Το απόλυτο Freedom του playlist: τώρα και χωρίς ηχολήπτες

Στην τελευταία κίνηση για την πλήρη αυτοματοποίηση των διαδικασιών εκπομπής προγράμματος, προέβη ένας από τους μεγαλύτερους ραδιοφωνικούς ομίλους της Ελλάδας. Ο Freedom 88.9 απέλυσε τους δύο μοναδικούς ηχολήπτες που εργάζονταν στο ραδιοφωνικό σταθμό, αφήνοντας τη συχνότητα στη μοίρα... του αυτόματου πιλότου και του διαρκούς playlist (αυτό το τελευταίο βέβαια δεν αποτελεί έκπληξη). Απορίας άξιον παραμένει, πώς ακριβώς θα προγραμματίζεται ο ραδιοσταθμός χωρίς τεχνικό προσωπικό ηχοληψίας και ποιοι θα είναι αυτοί που θα αναλαμβάνουν να ανανεώνουν τις λίστες.

Σε οργισμένη ανακοίνωσή της η Ένωση Τεχνικών, κάνει λόγο για παραβίαση της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και καλεί την Επιθεώρηση Εργασίας και το ΕΣΡ να ελέγξει τη διοίκηση του ραδιοσταθμού για την ενέργειά της αυτή. Η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας προβλέπει ότι δεν είναι δυνατή η μετάδοση προγράμματος κατευθείαν από παραγωγούς, χωρίς τη μεσολάβηση τεχνικού/ηχολήπτη. Οι τεχνικοί θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας την  Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010 στις 12 έξω από τις εγκαταστάσεις του Ομίλου Αλαφούζου (Εθνάρχου Μακαρίου και Φαληρέως 2).

Η απόλυση των δύο ηχοληπτών έρχεται ως συνέχεια μαζικών περικοπών στις λειτουργίες του Ομίλου Αλαφούζου, που περιλαμβάνουν απολύσεις στους ραδιοσταθμούς Μελωδία και Σκάι, την άλλαγη διοίκησης και τη διακοπή του ζωντανού προγράμματος του Μελωδία το σαββατοκύριακο, καθώς και τη διακοπή καταβολής πνευματικών δικαιωμάτων και μετάδοσης μουσικής στον Σκάι.

γεωγραφική τοποθεσία: 

Σχόλια

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΜΕ ΕΝΑ PC ΚΑΙ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙΣ
ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΑΚΟΥΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ;
ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕ 50 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ !!!!!!!!
ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ 50 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ !!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ - ΣΗΜΕΡΑ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Tα «στρατά» που κουβάλησε ο Αλαφούζος έξω, μέσα και γύρω από το Σκάι, ίσως να ήταν περισσότερα από αυτά που κινητοποίησε η χούντα στο Πολυτεχνείο. Κανονική αστυνομία, αστυνομία με πολιτικά, ιδιωτική αστυνομία και αστυνομία στο μυαλό, κάμερες, νέες τεχνολογίες και «παραδοσιακοί» ρουφιάνοι, για να «αντιμετωπίσει» την κινητοποίηση της ΕΤΕΡ ενάντια στις απολύσεις των δύο και μοναδικών ηχοληπτών του ραδιοφωνικού σταθμού Freedom, που φυσικά εκπέμπει παράνομα και πειρατικά, αφού παραβιάζει στοιχειώδεις κανόνες του ΕΣΡ και της εργατικής νομοθεσίας. Μαζί με τα μέλη της ΕΤΕΡ και αλληλέγγυοι δημοσιογράφοι από ΕΣΗΕΑ και ΕΣΠΗΤ, αλλά και εικονολήπτες της ΕΤΙΤΑ. Ήταν η πρώτη «αψιμαχία», συνεχίζουμε

 

Πηγή: Financial Crimes

Καλά συνεχίστε. Αλλά ίσως να μας εξηγήσετε ποια είναι η αρμοδιότητα του τεχνικού ήχου και γιατί αυτή είναι απαραίτητη επί της ουσίας για να ακούσει κάποιος μουσική από το ράδιο; Είναι απλά για να έχουν δουλειά κάποιοι ή προσφέρει κάτι απαραίτητο;

Την συμπάθεια μου στους απολυμένους παρόλα αυτά, είναι πολύ άσχημο να χάνει κάποιος την εργασία του.

Πρακτικά, ο τεχνικός χρειάζεται σε έναν σταθμό για να επιβλέπει αν η ροή του ήχου από τον υπολογιστή στη κονσόλα κι από κει στον πομπό, γίνεται σωστά. Και για να επέμβει σε περίπτωση που συμβεί κάτι (εξαιρετικά σύνηθες), Καλώδια, φις, μίκτης, κομπρέσορας.
Κι εντάξει όταν παίζει σκέτος υπολογιστής, πες τα ρυθμίζεις μια φορά και πληρώνεις έναν τεχνικό από άλλο σταθμό να έρθει να ελέγξει.

Στην προκειμένη ο σταθμός έχει και εκπομπές, που σ' αυτήν την περίπτωση ο ηχολήπτης φροντίζει να είναι σωστή η στάθμη του ήχου της φωνής, του χαλιού και να μπαίνουν τα κομμάτια στην ώρα τους.

Από την άλλη είναι κάτι σαν επαγγελματικό δικαίωμα και καλά κάνουν και διαμαρτύρονται όταν τους το παίρνουν. Όπως πρέπει να είναι δημοσιογράφος όποιος κάνει ενημερωτική εκπομπή, ψυχοθεραπευτής όποιος κάνει ψυχοθεραπεία κλπ κλπ. Είναι ένας τρόπος για να ελέγχει τους επιχειρηματίες ώστε να χρησιμοποιούν πτυχιούχους του αντικειμένου να κάνουν τη δουλειά, και όχι τυχαίους ραδιοφωνικούς παραγωγούς ή περαστικούς που ξέρουν να συνδέσουν δυο καλώδια. Δες το σαν μια εφαρμογή αξιοκρατίας για να έχουν αξία τα γ***μένα τα πτυχία που πάει και παίρνει ο κόσμος

Ο ιδιοκτήτης κάθε σταθμού έχει δικαίωμα άμα θέλει να εκπέμπει πρόγραμμα και από την τουαλέτα του σπιτιού του. Ούτως η άλλως, τι νόημα έχει ο ηχολήπτης σε σταθμό που παιζει με playlist; ο ηχολίπτης ειναι για Live μεταδόσεις, μια ραδιοφωνική λίστα από το jazzler Μπορεί να την φτιάξει ο οποιοσδήποτε, αρκεί να ξέρη να δουλεύει το πρόγραμμά, και να έχει και κάποιες βασικές γνώσεις. Και ξέρω πολύ καλα. ότι σε πολούς επαρχιακούς σταθούς, ο παραγωγός κάνει και τον ηχολήπτη και τον DJ, και μικρόφονο, μήπως καλομάθαμε.

Free FM επιτελούς, να γίνουν ψηφιακά, να παίξει μεγαλύτερος ανταγωνισμός

Ναι, μόνο που στην προκειμένη ο ανταγωνισμός ευνοεί τους μεγάλους (βλ. Αλαφούζο) που μπορεί να χρησιμοποιεί τους τεχνικούς των άλλων σταθμών για να βγάζουν τη δουλειά στο Freedom.

Και τι είναι αυτό που θα ανταγωνιστεί; ποιος έχει καλύτερο playlist? Σ' αυτήν την περίπτωση ο νικητής είναι... το MP3 player του καθενός. Οι ακροατές θα κλείσουν το ραδιόφωνο και θα ακούν τα δικά τους playlists.

Βάση πάντα όλων των μετρήσεων, είτε της focus είτε δικής μας ιδιωτικής έρευνας, τα μουσικά ραδιόφωνα που ΔΕΝ έχουν ομιλία, απλά μία λίστα, είναι στην πρώτη θέση της κατάταξης. Τελευταίο παράδειγμα στην Αθήνα ο Hot FM. Κάνω περισσότερο από 20 χρόνια ραδιόφωνο και ας μην κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας. Και εμένα μου αρέσει να ανοίγω 1 ώρα το μικρόφωνο αλλά ο ακροατής θα "γυρίσει τη βελόνα"! Όσο για τον ηχολήπτη, έλα τώρα... μια ζωή μόνοι μας κάναμε κονσόλα.

Προς αυτών που έγραψε 2 post ποιο επάνω. δεν νομίζω οτι επιασε ο freedom λόγω αλαφούζου , στην ίδια συχνότητα ποιο πριν υπήρχαν και αλοί σταθμοί που δεν πηγαιναν καλά (και ήταν πάλη του Αλαφούζου) Απλα βρηκε μια εναλλακτική μοδα, και τράβιξε κοινο (κύριος πιτσιρίκια), για τούς ηχολήπτες με κάλυψε πλήρως ο παραπάνω.

Δεν νομίζω ότι επιβεβαιώνεται ότι τα ραδιόφωνα που δεν ανοίγουν μικρόφωνο έχουν πάντα τις πρώτες θέσεις. Μιλάμε για τα μη ενημερωτικά πάντα, γιατί την κυριαρχία του Σκάι, του Νοβασπορ, του Ράδιο Θεσσαλονίκη και του Μετρόπολις σπάνια την περνάνε μουσικοί σταθμοί.

Ο Λάμψη και ο Ρυθμός, ο DeeJay και ο Red, που είναι πρώτοι στην κατάταξη στα ελληνικά και στα ξένα, δεν ανοίγουν μικρόφωνο;

"Ο Λάμψη και ο Ρυθμός, ο DeeJay και ο Red, που είναι πρώτοι στην κατάταξη στα ελληνικά και στα ξένα, δεν ανοίγουν μικρόφωνο;" --> Ανοίγουν αλλά πόσο? Σύνολο 6'-8' λεπτά την ώρα, ίσα-ίσα τους χορηγούς και από πίσω τρέχει η λίστα με Jazzler ή RCS για τους σοβαρότερους.

Mi koroidevomaste tora re paidia. Zoume se mia poli diskoli epoxi.
opos kserete stis megales epixiriseis iparxei ena standar budget prosopikou.Ego prosopika os diefthidis programmatos , protimao na exo to RCS na paizei kai tous ekfonites mou na kanoun 5 on tin ora, para na exo 2 ixoliptes. Pleon me tis Digital konsoles kai tous compressores kai anapiros na eisai , ena On mporeis na kaneis.
Kai pou leei o filos pio pano oti oi ixoliptes einai gia na elenxoun tis stathmes tou ixou afto epeze palia. pleon me tous Omnia kai tous Orban den xriazete na elenxeis tipota apolitos.
Se ena MOUSIKO (gia na mi mperdevomaste) radiofono xriazete enas texnikos gia to vouno enas gia RF kai enas gia ta PC.
Olokliros Bayern3 stin germania kai oi paragogoi vgazoun programma olomonaxoi.
as min koroidevomaste pleon. opos xathikan me ton kairo kapia epagelmata eksetias tis texnologias etsi ginete kai tora!

Άσχετε john, εγώ λέω να καταργηθούν οι παραγωγοί-εκφωνητές, τεχνικοί Η/Υ και οι ηχολήπτες να κάνουν τα on αφού είναι πανεύκολο να διαβάζεις την ατάκα που σου δίνουν έτοιμη σε ένα χαρτί γιατί όπως λες και συ kai anapiros na eisai , ena On mporeis na kaneis. Ακόμη μπορούν να το ηχογραφούν στο βοηθητικό studio και να το προγραμματίζουν για να παίξει στον αέρα εξαλείφοντας και την παραμικρή περίπτωση λάθους. Παράλληλα θα σου φτιάξουν και τη ρύθμιση του Omnia-Orban, θα έχουν την επιμέλεια του ήχου, γιατί αν η πηγή είναι κακή ο Omnia και ο κάθε επεξεργαστής δεν μπορούν να κάνουν τίποτα-Εσύ πιστεύεις το αντίθετο απλά γιατί είσαι άσχετος και γι' αυτό σε δικαιολογώ- Επίσης έχουν την τεχνογνωσία και την διάθεση να διορθώσουν ότι βλάβη δημιουργηθεί. Άρα γλιτώνεις τα λεφτά από τους παραγωγούς-εκφωνητές, τεχνικούς Η/Υ και κρατάς τους 2 ηχολήπτες που θα σου κάνουν όλη τη δουλειά!!! Αν δεν το ‘χεις σκεφτεί, τότε δυστυχώς δεν κάνεις για διευθυντής. Είσαι άσχετος και η επιχείρηση χάνει λεφτά. ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΑΣΧΗΜΕΣ ΜΕΡΕΣ.
Υ.Γ. ΟΤΑΝ ΛΕΣ xriazete enas texnikos gia to vouno enas gia RF ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΕΙΣ;

Αυτό τώρα το επιχείρημα με το Bayern 3 πώς προέκυψε; Όπως μπορεί να δει κανείς στην ιστοσελίδα br-online.de/br/jsp/global/funktion/programmvorschau/programmfahne.jsp?programm=B3 , το Bayern 3 δεν είναι απλό μουσικό ραδιόφωνο, έχει ένα κιλό ένθετα, δελτία ειδήσεων και δε συμμαζεύται. Σίγουρα όχι ένα απλό on. Εσύ πώς γνωρίζεις ότι οι παραγωγοί κάνουν και τους ηχολήπτες;

Ηρεμία boys! Σχεδόν παντού η ηχοληψία (αν μπορεί να την πει κανεις έτσι) γίνεται από τον "παραγωγό" - εκφωνητή. Μία φέτα σηκώνει μόνο. Μόνο τα μουσικά ραδιόφωνα με κάποιο "show" με τριο κλπ χρειάζονται ηχολήπτη. Να δειτε όμως κι εκει τι καλα βολεύονται μόνοι τους στην αναγκη που προέκυψε σήμερα! Στην οικονομική μέγγενη που στραγγαλίζει όλα τα ραδιόφωνα σήμερα. Μιλάω με παραδείγματα συγκεκριμένα αν χρειαστεί, χωρίς όμως αυτό να είναι καλό γιατί θα στεναχωήσουμε κάποιους που προσπαθούνε. Εμείς κάποτε για 3 μουσικά ραδιόφωνα ήμασταν 60 άτομα. Τώρα έμειναν 18 και πάλι βγαίνει... Υπ' όψην ότι εγώ ανήκω σε αυτούς που άφησαν το καράβι.... έτσι δεν έχω λόγο να υποστηρίζω κανεναν και τίποτα, απλά ειμαι αντικειμενικος.

Εγγραφή στο all greek radio news