Υποβλήθηκε από radiofono.gr στις .
Υπόδειξη σχετικά με τον τρόπο που θα πρέπει να χρησιμοποιούνται οι χορηγίες, εξέδωσε το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο. Σύμφωνα με αυτήν, «κατά τη διάρκεια μετάδοσης ειδησεογραφικών, αλλά και ψυχαγωγικών ραδιοφωνικών εκπομπών παρατηρείται συχνή και συνεχής αναφορά των προϊόντων ή υπηρεσιών του χορηγού που ανακοινώνεται στην έναρξη και τη λήξη των εκπομπών αυτών κατά τρόπο που παρακινεί ή ενδέχεται να παρακινήσει το κοινό στην αγορά ή μίσθωση των συγκεκριμένων προϊόντων ή υπηρεσιών.
»Για τους λόγους αυτούς και εν όψει των εορτών Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς υποδεικνύει σε όλους τους ραδιοφωνικούς σταθμούς της χώρας να μην προβαίνουν στην αναφορά των προϊόντων ή υπηρεσιών του χορηγού των πάσης φύσεως εκπομπών που μεταδίδουν σύμφωνα με τα κατά νόμο οριζόμενα.»
Όπως είναι γνωστό, πρόκεται για τακτική σε μουσικά ραδιόφωνα αλλά και αρκετά ενημερωτικά ραδιόφωνα, πράγμα που ισοδυναμεί με «γκρίζα» διαφήμιση. Σύμφωνα με τη σύσταση, η αναφορά στο χορηγό θα πρέπει να περιορίζεται σε αναφορά του ονόματός του στην αρχή και το τέλος των εκπομπών.
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
Σχόλια
Σχόλιο
radiobuzzer replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Η αλήθεια είναι πως το τελευταίο διάστημα υπήρξε υπερβολή από τις αναφορές διαρκείας στους χορηγούς των εκπομπών από δημοσιογράφους και παραγωγούς στο ραδιόφωνο. Όμως οι αναφορές αυτές «πατάνε» πάνω στις απαιτήσεις των διαφημιστικών αλλά και την ανάγκη των σταθμών να καλύψουν μέρος των χαμένων εσόδων της χρονιάς για να διατηρήσουν τις θέσεις εργασίας. Παράλληλα , οι ραδιοφωνικοί σταθμοί επί της ουσίας ακολουθούν την πρακτική των τηλεοπτικών σταθμών που ενόψει της υιοθέτησης της οδηγία για τις οπτικοακουστικές υπηρεσίες, κάνοντας, κατ’ αναλογία του μέσου, τη λεγόμενη «τοποθέτηση προϊόντος». Οι ίδιες οι αναφορές αφορούν στην αγορά προϊόντων και δεν σχετίζονται με άλλες καταστάσεις που θα αιτιολογούσαν την ανάγκη παρέμβασης της αρχής.
Από το media industry