Υποβλήθηκε από radiofono.gr στις .
Με επίσημη ανακοίνωσή της, η ΕΡΤ λανσάρει τη νέα συχνότητα του Φιλία στα FM:
«Το Ράδιο Φιλία της Ελληνικής Ραδιοφωνίας, το πρώτο πολυπολιτισμικό ραδιόφωνο της χώρας μας, εκπέμπει πλέον και στα FM στους 106,7 χιλιόκυκλους. Ο ΦΙΛΙΑ , ώριμος πια και με εμπειρία δέκα χρόνων, ξεκινά τη νέα περίοδο εκπέμποντας στη μπάντα των μεγάλων ραδιοφωνικών σταθμών, στοχεύοντας στην ενημέρωση και την ψυχαγωγία των εκατοντάδων χιλιάδων ξένων που ζουν, εργάζονται ή και επισκέπτονται τη χώρα μας.
Ο σταθμός εκπέμπει δελτία ειδήσεων και εκπομπές σε 12 γλώσσες (Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Αλβανικά, Αραβικά, Βουλγαρικά, Πολωνικά, Σέρβικα, Ρώσικα, Ρουμάνικα και Τούρκικα), ελληνόφωνο πρόγραμμα ενημέρωσης και λόγου αλλά και μουσικές από όλο τον κόσμο.
Το Ράδιο Φιλία συνεργάζεται με το BBC, με την D.W., το RFI και με το ραδιόφωνο των Ηνωμένων Εθνών. Με πιστό σύμμαχο τόσο τις μεταναστευτικές οργανώσεις όσο και τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις που δρουν στην Ελλάδα, το ΦΙΛΙΑ γίνεται και φέτος η αιχμή της νέας αντίληψης και πολιτικής για το μεταναστευτικό, την ειρηνική συμβίωση, την ενσωμάτωση, τη διαπολιτισμική συνεννόηση και τα ανθρώπινα δικαιώματα.»
Βέβαια πολλοί θα αναρωτηθούν «πού ήταν η Φιλία αυτά τα δέκα χρόνια;», Πολύ ορθώς, γιατί ο σταθμός ξεκίνησε την πορεία του στα FM, στους 107 μεγακύκλους. Τότε δυστυχώς είχε κριθεί πιο σημαντικό να διατεθεί η συχνότητα για τον δεύτερο αναμεταδότη του Kosmos, ο οποίος φαίνεται κρίθηκε να έχει μεγαλύτερη απεύθυνση από τον «ειδικής στόχευσης» Φιλία, ο οποίος με τη σειρά του υποβιβάστηκε να εκπέμπει μόνο στα μεσαία (MW), με τα μειονεκτήματα που μπορεί να έχει αυτή η μπάντα, στην ποιότητα ήχου και λήψης. Τους χρονικούς συσχετισμούς με τις αλλαγές κυβερνήσεων και τις μεταναστευτικές τους πολιτικές, τις αφήνουμε στην κρίση σας.
Το γεγονός είναι ότι, αν μη τι άλλο, ο ραδιοσταθμός έχει ακροατήριο να απευθυνθεί, καθώς 800.000 είναι μόνο οι επίσημα καταγεγραμμένοι μετανάστες στην πρωτεύουσα -ακόμη και σε γλώσσα μάρκετινγκ είναι ένας «πληθυσμός στόχευσης» που θα ζήλευε ο κάθε επιχειρηματίας.
Από την άλλη, η επάνοδος του Φιλία στα FM συμπίπτει με το σφράγισμα από την ΕΕΤΤ του πομπού του Athens International Radio, του πολύγλωσσου ραδιοφώνου του δήμου της Αθήνας. Σύμπτωση, ή κάποιος έκρινε ότι δυο πολύγλωσσοι σταθμοί είναι πάρα πολλοί για την μπάντα της Αθήνας; (την ίδια στιγμή οι ευρωπαϊκές πρωτεύουσες έχουν υποσκελίσει την Αθήνα: το Λονδίνο διαθέτει πάνω 6 ξενόγλωσσα ραδιόφωνα, το Παρίσι 6 και το Βερολίνο 4).
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
Σχόλια
να σεβαστει η ΕΡΤ τον radio
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
να σεβαστει η ΕΡΤ τον radio Paradise στους 106.8 οπου εκπεμπει απο τον Πορο και με Β.Ν.Λ.
Η ΕΡΤ ΠΑΡΑΝΟΜΗ
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Αριθμός: 8080
Ημερομηνία: 26/03/2009
Περίληψη: Συμπλήρωση του χάρτη συχνοτήτων αναλογικής Ραδιοφωνίας FM του Νομού Αττικής
ΦΕΚ: ΦΕΚ 570/Β/27.03.2009
Αριθμ. 8080
Συμπλήρωση του χάρτη συχνοτήτων αναλογικής
Ραδιοφωνίας FM του Νομού Αττικής
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
EΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις:
α) Του π.δ. 258/1993 «Οργανισμός της Γενικής Γραμματείας Τύπου και Πληροφοριών του Υπουργείου Προεδρίας της Κυβερνήσεως» (ΦΕΚ Α΄112), όπως ισχύει.
β) Της παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 3734/2009 «Προώθηση της συμπαραγωγής δύο ή περισσότερων χρήσιμων μορφών ενέργειας, ρύθμιση ζητημάτων σχετικών με το Υδροηλεκτρικό Έργο Μεσοχώρας και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α΄ 8).
γ) Του π.δ. 206/2007 «Διορισμός Υπουργών και Υφυπουργών» (ΦΕΚ Α΄232).
δ) Του π.δ 4/2009 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτή Υπουργού και Υφυπουργών» (ΦΕΚ Α΄ 2)
ε) Την παρ. 3 του άρθρου 8 του ν. 3592/2007 «Συγκέντρωση και αδειοδότηση Επιχειρήσεων Μέσων Ενημέρωσης και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α΄ 161).
στ) Της υπ’ αριθμ. 47717/2759/2001 (ΦΕΚ Β΄ 953) κοινής απόφασης των Υπουργών Τύπου και ΜΜΕ και Μεταφορών και Επικοινωνιών ?Χάρτης συχνοτήτων ραδιοφωνίας FM του Νομού Αττικής?.
ζ) Του π.δ. 293/1999 «Οργανισμός του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών» (ΦΕΚ Α΄ 263), όπως ισχύει.
η) Του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και κυβερνητικά όργανα που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (ΦΕΚ Α΄98)
2. Την ανάγκη συμπλήρωσης του Χάρτη συχνοτήτων αναλογικής ραδιοφωνίας FM κατά μία ραδιοσυχνότητα υπέρ της ΕΡΤ Α.Ε. για τη λειτουργία του ραδιοφώνου της Βουλής των Ελλήνων.
3. Την υπ’ αριθμ. 515/106/17.3.2009 απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Ε.Ε.Τ.Τ).
4. Το γεγονός ότι από την απόφαση αυτή δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:
1. Στο Παράρτημα Β΄ της κοινής υπουργικής απόφασης των Υπουργών Τύπου και ΜΜΕ και Μεταφορών και Επικοινωνιών υπ’ αριθμ. 68390/12.6.1996 (ΦΕΚ Β΄ 484) όπως αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 5 της κοινής υπουργικής απόφασης των Υπουργών Τύπου και ΜΜΕ και Μεταφορών και Επικοινωνιών υπ’ αριθμ. 47717/2759/2001 (ΦΕΚ Β΄ 953) ?Χάρτης συχνοτήτων ραδιοφωνίας FM του Νομού Αττικής?, προστίθεται εγγραφή συχνότητας στον πίνακα των συχνοτήτων, με α/α 49 και με λοιπά αντίστοιχα στοιχεία ως εξής:
α/α Συχνότητα Θέση εκπομπής Φορέας Ισχύς (KW) erpd
49 106.7 Όρνεο Πάρνηθας ΕΡΤ (Για την Βουλή των Ελλήνων) 5
2. Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 26 Μαρτίου 2009
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟ ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα η ΕΡΤ παράνομη.
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα η ΕΡΤ παράνομη.
Επίσημη απάντηση από τον πρόεδρο της βουλής ότι ο ραδιοφωνικός σταθμός της βουλής των ελλήνων δεν θα λειτουργήσει.
Εκτός από αυτό τα πράγματα είναι ξεκάθαρα,η συχνότητα 106,7 ήταν για το ραδιόφωνο της βουλής και όχι για το ράδιο φίλια όπου κανονικά και βάση νόμου πρέπει να παίζει στους 107.0 και μάλιστα από Γεράνεια.
Όσο αφορά τώρα τον κόσμο στους 93,6 όπως όλοι ξέρουμε λειτουργεί παρανόμως και στους 107.0 από Υμηττό. Επόμενος έχουμε δυο παρανομίες, η πρώτη για το 106,7 όπου λειτουργεί το ράδιο φίλια ενώ θα πρέπει να παίζει στους 107.0 από Γεράνεια, και η δεύτερη παρανομία ο κόσμος που εκπέμπει και στους 107.0 από Υμηττό όπου κανονικά δεν έπρεπε να λειτουργούσε σε καμία περίπτωση .
Η ΕΡΤ πρέπει να σεβαστεί τον Paradise radio στους 106,8 με Β.Ν.Λ.
Kati allo pou den exei
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Kati allo pou den exei anaferthei pouthena... i ERT pleon ekpempei me apostasi 0.3 MHZ apo diko tis sta8mo (106.7, 107.0) enw auto apagoreuetai gia tous idiwtikous sta8mous!!!
simfono apolita me ton filo
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
simfono apolita me ton filo gia thn apostash.
Prepei na teleionoyn kapote oles aytes oi alhties..
kai to kyriotero oti h ert leitoyrgei panw se nomimo radiofoniko stathmo,ton paradise radio 106,8
Οταν επί χρόνια την συχνότητα
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Οταν επί χρόνια την συχνότητα 106,7 είχε καταλάβει ο digital που έπαιζε καψουροτράγουδα και ήταν 100% "πειρατής" χωρίς ΒΝΛ πού ήταν ο paradise να διαμαρτυρηθεί;
Οταν η συχνότητα 97,9 της ΕΡΤ από Γεράνεια δεν ακούγεται στην Αττική από τον REAL στους 97,8 και τον FREE στους 98 που επίσης είναι παράνομος δε βλέπω κανείς να διαμαρτύρεται.
Οι συχνότητες του ραδιοφώνου μας αρέσει ή όχι ανήκουν στο ελληνικό κράτος και το ελληνικό κράτος τυχαίνει να είναι ο μόνος μέτοχος και ιδιοκτήτης της ΕΡΤ.Δεν πρέπει λοιπόν η ΕΡΤ να σπεύσει να "κατοχυρώσει" τη συχνότητα που έστω από σπόντα της δόθηκε από το να την καταλάβει αυθαίρετα ένα ωραίο πρωί κάποιος πειρατής με τσιφτετέλια και διαφημίσεις για μονώσεις ταρατσών και κέντρα διασκέδασης;
Τέλος ο PARADISE εκπέμπει από Πόρο και εκεί πρέπει ν'ακούγεται.Τί δουλειά έχει ν'ακούγεται στην Αθήνα;Αν παρ'όλα αυτά έχει πρόβλημα με προσφυγή στην ΕΕΤΤ που πλέον ετοιμάζονται να της δώσουν τεράστιες αρμοδιότητες νομίζω θα δικαιωθεί.
Και για να μην παρεξηγηθώ ούτε στην ΕΡΤ δουλεύω,ούτε είμαι συνήγορός της.Απλά την πληρώνω όπως όλοι μας και μέσω Εφορίας και μέσω ΔΕΗ.Αφού έτσι κι αλλιώς πληρώνουμε για το πρόγραμμα του ΦΙΛΙΑ γιατί να έχουμε το σταθμό αυτό "θαμένο" στα ΑΜ ώστε να μην τον ακούει κανείς;Κι αν ψάξετε στα fm της Αττικής θα βρείτε μεγαλύτερες αυθαιρεσίες ως προς τις συχνότητες και τις νομιμότητες σταθμών απ'αυτή της ΕΡΤ στους 106,7.
Κάνεις λάθος
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Καταρχήν, η ΝΕΤ ακούγεται σε άλλες δύο συχνότητες στην Αθήνα, στους 91.6 και 105.8, και έτσι δεν υπάρχει διαμαρτυρία ότι δεν ακούγεται, παρόλο που υπάρχουν οι Real FM και Liquid FM δίπλα. Ο Paradise, όμως, έχει μόνο μία συχνότητα.
Επίσης, η μακρόχρονη εκπομπή του Digital ήταν από τον Υμηττό ενώ ο Φιλία τώρα εκπέμπει από την Πάρνηθα, που περνάει πολύ δυνατότερα στις νότια προάστια και στον Σαρωνικό. Α, και για καιρό ο Paradise είχε μεταφερθεί στους 104.6 λόγω του Digital, μέχρι που άνοιξε εκεί το Athens Shock Radio και τώρα Hot FM. Όσο για τον Digital, δεν έκλεισε ποτέ επειδή είναι ο "επίσημος αγαπημένος" της ΕΕΤΤ! Τι να κάνουμε εφόσον πληρώνει την "ετησία συνδρομή"??? :)
Μετά, ο Paradise εκπέμπει νόμιμα από τον Πόρο άλλα δεν υπάρχει περίπτωση να μην ακουστεί το σήμα του από την γεωγραφική θέση που εκπέμπει νομίμως, όπως και οι σταθμοί του Υμηττού και της Πάρνηθας επίσης δεν μπορούν να περιορίσουν τελείως το σήμα τους για να μην ακούγεται και στους γειτονικούς νομούς.
Τώρα, το γεγονός που η ΕΡΤ είναι κρατική δεν τις δίνει κανένα δικαίωμα να αρπάζει με το έτσι θέλω συχνότητες όπου θέλει και όποτε θέλει. Η ΕΡΤ πλέον έχει 14 συχνότητες στον νομό Αττικής, χωρίς να μετρήσω και τις συχνότητες της ΕΡΤ που ακούγονται σε πολλές περιοχές της Αττικής από τους νομούς Αργολίδας και Κυκλάδων (επίσης εκεί που "δεν πρέπει"!). Δεν υπάρχει άλλη πρωτεύουσα στην Ευρώπη και ίσως στον κόσμο όπου η κρατική ραδιοφωνία χρησιμοποιεί τόσες συχνότητες ταυτόχρονα σε μία περιοχή.
Και επειδή μας έκανες μαθήματα για κατάχρηση, η αληθινή κατάχρηση γίνεται από την ΕΡΤ, που πλέον έχει 2-3 συχνότητες για τα περισσότερα κρατικά ραδιόφωνα την ίδια στιγμή που έχει αποδειχθεί από ιδιωτικούς σταθμούς (π.χ. Σκαϊ) ότι είναι τεχνικά εφικτή η ταυτόχρονη μετάδοση σήματος στην ίδια συχνότητα από 2-3 διαφορετικά κέντρα εκπομπής. Γιατί να μην κάνει το ίδιο η ΕΡΤ, απελευθερώνοντας έτσι και αρκετές συχνότητες για να υπάρχει άνετος χώρος για τον Paradise, για κάποιους από τους σταθμούς που αδικήθηκαν τότε το 2001, και γιατί όχι και για σταθμούς τοπικού, μη-κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που προβλέπονται και υπάρχουν σε όλες τις υπόλοιπες "πολιτισμένες" χώρες και σε μερικές όχι και τόσο...πολιτισμένες!
Και βέβαια, καμιά κουβέντα για το γεγονός ότι η ΕΡΤ εκπέμπει σε απόσταση 0.3 MHz από δική της συχνότητα (106.7-107.0) την στιγμή που υποχρεώνει τους ιδιωτικούς σταθμούς να διατηρούν τουλάχιστον 0.4 ΜΗz απόσταση από την ΕΡΤ και ενώ ο νέος χάρτης συχνοτήτων προβλέπει πολλαπλάσια ισχύ σήματος για την ΕΡΤ!!!!! Αυτό και αν είναι παράλογο!!! Γιατί να μην είναι 0.3 MHz η απόσταση και μεταξύ ιδιωτικών σταθμών και ΕΡΤ, για να χωρέσουν άνετα και άλλοι σταθμοί???
Α, και κάτι τελευταίο: ενώ η ΕΡΤ έχει γεμίσει τα ερτζιανά της Αττικής με 14 συχνότητες (παγκόσμιο ρεκόρ!), υπάρχουν ακόμα και σήμερα πολλές περιοχές της Ελλάδος όπου οι κάτοικοι, που αν δεν κάνω λάθος πληρώνουν και αυτοί λογαριασμό ΔΕΗ, δεν έχουν ακούσει την ΕΡΑ ποτέ στα ραδιόφωνα τους. Και τα ιδιωτικά ραδιόφωνα που πάνε να καλύψουν το κενό (για να έχουν οι ΕΛΛΗΝΕΣ ακροατές κάτι άλλο να ακούσουν εκτός από Τούρκικα, Αλβανικά, Σκοπιανά κλπ.) τρώνε και ένα βαρβάτο πρόστιμο από το Εεε-σσσσσσσσ-ρρρρρρρρ και ησυχάζουν.
Διαβάζω έκπληκτος για τον
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Διαβάζω έκπληκτος για τον φίλο που λέει ότι ο paradise radio πρέπει να ακούγεται μόνο στον Πόρο, μάλλον φίλε δεν είσαι και πολύ σχετικός χωρίς φυσικά να θέλω να σε προσβάλω.
Τα πράγματα είναι απλά ,ο paradise radio από το νόμιμο κέντρο εκπομπής οπου και λειτουργεί είναι αδύνατον να μην ακουστεί στην Αθηνά. Ξέρεις τι μου λες φίλε μου ότι ο Paradise radio να μην ακούγεται στην Αθηνά ενώ όλοι οι υπόλοιποι σταθμοί από τον Υμηττό και πόσο μάλιστα από την Πάρνηθα να ακούγονται στον πορο. Φαντάσου λοιπόν φίλε μου ότι ο Paraidse λειτουργεί με το ένα δέκατο από την ισχύ που παίζουν όλοι οι αθηναϊκοί σταθμοί ιδιωτικοί ,πόσο μάλιστα η ΕΡΑ, όπου εκεί τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα .μάλλον δεν τα ξέρεις καλά τα πράγματα. Η μπορεί και να τα ξέρεις. Και κάτι άλλο .το 106,7 όπως και το 107,0 παρανομούν . το ΦΕΚ είναι απόλυτα συγκεκριμένο λέει λοιπόν ότι στο 106,7 πρέπει να λειτουργεί μόνο το ραδιόφωνο της βουλής ,εδώ όχι μόνο δεν λειτουργεί το ραδιόφωνο της βουλής αλλά αναμεταδίδει και δυο διαφορετικά ραδιόφωνα δηλαδή το φίλια και τον κόσμο. Οσο αφορά τώρα την νομιμότητα του κόσμος στους 107,0 πολύ αμφιβάλλω .Το 107,0 πρέπει να λειτουργεί από τα Γεράνεια και όχι από τον Υμηττό. Καλώ θα ήταν να είμαστε ενήμεροι και μετά να μιλάμε.
Τι γίνεται στην Ευρώπη
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Αμάν πια με αυτήν την καραμέλα για τα κρατικά ραδιόφωνα στην Ευρώπη. Δυστυχώς ή ευτυχώς, και στην Ευρώπη τα κρατικά ραδιόφωνα έχουν ΠΟΛΛΟΥΣ και ισχυρούς πομπούς.
Στο Βερολίνο για παράδειγμα, το RBB και η Deutschlandfunk έχουν 28 πομπούς, ενώ σε ό,τι αφορά αυτούς που στοχεύουν στο κέντρο της πόλης, οι 10 από τις 31 συχνότητες ελέγχονται από κρατικά ραδιόφωνα ή έχουν παραχωρηθεί στο BBC και τη γαλλική ραδιοφωνία... Για την περιοχή του Λονδίνου, το ΒΒC εκπέμπει με 26 πομπούς, ενώ γύρω από το Παρίσι το Radio France διαθέτει 13. fmscan.org
DEN BLEPO TON FILO POY
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
DEN BLEPO TON FILO POY YPOSTIRIZEI THN ERT NA SXOLIAZEI GIA THN PARANOMIA TOY RADIO FILIA.
TO FEK EINAI KSEKATHARO.
Η απάντηση σου ρε φίλε είναι
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Η απάντηση σου ρε φίλε είναι παραπλανητική... αυτό που έχει σημασία είναι σε πόσες συχνότητες ακούγεται η κρατική ραδιοφωνία. Στο Λονδίνο δεν ακούγεται το BBC σε 26 συχνότητες όπως λες. Ούτε μετράμε αναμεταδότες από άλλα κρατικά ραδιόφωνα. Με αυτή τη λογική και το Athens International Radio πρέπει να το μετρήσουμε σαν κρατικό...
Η απάντησή μου δεν είναι
Ευρώπη replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Η απάντησή μου δεν είναι καθόλου παραπλανητική. Δεν ξέρω πόσο νόμιμη ή παράνομη είναι η Φιλία... εγώ σου λέω ότι έχει καταντήσει κουραστικό να λέμε ότι στην Ευρώπη είναι όλα τέλεια. Γιατί στην Ευρώπη στο Βερολίνο έχει 31 σταθμούς, συμπεριλαμβανομένων των κρατικών. Θα το θεωρούσες λογικό η μπάντα ευρωπαϊκής πρωτεύουσας να έχει μόνο 20 ιδιωτικούς σταθμούς και 10 κρατικούς; έλα όμως που συμβαίνει. Και επίσης, αν βάλεις στο FM Scan ποιες συχνότητες είναι του BBC, θα δεις ότι κρατάνε άδειες συχνότητες μέσα στο Λονδίνο, για να μην παρεμβάλουν στους αναμεταδότες των κρατικών για τις περιφερειακές συνοικίες του Λονδίνου.
Εν μέρει έχεις δίκιο άλλα
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Εν μέρει έχεις δίκιο άλλα ουδέποτε είπα ότι είναι όλα τέλεια στην Ευρώπη... κάθε άλλο μάλιστα! Όμως, αυτό σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογεί την ΕΡΤ. Και το θέμα για μένα δεν είναι το ρ/ς Φίλια, είναι το γεγονός ότι δεν χρειάζεται τόσες συχνότητες στην Αττική. Όσο για το BBC, έχει και αυτό μια μεγάλη ιστορία κατάχρησης της εξουσίας του. Εδώ ακόμα και σήμερα υπάρχουν σχετικά ελάχιστοι ιδιωτικοί σταθμοί στο Λονδίνο, και πάρα πολλοί πειρατές!
Όσο καιρό έπαιζε ο DIGITAL
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Όσο καιρό έπαιζε ο DIGITAL 106,7 ήταν όλα καλά δεν παρέμβαλε τον Paradise;Εγώ πληρώνω τη Δεή και επιθυμώ να ακούω τον Φιλία & Έλληνας είμαι και ούτε δουλεύω για καμία ΕΡΤ.
Ο Paradise καλό θα ήταν να μαζέψει την ισχύ του και να ακούγεται μόνο στον Πόρο.Καλό επίσης θα ήταν ο Φιλία να ανοίξει & δεύτερο μηχάνημα από τον Υμηττό για να τον ακούμε τέλεια.
File moy diabase to ΦΕΚ, kai
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
File moy diabase to ΦΕΚ, kai Edw eimaste na synexisoyme thn koybenta mas.
Τελικά ρε φίλε (αν είσαι ο
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Τελικά ρε φίλε (αν είσαι ο ίδιος) μάλλον δεν έχεις διαβάσει τίποτα από ότι έχουμε γράψει εδώ. Όσο καιρό λειτουργούσε ο Digital, ο Paradise εξέπεμπε στους 104.6. Μόνο που στο τέλος βγήκε στην συχνότητα το Athens Shock Radio (νυν Hot FM) και έτσι αναγκάστηκε να μεταφερθεί ο Paradise στους 106.8.
Με την λογική σου, οι σταθμοί του Υμηττού και της Πάρνηθας θα έπρεπε να μαζέψουν και αυτοί την ισχύ τους για να ακούγονται μόνο εντός του νομού Αττικής. Η μήπως πιστεύεις ότι πρέπει να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά και να μπορούν να ακούγονται οι σταθμοί της Αθήνας παντού άλλα όχι οι σταθμοί εκτός λεκανοπεδίου?
Η απλή λογική λέει ότι, λόγω γεωγραφίας και μόνο, είναι αδύνατον οι σταθμοί του Υμηττού και της Πάρνηθας να περιορίσουν την κάλυψη τους, και το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το Radio Paradise αφού εκπέμπει ΝΟΜΙΜΑ από περιοχή που έχει φάτσα την Αθήνα.
Αν η ΕΡΤ ήθελε να ακούγονται τα προγράμματα της καθαρά σε όλη την Αθήνα, θα χρησιμοποιούσε την ίδια τεχνολογία που έχουν υιοθετήσει ιδιωτικοί σταθμοί όπως ο Σκαϊ, που εκπέμπουν στην ΙΔΙΑ συχνότητα από 2-3 κέντρα εκπομπής. Έτσι, η ΝΕΤ θα μπορούσε να εκπέμπει μόνο στους 105.8, η ΕΡΑ 2 μόνο στους 103.7, το Τρίτο μόνο στους 90.9, η ΕΡΑ Σπορ μόνο στους 101.8, ο Κόσμος μόνο στους 93.6, το Ράδιο Φιλία σε μία από τις υπόλοιπες συχνότητες, και όσες μένουν θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από άλλους νόμιμους ιδιωτικούς σταθμούς και για σταθμούς τοπικού, μη-κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Το ΦΕΚ
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Καλά κάνει και διαμαρτύρεται ο Paradise, για το γεγονός ότι ουσιαστικά του φάγανε τη συχνότητα. Γιατί όντως, αν ρίξει την ισχύ του δεν θα τον πιάνουν ούτε στον Αργοσαρωνικό όπου δικαιούται να εκπέμπει νόμιμα.
Από την άλλη νομίζω ότι δεν ισχύει ότι η εκπομπή του Φιλία είναι παράνομη: το ότι το ΦΕΚ δίνει τη συχνότητα στη Βουλή και όχι στην ΕΡΤ δεν σημαίνει κάτι. Η συχνότητα είναι της Βουλής και ό,τι θέλει την κάνει, όπως κάνει κάθε ιδιωτικός ότι θέλει την άδεια ή τη ΒΝΛ του. Αφού είδε λοιπόν ο Πετσάλνικος ότι το μαγαζί δε βγαίνει να λειτουργήσει δικό του ραδιόφωνο, σου λέει θα βάλω την ΕΡΑ να μεταδίδει το κοινοβουλευτικό πρόγραμμα και θα της παραχωρήσω και τις συχνότητες της Βουλής για να κάνει παιχνίδι. Έχει γραφτεί και στην Ελευθεροτυπία και στο ραδιόφωνο.gr
Από κει και πέρα δεν βγαίνει πουθενά να κατηγορεί τη Φιλία και την ΕΡΤ. Το πρόβλημα είναι το ΦΕΚ που προβλέπει τη λειτουργία σταθμού, σε διπλανή συχνότητα, από την Πάρνηθα. Και το ότι δεν υπάρχει σωστά καθορισμένος ραδιοφωνικός χάρτης, με βάση τον οποίο ο Radio Paradise θα εξέπεμπε αμέριμνος σε μια καθαρή για την περιοχή του συχνότητα. Δηλαδή αν έβγαινε η Βουλή στη συχνότητα σύμφωνα με το ΦΕΚ (όπως και μπορεί να συμβεί σε κανά δυο χρόνια) δεν θα είχε παράπονο; σαφώς και θα είχε.
Ναι φίλε μου συμφωνώ οι
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Ναι φίλε μου συμφωνώ οι σταθμοί να μαζέψουν την ισχύ τους και να εκπέμπουν με 1 kw για να μην πω με 500 watts.Εμείς δεν μπορούμε να επιβάλουμε στην ΕΡΤ πόσα μηχανήματα μπορεί να εκπέμπει.Αν ο Paradise και ο κάθε Paradise θα ήθελε να τα βάλει με κάποιον καλό θα ήταν να τα βάλει με όσους δεν έχουν καμία άδεια πχ λέμε τους τύπους που εκπέμπουν 107,2 έως 108 93,8 95,8 99,8 101,55 104,8 102,7 κτλ κτλ
Την ΔΕΗ δεν την πληρώνω για να ακούω τους διαφημισάκηδες ιδιώτες των FM...την πληρώνω για να ακούω τον Φιλία και αν χρειαστεί απαιτώ να μπει και δεύτερος και τρίτος αναμεταδότης αφού οι ιδιώτες μας έχουν μπουκώσει τους δέκτες με την ισχύ τους.
Τελικά πάμε σε κύκλους με
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Τελικά πάμε σε κύκλους με εσένα. Ναι, να έχει 2-3 αναμεταδότες η ΕΡΑ για κάθε σταθμό της. Γιατί όμως να μην της έχει στην ίδια συχνότητα, όπως κάνουν αρκετοί ιδιωτικοί σταθμοί? Η τεχνολογία υπάρχει. Δεν υπάρχει όμως λόγος να κρατάει τόσες συχνότητες η ΕΡΤ.
Και όσο για το λογαριασμό σου στην ΔΕΗ, τι να πούμε για πολλούς κατοίκους της επαρχίας που δεν έχουν ακούσει πότε τα προγράμματα της ΕΡΤ στο ραδιόφωνο. Αντί να κοιτάζει να προσθέσει 14η συχνότητα για το Λεκανοπέδιο η ΕΡΤ, καλά θα έκανε να φρόντιζε να υπάρχει κάλυψη όλης της επικράτειας.
και τι θα γίνει;
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Ξέρει κανείς τι σκοπεύει να κάνει ο paradise? Θα κάνει δικαστική κίνηση κατά της ΕΡΤ; κάτι σε εξώδικο; Να προσφύγει στο ΕΣΡ; Ή μήπως να ζητήσει από το ΕΣΡ να του προτείνουν άλλη καθαρή συχνότητα;
ti egine paidia telika me ton
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
ti egine paidia telika me ton paradise radio?
ksereis kaneis ti ginete?
Τρώει τις τάπες του από τον
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Τρώει τις τάπες του από τον Φιλία που τον σκίζει στην Αττική...
File moy kalhspera. Diakrino
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
File moy kalhspera.
Diakrino kapoio komplex..Eyxonai na se exei kala o theos.
Κομπλεξισμός είναι η
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Κομπλεξισμός είναι η διαπίστωση στην ακρόαση που έκανα;Μπορούμε να βάζουμε στην ίδια μοίρα τον Paradise που τον ακούει μια χούφτα ανθρώπων με τον Φιλία που τον ακούνε όλοι απόδημοι Έλληνες;Μακάρι να ανοίξει και απο Υμηττό.
Λυπάμε αλλά δεν μπορώ να ισοπεδώσω το επίπεδο συζήτησης μέσω κάποιων άστοχων χαρακτηρισμών ορισμένων εδώ μέσα.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φιλαράκι.
Nai, mboroume. O Paradise
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Nai, mboroume. O Paradise epixeirisi einai, sto kato kato. 8a axiologoume toyw radiofonikous staumous twra mono kai mono me bash posous akroates exei?
Ti exete na peite tote gia kapoious "peiratikous" sta8mous pou eseis oi "komplexikoi" tous apokaliete "parasita" alla pou polu pi8anon na exoun polu megalutero akroatirio apo to Filia?
Eisai to apoliti komplex
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Eisai to apoliti komplex filaraki.giati krineis ena stathmo apo toys akroates toy?
Kai kata posoi ton akoyne?
O kompexismos soy fenete apo thn stigmh poy grafeis na anoiksei (kai) apo ton immhto.
Oso gia to epipedo ths sizhthseis esy ti kseftilises kai den nomizo oti theloyne atoma san esena sto xoro toy radiofonoy giati apo oti blepo den exeis bgalei oyte gymnasio. h paideia soy einai sto meion.
Προφανώς ορισμένοι εδώ μέσα
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Προφανώς ορισμένοι εδώ μέσα δεν γνωρίζουν τους νόμους της φύσης ότι το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό.
Προς το παρόν οι τάπες συνεχίζονται προς στη σωστή πορεία...
Ποια είναι η "σωστή" πορεία?
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Ποια είναι η "σωστή" πορεία?
Ο αγώνας και των δύο σταθμών
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Ο αγώνας και των δύο σταθμών αποτελεί ένα ντέρμπυ μέχρι κάποιος από τους δυο να τραπεί σε άτακτη υποχώρηρηση αυτός είναι ο νόμος της φύσης.
Τώρα ποιος θα επικρατήσει άγνωστο...
ΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
ΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΟ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ 'ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ"
Και όμως ...
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Να πώ στον κύριο που πληρώνει φόρους και ΔΕΗ για την ΕΡΤ οτι .. Τον Poros Radio Paradise τον εξανάγκασαν να αλλάξει συχνότητα απο τους 104.6 στους 106.8 και έχει Β.Ν.Λ. Επίσης.. Η θέση απ όπου εκπέμπει σήμα είναι η Δαρδίτσα των όρεων Αδέρων βρίσκεται ΕΝΤΟΣ νομού Αττικής στη παλαιά επαρχία της Τροιζινίας ΥΠΑΡΧΕΙ και πομπός του ΟΤΕ και ειναι απόφαση οπου εχει παρθεί απο την εποχή της χούντας οτι Η ΔΑΡΔΙΤΣΑ ΕΙΝΑΙ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΤΤΙΚΗΣ. Τουτέστιν .. Η ΕΡΤ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ Poros Radio Paradise όπου εχει Β.Ν.Λ. Ελλάς το μεγαλείο σου !
Και όμως ...
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Και αν δε κάνω λάθος η Δαρδίτσα κάποτε κάλυπτε κατ αποκλειστικότητα τα νότια προάστια πρωτού γίνει η Αίγινα κ/ε για τη νότια Αθήνα . Καλά χριστούγεννα !
διαδικτυακό καζίνο
διαδικτυακό καζίνο replied on Μόνιμος σύνδεσμος
δίνει θετικότητα που μπορείτε να βιώσει και θα κάνει μια απλή προσωπική. Πολλές ευχαριστίες για τη δική σας επανασχεδιασμό του ταξιδιού σας.διαδικτυακό καζίνο