδειχθεί τόσα χρόνια, η διαφορά μεταξύ "νόμιμου" και "παράνομου" είναι πολύ μικρή έως ανύπαρκτη, και αλλάζει μέσα σε μια νύχτα. Και εφόσον έχουν ψηφιστεί στο παρελθόν φωτογραφικοί νόμοι που "νομιμοποίησαν" όσα ραδιόφωνα λειτουργούσαν σε μια τυχαία ημερομηνία το 1999 (με αυτό το καθεστώς λειτουργούν ακόμα εκτός Αττικής όλοι οι σταθμοί) η το 2004, κορόιδα είναι οι "παράνομοι" να κλείσουν? Μπορεί αύριο κιόλας να γίνουν νόμιμοι! Άλλα και να μην γίνουν, πάλι καλά κάνουν γιατί είναι μια αντίδραση στα λαμόγια της κάθε κυβέρνησης, στους μεγαλομαφιόζους των ΜΜΕ, και στο σάπιο, παράνομο, και καταχρηστικό τρόπο με τον οποίον κάποιοι σταθμοί έγιναν "νόμιμοι." Έγινα κατανοητός ?

[/quote]

Κάποιος υπεύθυνος από το υπουργείο Οικονομικών διαβάζει για να ρίξει γερές καμπάνες;

[/quote]

Αυτοί σε ενοχλούν και όχι τα εκατοντάδες εκατομμύρια που χρωστούν στο δημόσιο τα μεγαλολαμόγια (Μπόμπολας, Βαρδινογιάννης, Κυριακού, Κοντομηνάς, Κουρής, κλπ.); Πόρνες γίνεστε για να πάρετε το κομματάκι ψωμιού που σας δίνουν οι μεγαλομαφιόζοι.

[/quote]

Το κομματάκι ψωμιού είναι οι 30 διαφημίσεις και τα 8 τραγουδάκια;Εδώ πρέπει να πέσουν γερές καμπάνες.

[/quote]

Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου.

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

[quote=Orf]

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

[/quote]

Θα μπορουσες να γραψεις κατι χωρις να χαρακτηριζεις ετσι.

Οι συγκεκριμμενοι που ανεφερεσε παιζουν πλεον με μπουζουκια των 3 αντε 4 KW. Τον ενα τον ξυνει το κρατικο απο Γερανεια οπως συμβαινει και λιγο παρακατω απο τον σκαι, τον αλλο τον παρεμβαλει νομιμος σταθμος γειτονικου νομου(Ερμιονη Αργολιδας),  ο ενας ο Κρητικος ειναι off ενω ο Δευτερος ελαχιστα ακουγεται οπως και το 98,0.

Ο "μαυρος" ξυνει Δυτικα αθλητικο σταθμο. Γενικα παντως ζορισαν τα πραματα.....

[/quote]

Μεγαλα ζορια!

δε λες τιποτα... Μονο 30 πελατες τον Ιουλιο!

α, μην ξεχασω και μονο 8 τραγουδια πληρωμενα

μεγαλα ζορια... Κλαιω μερα-νυχτα

[/quote]

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

Καλά κάνουν λοιπόν οι εξής: 87.5 Κρήτη FM, 91.4 Κ.Ρ.Α., 98.0 Free, 99.8 ''99,8'', 103.1 Blackman, 104.3 Μινόρε, 104.9 Styl FM, 107.2 Disco, 107.4 Μύθος, 107.7 Star FM, και 108.0 Ηχόραμα, επειδή όπως έχει αποδειχθεί τόσα χρόνια, η διαφορά μεταξύ "νόμιμου" και "παράνομου" είναι πολύ μικρή έως ανύπαρκτη, και αλλάζει μέσα σε μια νύχτα. Και εφόσον έχουν ψηφιστεί στο παρελθόν φωτογραφικοί νόμοι που "νομιμοποίησαν" όσα ραδιόφωνα λειτουργούσαν σε μια τυχαία ημερομηνία το 1999 (με αυτό το καθεστώς λειτουργούν ακόμα εκτός Αττικής όλοι οι σταθμοί) η το 2004, κορόιδα είναι οι "παράνομοι" να κλείσουν? Μπορεί αύριο κιόλας να γίνουν νόμιμοι! Άλλα και να μην γίνουν, πάλι καλά κάνουν γιατί είναι μια αντίδραση στα λαμόγια της κάθε κυβέρνησης, στους μεγαλομαφιόζους των ΜΜΕ, και στο σάπιο, παράνομο, και καταχρηστικό τρόπο με τον οποίον κάποιοι σταθμοί έγιναν "νόμιμοι." Έγινα κατανοητός ?

[/quote]

Κάποιος υπεύθυνος από το υπουργείο Οικονομικών διαβάζει για να ρίξει γερές καμπάνες;

[/quote]

Αυτοί σε ενοχλούν και όχι τα εκατοντάδες εκατομμύρια που χρωστούν στο δημόσιο τα μεγαλολαμόγια (Μπόμπολας, Βαρδινογιάννης, Κυριακού, Κοντομηνάς, Κουρής, κλπ.); Πόρνες γίνεστε για να πάρετε το κομματάκι ψωμιού που σας δίνουν οι μεγαλομαφιόζοι.

[/quote]

Το κομματάκι ψωμιού είναι οι 30 διαφημίσεις και τα 8 τραγουδάκια;Εδώ πρέπει να πέσουν γερές καμπάνες.

[/quote]

Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου.

[/quote]

Αλλά προφανώς δεν συμφωνείς στην περίπτωση του Μπόμπολα, του Αλαφούζου, του Λαμπράκη, του Κουρή, του Βαρδινογιάννη, του Κοντομηνά και της υπόλοιπης μαφιοζοπαρέας που χρωστούν εκατοντάδες εκατομμύρια στο Ελληνικό δημόσιο.  Και αυτό, από μόνο του, σε καθιστά ΠΟΛΥ ποιο λαμόγιο και διεφθαρμένο από τον κάθε "άκου".  Ακούς;

ειδικά τον αλαφούζο να τον χώσουν ισόβια (για παράνομη εκπομπή στους 100.6 που παιζει φερον εδω και 12 χρόνια σαν δεν ντρεπεται είναι απαράδεκτος το ''παιζει'' και ''οικολόγος'', καλυτερα να παραμέινει ελέυθερο το 100.6) και κάποια υπαλληλάκια της ΝΕΡΙΤ, που έχουν 14 συχνοτητες στο Νομό Αττικής (που δεν συμβαινει πουθενα αλλου ουτε σε αλλη ευρωπαική χώρα, ουτε στον υπολοιπο κόσμο) το πολυ εκει μεχρι 7 συχνότητες να έχουν παραπανω απαγορέυεται και με διαφορετικό πρόγραμμα στην κάθε συχνότητα !! Και είναι βλακεία τώρα να ακούς το ΠΡΩΤΟ και στους 91.6 και στους 100.9 και στους 101.8 και στους 105.8, απο μια να παιζουν το κάθε πρόγραμμα (λ.χ. 100.9) αλλα τοσο ΗΛΙΘΙΟΙ είναι !! Άκου ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΙΣ, αντι να καθαρίσουν την ''βρωμιά'' της ΕΡΤ, η ΝΕΡΙΤ κανει τα πάντα να ''κρατάει'' τις συγκεκριμένες συχνοτητες !! δεν φτάνει που τους ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ και δεν κάνουν ΤΙΠΟΤΑ εχουμε και απο πανω και την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ που μας την έφερε η γνωστή ''μαιμού'' ο Γιωργάκης !! ΖΩΑ ΟΡΘΙΑ ΕΙΝΑΙ φέραν την χώρα στο αμήν και καταστρέψαν τα ΠΑΝΤΑ στο πέρασμα τους !!

[quote=ανώνυμος]

ειδικά τον αλαφούζο να τον χώσουν ισόβια (για παράνομη εκπομπή στους 100.6 που παιζει φερον εδω και 12 χρόνια σαν δεν ντρεπεται είναι απαράδεκτος το ''παιζει'' και ''οικολόγος'', καλυτερα να παραμέινει ελέυθερο το 100.6) και κάποια υπαλληλάκια της ΝΕΡΙΤ, που έχουν 14 συχνοτητες στο Νομό Αττικής (που δεν συμβαινει πουθενα αλλου ουτε σε αλλη ευρωπαική χώρα, ουτε στον υπολοιπο κόσμο) το πολυ εκει μεχρι 7 συχνότητες να έχουν παραπανω απαγορέυεται και με διαφορετικό πρόγραμμα στην κάθε συχνότητα !! Και είναι βλακεία τώρα να ακούς το ΠΡΩΤΟ και στους 91.6 και στους 100.9 και στους 101.8 και στους 105.8, απο μια να παιζουν το κάθε πρόγραμμα (λ.χ. 100.9) αλλα τοσο ΗΛΙΘΙΟΙ είναι !! Άκου ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΙΣ, αντι να καθαρίσουν την ''βρωμιά'' της ΕΡΤ, η ΝΕΡΙΤ κανει τα πάντα να ''κρατάει'' τις συγκεκριμένες συχνοτητες !! δεν φτάνει που τους ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ και δεν κάνουν ΤΙΠΟΤΑ εχουμε και απο πανω και την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ που μας την έφερε η γνωστή ''μαιμού'' ο Γιωργάκης !! ΖΩΑ ΟΡΘΙΑ ΕΙΝΑΙ φέραν την χώρα στο αμήν και καταστρέψαν τα ΠΑΝΤΑ στο πέρασμα τους !!

[/quote]

Το 2001 και το 2002 "δεν υπήρχαν αρκετές συχνότητες" για τους δεκάδες σταθμούς που έκλεισαν με τα ΜΑΤ τότε.  Αλλά προφανώς υπάρχουν "αρκετές συχνότητες" για την ξεΝΕΡΙΤ και για τον "οικολογικό πομπό" του "περιβαλλοντολόγου" Αλαφούζου...

Πρόσθεσα το παρακάτω ερώτημα: συνήθως απαντάται με μια λίστα 50-60 ραδιοφωνικών σταθμών που έκλεισαν, στην Αθήνα, το 2001 με αφορμή τη λειτουργία του αεροδρομίου "Ελευθέριος Βενιζέλος". Επειδή όμως το αττικό ραδιοφωνικό τοπίο έχει αλλάξει πολύ 13 χρόνια μετά (προς το χειρότερο), δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι οι περισσότεροι σταθμοί από αυτούς που έκλεισαν το 2001, εκπέμπουν ξανά... Στην παρακάτω λίστα βρίσκονται οι σταθμοί που έκλεισαν το 2001 και δεν εκπέμπουν αυτή τη στιγμή, ούτε στην ίδια, ούτε σε άλλη συχνότητα, ούτε παράνομα, ούτε νόμιμα !! Έχουμε και λέμε:

87.5 Andromeda (Dream)
87.7 Lady
88.3 Seven Radio
89.2 Sprint
90.4 Απολλων
93.1 Champion
93.3 Υγεια Οικολογια
93.9 ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
94.8 Κύκλος
95.1 Ράδιο Ένα
96.3 Pop FM (στην αρχη φανταζομαι να ήταν 92.4)
99.4 Ράδιο Αττική
101.5 Ράδιο Star
104.8 Σοκ FM - Athens Schock Radio (σήμερα 2014: Hot FM 104.6)
105.3 Rock Radio
105.5 NRG (σήμερα 2014: Κόκκινο 105.5)
106.3 Χρώμα FM
Υπενθυμίζουμε ότι πολλοί σταθμοί ενώ δεν πήραν άδεια το 2001, την πήραν ένα χρόνο μετά (π.χ. Polis 88.6 [UP 88.6], Alpha Sports 89.2 [Music 89.2], Λάμψη 92.3, Radio Deejay 95.2).
Ένα δεύτερο κύμα σταθμών άνοιξε με τις βεβαιώσεις νόμιμης λειτουργίας (που πήραν όσοι εξέπεμπαν το Δεκέμβριο του 2004) που πήραν σταθμοί όπως η Πειραϊκή Εκκλησία 91.2, το Radio Gold 103.3 (τώρα Sentra), το Radio Diva 106.1 [Mad Radio 106.2], το Ράδιο Βερόνικα 97.8 [Real FM 97.8] κλπ.
Και το τρίτο κύμα είναι οι σταθμοί που ούτε άδεια πήραν, ούτε βεβαίωση νόμιμης λειτουργίας, αλλά εκπέμπουν κανονικά σχεδόν ασταμάτητα από το 2001 (είτε με άλλο όνομα, είτε με άλλη συχνότητα, άλλα απο Αιγάλεω), σταθμοί όπως ο Blackman 103.1, ο Κρήτη FM 87.5, το Ράδιο Άστρο 99.8 (τώρα ''σκέτος'' 99.8), ο Blue Space FM 107.2, ο Digital 106.7 (τώρα Μινόρε 104.3), η κρητική ραδιοφωνία αττικής 91.4, ο pathos fm 101.1 (εχει κλεισει αυτος και ήταν Γαλάτσι οχι Αιγάλεω) κλπ.
Οι βεβαιώσεις που πήγαν σε Ρ/Σ με το δεύτερο κύμα πήγαν όλες σε μεγάλους όμιλους:

Radio Gold 103.3 (Μαστοράκης) = Sentra FM 103.3 (Πήγασος) (να υπενθυμισω οτι στους ολυμπιακους του 2004 η συχνοτητα 103.3 ειχε παραχωρηθεί στην ΔΟΕ για τις δικές τις ανάγκες και ο Gold ήτανε εκεινη την περίοδο στους 104.6)
Diva FM 106.1 = Mad Radio 106.2 (Κουρής)
Ράδιο Βερόνικα 97.8 = Real FM 97.8 (Κουρης-Χατζηνικολάου)

και βέβαια οι άλλοι δυο σταθμοί που πήραν ΒΝΛ ανήκουν στον Ρίζο (Παρέα FM 104) και στην Μητρόπολη Πειραιώς (Πειραϊκή Εκκλησία 91.2)
Αυτά τα λίγα από εμένα, με αφορμή τη συμπλήρωση της 10ετίας και κάτι.. από το κλείσιμο των σταθμών αυτών. Φυσικά και διαφωνούμε με το παράλογο και αδικαιολόγητο κλείσιμο των δεκάδων σταθμών το 2001. Όχι όμως να λέμε και υπερβολές, ούτε όμως να λέμε ότι είναι καλύτερα τα πράγματα... Όπως πάντα, αφήνω τα σχόλια σε εσάς...

Αν κάποιοι από αυτοί εκπέμπουν "παράνομα" σήμερα δεν σημαίνει πως είναι υπερβολή να μιλάει κάποιος για το έγκλημα του 2001 και του 2002.  Αυτοί οι σταθμοί θα μπορούσαν να εκπέμπουν νόμιμα και να λειτουργούν με νόμιμες προδιαγραφές.  Χώρια από τους πολλούς σταθμούς που δεν ξανάνοιξαν ποτέ.  Και δεν είναι υπερβολή να λέει κανείς πως δια μαγείας περισσεύουν συχνότητες για την ξεΝΕΡΙΤ, για τον Αλαφούζο κλπ. αλλά μετά να μας λέει το κράτος πως "δεν χωρούν" άλλοι.

[quote=ανώνυμος]

87.5 Andromeda (Dream)
87.7 Lady
88.3 Seven Radio
89.2 Sprint
90.4 Απολλων
93.1 Champion
93.3 Υγεια Οικολογια
93.9 ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
94.8 Κύκλος
95.1 Ράδιο Ένα
96.3 Pop FM (στην αρχη φανταζομαι να ήταν 92.4)
99.4 Ράδιο Αττική
101.5 Ράδιο Star
105.3 Rock Radio
106.3 Χρώμα FM

[/quote]

Υπάρχουν και άλλοι που δεν ανέφερες: Studio 2000 (92.9), Skyrock (98.0), Music FM (102.0 - Νέα Μάκρη, τον μάζεψαν και αυτόν), Ακτίνα (108.0 - είχε επαναλειτουργήσει για ένα διάστημα αλλά σταμάτησε εδώ και 2-3 χρόνια), Blue Sky (107.2 - λειτούργησε σε πειρατική μορφή και με άλλες ονομασίες για αρκετά χρόνια αλλά τώρα δεν παίζει), Astra (107.0), Ράδιο Φάρος (106.9 - δημοτικό Ψυχικού) και άλλους.  Περισσότερο από 20 σταθμοί δηλαδή, χώρια από αυτούς που εκπέμπουν αλλά εντελώς "πειρατικά" και σίγουρα δεν μπορούν να λειτουργήσουν με νόμιμες προδιαγραφές, όσες διαφημίσεις και να πουλάνε... 


Ο Pop 96.3 δεν είχε καμία σχέση με τον πολύ παλαιότερο Pop FM 92.4, ο οποίος γύρω στο 1995-96 μεταονομάστηκε σε Λάμψη FM.

[quote=ανώνυμος]

Αν κάποιοι από αυτοί εκπέμπουν "παράνομα" σήμερα δεν σημαίνει πως είναι υπερβολή να μιλάει κάποιος για το έγκλημα του 2001 και του 2002.  Αυτοί οι σταθμοί θα μπορούσαν να εκπέμπουν νόμιμα και να λειτουργούν με νόμιμες προδιαγραφές.  Χώρια από τους πολλούς σταθμούς που δεν ξανάνοιξαν ποτέ.  Και δεν είναι υπερβολή να λέει κανείς πως δια μαγείας περισσεύουν συχνότητες για την ξεΝΕΡΙΤ, για τον Αλαφούζο κλπ. αλλά μετά να μας λέει το κράτος πως "δεν χωρούν" άλλοι.

[/quote]

Εδώ χρειάζεται φοροεπιδρομή με αναδρομική σε όσους εξέμπεμπαν και εκπέμπουν χωρίς άδεια.

[quote=ανώνυμος]

[quote=ανώνυμος]

Αν κάποιοι από αυτοί εκπέμπουν "παράνομα" σήμερα δεν σημαίνει πως είναι υπερβολή να μιλάει κάποιος για το έγκλημα του 2001 και του 2002.  Αυτοί οι σταθμοί θα μπορούσαν να εκπέμπουν νόμιμα και να λειτουργούν με νόμιμες προδιαγραφές.  Χώρια από τους πολλούς σταθμούς που δεν ξανάνοιξαν ποτέ.  Και δεν είναι υπερβολή να λέει κανείς πως δια μαγείας περισσεύουν συχνότητες για την ξεΝΕΡΙΤ, για τον Αλαφούζο κλπ. αλλά μετά να μας λέει το κράτος πως "δεν χωρούν" άλλοι.

[/quote]

Εδώ χρειάζεται φοροεπιδρομή με αναδρομική σε όσους εξέμπεμπαν και εκπέμπουν χωρίς άδεια.

[/quote]

Δηλαδή σε όλους τους ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς, καθώς κανένας δεν εκπέμπει πλέον με νόμιμη άδεια λειτουργίας, χώρια το γεγονός πως οι "νόμιμοι" σταθμοί και οι ιδιοκτήτες τους (Αλαφούζος, Μπόμπολας, Κουρής, Κοντομηνάς, Βαρδινογιάννης και η υπόλοιπη βρωμοπαρέα τους) είναι αυτοί που χρωστούν εκατοντάδες εκατομμύρια στο Ελληνικό δημόσιο.  Αλλά προφανώς έχει πέσει "απαγορευτικό" για αυτό το θέμα από τα αφεντικά σου και ασχολείσαι με τον κάθε "πειρατή" λες και αυτοί είναι το πρόβλημα της χώρας.  Λαμόγια όπως εσύ και τα αφεντικά σου είναι η καταστροφή αυτής της χώρας.

τι λες ρε γελοιο υποκείμενο που είμαι εγώ η καταστροφή της Χώρας ? Πάνε κοιτάξου στον καθρέφτη να δεις ποιος είσαι και μετά μου μιλάς ! ΒΛΗΜΑ !

ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ εσύ και οι βρωμοκαναλάρχες και οι κ..λο''πειρατές'' σου !! Και ας θές να ξέρεις εσυ είσαι η Πληγή της Χώρας που κάθεσαι και γράφεις μαλ..κίες στον κάθε άσχετο !!

[quote=ανώνυμος]

τι λες ρε γελοιο υποκείμενο που είμαι εγώ η καταστροφή της Χώρας ? Πάνε κοιτάξου στον καθρέφτη να δεις ποιος είσαι και μετά μου μιλάς ! ΒΛΗΜΑ !

ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ εσύ και οι βρωμοκαναλάρχες και οι κ..λο''πειρατές'' σου !! Και ας θές να ξέρεις εσυ είσαι η Πληγή της Χώρας που κάθεσαι και γράφεις μαλ..κίες στον κάθε άσχετο !!

[/quote]

Χαχαχαχαχα η αλήθεια πονάει...ΤΣΟΥΖΕΙ λέμε! Άντε τράβα τώρα πίσω στα αφεντικά σου, τα παπούτσια τους θέλουν γυάλισμα (με την γλώσσα, βέβαια!)

Χαχαχαχαχα η αλήθεια πονάει...ΤΣΟΥΖΕΙ λέμε! Άντε τράβα τώρα πίσω στα αφεντικά σου, τα παπούτσια τους θέλουν γυάλισμα (με την γλώσσα, βέβαια!)


Ποια αλήθεια πονάει και τσούζει βρε ΖΩΟ ΟΡΘΙΟ, αντε μην κάνω καμία καταγγελία στο radiofono.gr και σε απελάσουν απο την σελίδα !! Αλέ οι ''γλείφτες'' και τα ''τσόκαρα'' σαν εσένα που μου ''θέλουν'' να δημοσιέυουν και σχόλια !! Με ξέρεις και απο χθές ? Όχι, βέβαια ! Μου είσαι παντελώς άχρηστος...

Έχουμε αλλάξει και τελείως θέμα και με κάνεις ρεζίλι...

Μεγάλοι ηλίθιοι πάντως που είχαν κλείσει τον 88 μισό στους 88.7 !! Να δικαιωθεί στα δικαστήρια η στο ΣτΕ να διεκδικήσει την κανονική του συχνότητα (88.5) και την ΒΝΛ του !! Αλλα ''παπαριά'' κράτος έχουμε ''ξηλώσαν'' με το έτσι θέλω τον 88 μισό στους 88.5 για να εκπέμπει στην συχνότητα του ο περιπλανώμενος ''Music Radio'' που έχει κιόλας και το θράσος να εκπέμπει και απο τον Χορτιάτη, και μάλιστα πρίν απο 2 μήνες εφυγε απο τους 88.5 και την άφησε κενή και ''καβατζώθηκε'' στους 93.1 που ανήκει στον Heart FM !

- Αν τώρα το ΕΣΡ αυριο μεθάυριο πάρει την απόφαση να ''δώσει'' τους Heart FM και Άρης FM στους εργαζομένους του όπως έκανε και με τον Star FM, ο Music Radio και το Ράδιο Νάουσα (Νομού Ημαθίας) τι θα τους πούν ? βρήκανε ''τρύπα'' και.. στρογγυλοκαθήσαμε

Επίσης μέσα στην Πόλη παίζουν και δύο παράνομοι στους 97.8 και στους 103.3, και μην πώ και για το Δημοτικό Ραδιόφωνο στους 100.6 προς τα ανατολικά οτι δεν ακούγεται ''καθαρά''

το 103.3 είναι παράνομο, μπορουν να διεκδικήσουν αλλιώς το δίκιο τους οπως και το 91.8 στην αθήνα (που εχει κλεισει ήδη)

Συνεχήστης της δημόσιας/ κρατικής ραδιοτηλεορασης στην Ελλάδα απο τις 4 Μαιου 2014 είναι επίσημα η ΝΕΡΙΤ

ΕΡΤ στα ελληνικά σημαίνει (σήμαινε) λαμογιά, κλέψιμο, δωρεαν φαγητό και ρέυμα και ''δήθεν'' συμπαράσταση καλα κάναν και την κλείσαν έτσι τους άξιζε και ήταν ήδη χρεωκοπημένη απο το 1999 !! Το μονο που χρησίμευε η ΕΡΤ τελικά ήταν για την Eurovision και για το Champions League τίποτε άλλο !! Άσε που στα μέσα της δεκαετίας του '90 νοικιαζε ''παρανομα'' συχνοτητες στην Filmnet (τώρα NOVA) !!  

Αν μου σχολιάσεις για τους ''μεγαλοκαρχαρίες'' των ιδιωτικών καναλίων έχω να σου πω τα ίδια και τα ίδια, δεν αλλάζει τίποτα σε αυτήν την Χώρα γιατί έτσι είναι ο κανονισμός απο την μεταπολίτευση, αλλα φταιμε και εμεις που τους ψηφίζουμε καθε 4 χρόνια 

τωρα για το Δημοτικό Ραδιόφωνο Θεσσαλονίκης 100.6 εκπέμπει απο Φιλίππειο, απο Χορτιάτη δεν είχε ποτε εκπομπή, στους 100.6 απο Χορτιάτη εκπέμπει ο Μυγδονία FM Λαγκαδά, η συχνότητα εδω και μια 25ετια είναι ενα ''αλαλούμ'' και οι δυο σταθμοί ακούγονται !! 

Εσύ είσαι προφανώς το λαμόγιο και ταυτοχρόνως είσαι βαθιά νυχτωμένος.

Από τη στιγμή που το κλείσιμο της ΕΡΤ *ΔΕΝ* επικυρώθηκε από την Βουλή, όπως ορίζει η Ελληνική νομοθεσία, οποιαδήποτε κίνηση λειτουργίας ΝΕΡΙΤ, ξενεριτ, ΔΤ, ΔΝΤ, κλπ. είναι παράνομη και καταχρηστική.  Εάν πραγματικά σε ενδιέφερε η εφαρμογή του νόμου και δεν ήσουν λαμόγιο και κομματόσκυλο, θα συμφωνούσες.  Το να κάνει κάτι η οποιαδήποτε κυβέρνηση δεν σημαίνει πως είναι και νόμιμο.

Όλοι γνωρίζουμε για τις "παλιές αμαρτίες" της ΕΡΤ αλλά μην ξεχνάς ποίοι την διοικούσαν και ποίες κυβερνήσεις έβαλε αυτά τα άτομα σε εκείνες τις θέσεις.  

Και αν σε "ενοχλούσε" η λαμογιά τόσο πολύ, γιατί δεν γράφεις κάτι για τον παράνομο τρόπο με τον οποίον έκλεισαν την ΕΡΤ, ή ακόμα περισσότερο, για τις παράνομες προσλήψεις "από το παράθυρο" που έχουν γίνει στην ΝΕΡΙΤ και τα πολλά παραδείγματα οικονομικής σπατάλης που ήδη έχουν δει το φως της δημοσιότητας; Για να μην πούμε τίποτα για το απαράδεκτο και σχεδόν ανύπαρκτο ραδιοτηλεοπτικό "προϊόν" που παράγουν, το οποίο πολλά κομμάτια της Ελλάδας ακόμα δεν έχουν δει και δεν έχουν ακούσει, ενώ το "χαράτσι" ουσιαστικά παραμένει το ίδιο με αυτό για την ΕΡΤ, όταν αφαιρέσεις τα 25% που πήγαιναν σε "πράσινο ταμείο" επί εποχής ΕΡΤ.

Τα υπόλοιπα που έγραψες για την Θεσσαλονίκη είναι και ανακριβή αλλά και εκτός θέματος.  

Άντε τράβα τώρα, τα αφεντικά σου σε περιμένουν για να πλύνεις τα βρώμικα σώβρακα τους!

Είπες κάτι;  Άντε θαύμασε την ΝΕΡΙΤ σου και μετά έλα να μιλήσεις για την ΕΡΤ:

Το τρυκ της «ειδικής κατηγορίας 20%» για την πρόσληψη δημοσιογράφων που δεν πληρούν τα αντικειμενικά κριτήρια. Πώς προκρίνονται χωρίς πτυχία, ξένες γλώσσες κ.λ.π.

Ειδική κατηγορία προσλήψεων για την κάλυψη του 20% των θέσεων, εκτός των προϋποθέσεων του επίσημου διαγωνισμού, είναι το νέο «τρυκ» που χρησιμοποιούν η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ και οι πολιτικοί προϊστάμενοί της για να βολέψουν (προσλάβουν) όσους «εκλεκτούς» επιθυμούν.

Όσοι έως τώρα έχουν «προαχθεί» σ' αυτή την ειδική κατηγορία δεν πληρούν με κανέναν τρόπο τα τυπικά κριτήρια του διαγωνισμού και, σύμφωνα με την δεοντολογία, θα έπρεπε να τεθούν εκτός διαδικασίας.

Δύο είναι οι ομάδες δημοσιογράφων που έχουν ενταχθεί σ' αυτήν την κατηγορία: Η πρώτη αφορά κυρίως νέους επαγγελματίες οι οποίοι διαθέτουν διπλά ή και τριπλά τυπικά-αντικειμενικά προσόντα (πτυχίο, μεταπτυχιακό, δύο ή και τρεις ξένες γλώσσες) αλλά δεν διαθέτουν τα δύο απαραίτητα χρόνια ασφάλισης στο ΕΤΑΠ-ΜΜΕ (ασφαλιστικό ταμείο δημοσιογράφων).

Η δεύτερη ομάδα βρίσκεται στην απολύτως αντίπερα όχθη και αποτελείται από δημοσιογράφους που δεν καλύπτουν σχεδόν κανένα από τα τυπικά – αντικειμενικά κριτήρια (πτυχία, μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες) αλλά μόνο τους προσόν είναι η προϋπηρεσία και η καλή σχέση με τα κόμματα εξουσίας και τη διοίκηση της ΝΕΡΙΤ.

καλα κάνουν και προσλαμβανουν στην Ν.Ε.Ρ.Ι.Τ. Α.Ε. ατομα χωρις πτυχια, ξένες γλώσσες, μεταπτυχιακα κ.α. είδαμε τι μυαλά κουβαλούσαν οι ''καβαλημένοι'' και ''παλιοπ...ταραδες'' της ΕΡΤ με τα κ..λοπτυχία τους (ουτε για σκουπιδιαρηδες στο Δήμο Αθηνας δεν κάνουν τα πτυχια τους) και καλύτερα να έχουμε ένα κράτικο κανάλι, οχι τρία οπως είχαμε παλιά ήταν άχρηστα μόνο τα γερόντια τα έβλεπαν που σε λίγα χρονια ουτε που θα υπάρχουν και αυτα γιατι την θεση τους θα την παρουν οι γονεις μας !! Και καλα θα κανεί τις 14 συχνότητες στα FM της Αθήνας να τις ''κόψει'' καμια πολη στον κόσμο δεν έχει τόσες.

Δεν μπορώ να ακόυω εγώ τωρα το ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ταυτοχρονα και 91.6 και 100.9 και 101.8 και 105.8, διαλέξτε μια πληρώνουμε κάθε μήνα, δώστε συχνότητα σε καναν σταθμό απο Αιγάλεω να ''σταματήσουν'' τα ξυσίματα των 200 MHz τους αφήνετε που τους αφήνετε να εκπέμψουν έστω και παράνομα !!

Δεν μπορώ να ακούω τον KOSMOS 107.0 και 106.7 και 93.6 και εδώ μια συχνότηα διαλέξτε. ταυτόχρονα είναι και με bas- clas μουσική !! βάλτε κανα ποπαδικο και καμια βανδή η κανα μπιτακι, τι μου βάζετε βλακιες π.χ. το ''πάμε χαβάη'' της προτοψάλτη στα αγγλικά !!

Δεν μπορω επίσης να ακούω ουτε το ΤΡΙΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ταυτοχρονα κι αυτο στα τεσσερα (90.9, 95.6, 102.9, και 103.7) είναι βλακεία τουλάχιστον να δυο τελευταια 102.9 και 103.7 να τα δωσει στον πειραια και στο blackman εκπεμπουν σε ''παρασιτα''

ειπαμε ειναι η πρωτευουσα και η μεγαλυερη πολη της Ελλάδας αλλα ειναι υπερβολη οι ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΙΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ. Η Θεσσαλονίκη τουλάχιστον ως δευτερη μεγαλυτερη πολη εχει ΕΞΙ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ και πανω διπλα μονο το ΤΡΙΤΟ (90.0 & 92.0) και το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (102.0 & 95.8) εκπέμπουν και εχει πολυ καλυτερο ιδιωτικο ραδιοφωνο απο οτι η Αθήνα !! Στην Αθήνα είναι στα FM μαζεμένο όλο το λαμόγιστανκαι καλα σας κανανε το 2001 σας αξιζε το κλεισιμο της ΕΡΤ αλλα αυτα κοιτατε !! Τουλάχιστον εμεις ζουμε στον παραδεισο της Ελλάδας, εσεις παλι στο χάος.. βρε ούστ μας λετε και βούλγαρους

Τουλάχιστον σε αυτά (κατάχρηση συχνοτήτων) και για το καλύτερο ραδιοφωνικό τοπίο της Θεσσαλονίκης σε σχέση με την Αθήνα, θα συμφωνήσουμε... Δεν ξέρω πόσο καλό θα ήταν το ραδιοφωνικό τοπίο της Θεσσαλονίκης όμως αν έκοβαν και εκεί τους σταθμούς όπως έκαναν το 2001 στην Αθήνα.  Πήγε να γίνει το 2002 και θα έμεναν μόνο 28 στον αέρα...

ε οχι και 28 μην τρελαθουμε !! 60 σταθμους εχει η Θεσσαλονίκη και 59 η Αθήνα (άσχετα με τους παρανομους του αιγαλεω 87.5, 91.4, 103.1, 104.3 κ.α. και δεν μετριεται ο 100.6 που ειναι ο ''οικολογικος'' πομπος !) και φυσικα ουτε τα 14 της ΝΕΡΙΤ δεν τα μετραμε

Αν και θα έλεγα πάλι λιγο λιγοτερους εχει αφου εκλεισαν πανω οι 92.8, 93.1, 88.5, 97.1, 101.0 και 98.7 και ενα παρανομο εχουμε το 1431 am (97.8) αν και για μενα ειναι παρανομο και το 103.3 που πήγε και ''εστησε'' κεραια αναμεσα στον 103.4 της Κατερίνης (Μάνος) και στο 103.2 απο Γιαννιτσά (Πέλλα FM) (Mε 100 MHz, έλεος ουτε στους όμορους νομους δεν ακούγονται οι 103.3) εδώ το ΕΡτ δεν είναι για τα πανηγήρια !! Και φυσικα δεν μετράω τα 6 της ΝΕΡΙΤ !!

Και καλα αν γινόταν αυτο με τους ''28'' στην Θεσσαλονίκη το 2002 μετα οι σταθμοι της Κατερίνης και της Βέροιας (μην πω και για Έδεσσα μεριά) θα είχαν πιάσει όλη την μπάντα, πάλι καλα που δεν πιάνει μεγαλο μέρος της Χαλκιδικής αλλιώς και εκεί θα γινόταν της... πόπης !!

α και θέλω σαφή πίνακα με τους ''28'' της Θεσσαλονίκης να μαθω ποιοι παρανομουν και ποιοι ειναι οι ''νομιμοι'' ελεος μονο της Αθήνας έχω διαβασει 850 φορες... φτάνει !

[quote=ανώνυμος]

ε οχι και 28 μην τρελαθουμε !! 60 σταθμους εχει η Θεσσαλονίκη και 59 η Αθήνα (άσχετα με τους παρανομους του αιγαλεω 87.5, 91.4, 103.1, 104.3 κ.α. και δεν μετριεται ο 100.6 που ειναι ο ''οικολογικος'' πομπος !) και φυσικα ουτε τα 14 της ΝΕΡΙΤ δεν τα μετραμε

Αν και θα έλεγα πάλι λιγο λιγοτερους εχει αφου εκλεισαν πανω οι 92.8, 93.1, 88.5, 97.1, 101.0 και 98.7 και ενα παρανομο εχουμε το 1431 am (97.8) αν και για μενα ειναι παρανομο και το 103.3 που πήγε και ''εστησε'' κεραια αναμεσα στον 103.4 της Κατερίνης (Μάνος) και στο 103.2 απο Γιαννιτσά (Πέλλα FM) (Mε 100 MHz, έλεος ουτε στους όμορους νομους δεν ακούγονται οι 103.3) εδώ το ΕΡτ δεν είναι για τα πανηγήρια !! Και φυσικα δεν μετράω τα 6 της ΝΕΡΙΤ !!

Και καλα αν γινόταν αυτο με τους ''28'' στην Θεσσαλονίκη το 2002 μετα οι σταθμοι της Κατερίνης και της Βέροιας (μην πω και για Έδεσσα μεριά) θα είχαν πιάσει όλη την μπάντα, πάλι καλα που δεν πιάνει μεγαλο μέρος της Χαλκιδικής αλλιώς και εκεί θα γινόταν της... πόπης !!

α και θέλω σαφή πίνακα με τους ''28'' της Θεσσαλονίκης να μαθω ποιοι παρανομουν και ποιοι ειναι οι ''νομιμοι'' ελεος μονο της Αθήνας έχω διαβασει 850 φορες... φτάνει !

[/quote]

Δεν κατάλαβες.  Αν ολοκληρωνόταν η διαδικασία αδειοδότησης στη Θεσσαλονίκη το 2002, όπως είχε γίνει ένα χρόνο νωρίτερα στην Αθήνα, οι 60+ σταθμοί θα είχαν γίνει 28, όπως οι 100+ σταθμοί της Αθήνας έγιναν 20, και μετά 28 και μετά 35, και τώρα 40-κάτι (αν μετρήσουμε μόνο τους ιδιωτικούς σταθμούς που είχαν πάρει άδεια ή που έχουν ΒΝΛ ή κάποιο άλλο "χαρτί" νομιμότητας).

εγω ξέρω για τον Χορτιάτη, τον τελευταιο καιρο δεν εκπεμπουν μονο σταθμοι απο Θεσσαλονίκη και Λαγκαδά, τελευταια εκπεμπουν και σταθμοι της Ημαθίας (Ράδιο Νάουσα 92.8), της Χαλκιδικής (More, Κοσμοράδιο - εχουν σταματήσει τωρα) και αρκετοι σταθμοι της Θεσσαλονίκης εχουν πάει Χαλκιδική (RThess, Arena 89.4, Λαικός, Plus Radio, Sunshine, Metropolis και περσι ειχαν στησει το Κοσμοράδιο Θεσσαλονίκης στους 93.1, το Ράδιο 1-99 στους 99.2 και ο Χρώμα 105.8) επίσης και οι Velvet και 89 Rainbow εχοπυν στήσει πομπούς ! Να τους μετρήσω και αυτους που εχουν γινει τορλουμπουκι !

Και χαρτι ''νομιμοτητας'' απο οτι ξερω πανω δεν εχει ο 98.7, εχει κάνει ανακληση στο ΕΣΡ για ΒΝΛ, για αλλους θα σε γελάσω

104.3 ΜΙΝΟΡΕ FM ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΜΜΗΤΟ , ΤΟ TOP FM ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2010, ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΝΟΙΓΕ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ ΤΟ 2012, ΣΤΟΥΣ 94.3 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΕΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ 106 ΜΕΓΑΚΥΚΛΟΥΣ

100.6 ΣΚΑΪ ??? ΑΔΙΑΜΟΡΦΩΤΟ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΜΜΗΤΟ, ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΣΤΗ ΓΛΥΦΑΔΑ

Πάλι ο υπάλληλος του kiss fm και του ΣΥΡΙΖΑ αρχίζει το τροπάριο με τους "φωτογραφικούς" νόμους; Για πες μας καλε μας τεχνικε του αφεντικού σου kiss και ΣΥΡΙΖΑ τι σχέση έχει στο "φωτογραφικό" νόμο το ΡΑΔΙΟ ΕΚΦΡΑΣΗ 102.7 η ο Πειραιας TOP FM 102.8 οταν το 2005 δεν υπήρχαν καν και οι δυο αυτοί σταθμοί; Ποιος σταθμός απο την τροιζηνια κατέλαβε τη συχνότητα 102,7 επειδη το δευτερο αφεντικό σου ο ΣΥΡΙΖΑ κατελαβε την συχνότητα 105,5 οταν ο νόμιμος της Τροιζηνιας και δηλωμένος 105,4 δεχόταν ισχυρή παρεμβολη απο το αφεντικό σου και απο τον υμηττο αλλα και απο την Αίγινα; Το ΕΣΡ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ Ε; Άντε ρε γελοίε κόψε την μουρμούρα και κοιτά να διευθετηθεί το 104,6 που ακόμη δεν έχει λογότυπο! Γιατί άραγε; θυμήσου τι έλεγες για το 88.6 που εγινε up radio και πανηγύριζες τότε για την κατάληψη της συχνότητας 104.6 και δικαιολογουσες που ο σταθμός του αφεντικού σου δεν έφερε και συνεχίζει να μη φέρει λογότυπο! Γελοίε! Ο καιρος περνά αλλα δεν ξεχνιούνται οι λαμογιες. Είδαμε πως καταλαμβάνουν τα αφεντικά σας συχνοτητες της ΥΠΑ. Με σταθμούς playlist και άλλοθι εις βάρος νόμιμων σταθμών Νόμου Αττικης που πιέσατε "έκ παραδρομής" να εκπέμπουν σε γειτονικό νόμο με μικρή ισχύ για να κάνετε τους νταήδες των fm λες και ειναι τσιφλίκια σας! 

Εγγραφή στο all greek radio news