Υποβλήθηκε από radiofono.gr στις .
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ, στη συνεδρίαση της 17ης Φεβρουαρίου αποφάσισε τη διακοπή της λειτουργίας έντεκα πομπών μεσαίων (MW) και τη διατήρηση της λειτουργίας μόνο των εννέα πομπών μεσαίων κυμάτων με τα αντίστοιχα προγράμματα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας. Όπως θα δείτε στον παρακάτω πίνακα και στον χάρτη, στην ουσία διασώζονται οι πομποί υψηλής ισχύος, οι περισσότεροι των οποίων βρίσκονται κοντά στα σύνορα και είχαν χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν για το "Δίκτυο Διεθνής Ε.ΡΑ.". Επίσης παραμένουν στον αέρα η συχνότητα του "Πρώτου Προγράμματος" (729) και της Φιλίας (666) από Αττική, καθώς και της Ε.ΡΑ. Σπορ (792) από τον πρώην πομπό της Φωνής της Αμερικής που εγκαταστάθηκε το 2002 στα Μάλγαρα. Επιπροσθέτως παραμένει ο σχετικά χαμηλής ισχύος πομπός της Φλώρινας, πιθανώς λόγω της γειτνίασής του με τη FYROM.
Εκτός λειτουργίας βγαίνουν πολλοί ιστορικοί πομποί, οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν υπηρετήσει πιστά την ΥΕΝΕΔ και την Ελληνική Ραδιοφωνία από τη δεκαετία του '60 και φιλοξένησαν τις πρώτες εκπομπές όλων των περιφερειακών σταθμών της Ε.ΡΑ., πριν ακόμη τα FM υπάρξουν ως τεχνολογία. Το δίκτυο των FM άρχισε να εγκαθίσταται στις αρχές της δεκατίας του '90 και θα παραμείνει ο μοναδικός τρόπος εκπομπής για τους περιφερειακούς σταθμούς των οποίων τα μεσαία κλείνουν. Μάλιστα, με τους πομπούς που τοποθετήθηκαν μετά το 2000 φαίνεται να καλύπτει τις μεγαλύτερες περιοχές ενδιαφέροντος των περιφερειακών σταθμών. Παρ' όλ' αυτά δεν έχει γίνει γνωστή κάποια έρευνα που να περιέχει στοιχεία για το ποσοστό ακρόασης από τα μεσαία. Σημειώνεται ότι λόγω του τρόπου εκπομπής τους, σε αντίθεση με τα FM, τα μεσαία κύματα διαδίδονται σε μεγάλες αποστάσεις και "υπερπηδούν" μεγάλα εμπόδια, κάτι που είναι πολύτιμο σε ορεινές περιοχές, ωστόσο αποτελεί παλιά τεχνολογία με φτωχή ποιότητα ήχου και τείνει προς εγκατάληψη.
Η απόφαση της ΕΡΤ έχει ήδη προχωρήσει στα πρώτα βήματα της υλοποίησης. Ήδη έχει επιβεβαιωθεί ότι έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας ο πομπός της Ε.ΡΑ. Σπορ στην Αττική (πάλαι ποτέ ιστορική συχνότητα της ΥΕΝΕΔ), ο πομπός του 9.58 της ΕΡΤ3 από τα Μάλγαρα (1179) και οι Ε.ΡΑ. Τρίπολης (1314) και Ορεστιάδας (1080). Με την απόφαση αυτή ανακαλείται κάθε προηγούμενη απόφαση σχετική με την διακοπή λειτουργίας πομπών ΑΜ. Το επίσημο έγγραφο δημοσιεύτηκε στο διαδίκτυο και αρχειοθετήθηκε στην θεματική ενότητα «Πολιτισμός και Ελεύθερος Χρόνος» (!)
Σε επόμενα άρθρα θα ασχοληθούμε με ενδεχόμενα προβλήματα από το κλείσιμο των πομπών. Επειδή ως βασικός λόγος δόθηκε η εξοικονόμηση ενέργειας, να αναφέρουμε ότι αθροιστικά κλείνουν πομποί ονομαστικής ισχύος 500 KW, ενώ παραμένουν σε λειτουργία άλλα 760KW.
Στους πίνακες και στον χάρτη σημειώνονται οι σταθμοί που παραμένουν σε λειτουργία με ανακοίνωση της ΕΡΤ, και οι σταθμοί που διακόπτουν τη λειτουργία τους όπως προκύπτει δια της αφαίρεσης. Στην τελευταία λίστα συμπεριλαμβάνονται πιθανότατα δύο σταθμοί μεσαίων που φαίνεται να έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας τα τελευταία χρόνια, λόγω παροπλισμού των πεπαλαιωμένων μηχανημάτων και έλλειψης εξειδικευμένου προσωπικού, χωρίς να έχει δοθεί στη δημοσιότητα (πιθανώς της Λάρισας και του Ηρακλείου).
[img_assist|nid=3120|title=πομποί μεσαίων ελληνικής ραδιοφωνίας|desc=Οι πομποί των μεσαίων της ΕΡΑ μετά την απόφαση για περικοπές το Φεβρουάριο του 2012|link=popup|align=none|width=627|height=613]
Παραμένουν σε λειτουργία:
α.α | Θέση | Συχνότητα (KHz) | Ισχύς (KW) | Εκπεμπόμενο πρόγραμμα |
1 | Μπογιάτι Αττικής | 729 | 100 | ΕΡΑ 1 (ΝΕΤ 105,8) |
2 | Μέγαρα Αττικής | 666 | 100 | ΦΙΛΙΑ |
3 | Μάλγαρα Θεσσαλονίκης | 792 | 100 | ΕΡΑ ΣΠΟΡ |
4 | Κέρκυρα | 1008 | 100 | Τοπικό Πρόγραμμα και Εθνικά Προγράμματα |
5 | Κομοτηνή Ροδόπης | 1404 | 100 | Τοπικό Πρόγραμμα και Εθνικά Προγράμματα |
6 | Χανιά | 1512 | 100 | Τοπικό Πρόγραμμα και Εθνικά Προγράμματα |
7 | Ρόδος Δωδεκανήσου | 1494 | 100 | Τοπικό Πρόγραμμα και Εθνικά Προγράμματα |
8 | Ζάκυνθος | 927 | 50 | Τοπικό Πρόγραμμα και Εθνικά Προγράμματα |
9 | Φλώρινα | 1278 | 10 | Τοπικό Πρόγραμμα και Εθνικά Προγράμματα |
Διακόπτουν τη λειτουργία τους:
α.α | Θέση | Συχνότητα (KHz) | Ισχύς (KW) | Έτος ίδρυσης | Εκπεμπόμενο πρόγραμμα |
1 | Ιωάννινα | 765 | 10 | 1968 | Τοπικό Πρόγραμμα |
2 | Λάρισα | 945 | 5 | 1965 | Τοπικό Πρόγραμμα |
3 | Ηράκλειο | 954 | 10 | 1972 | Τοπικό Πρόγραμμα |
4 | Αττική | 981 | 200 | 1963 | ΕΡΑ Σπορ |
5 | Περαία | 1044 | 150 | 1947 | 102FM ΕΡΤ3 |
6 | Ορεστιάδα | 1080 | 10 | 1970 | Τοπικό Πρόγραμμα |
7 | Μάλγαρα | 1179 | 100 | 1973 | 958FM ΕΡΤ3 |
8 | Τρίπολη | 1314 | 10 | 1968 | Τοπικό Πρόγραμμα |
9 | Πύργος | 1350 | 3 | 1959 | Τοπικό Πρόγραμμα |
10 | Βόλος | 1485 | 1 | 1948 | Τοπικό Πρόγραμμα |
11 | Σέρρες | 1584 | 1 | 1959 | Τοπικό Πρόγραμμα |
12 | Καβάλα | 1602 | 1 | 1967 | Τοπικό Πρόγραμμα |
13 | Κοζάνη | 1602 | 1 | 1967 | Τοπικό Πρόγραμμα |
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
Σχόλια
πομποι της ΕΡΤ3
Αναστασιαδης Χρηστος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
ΤΑ fm της ΕΡΤ3 δεν καλυπτουν, τεραστιες, περιοχες της βορειας Ελλαδας! Τα Μεσαια ηταν χρησιμα,ακομα και στη γειτονικη της θεσνικης,Χαλκιδικη!
Έχεις δίκιο, η Χαλκιδική δεν
μεσατζής replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Έχεις δίκιο, η Χαλκιδική δεν καλύπτεται άνετα, όπως και πολλές άλλες περιοχές του Βόρειου Αιγαίου. Ο 9.58 που έχει μόνο έναν αναμεταδότη στη Χαλκιδική χτύπαγε άνετα αρκετές περιοχές της Βόρειας Ελλάδας μέσω μεσαίων.
Ο 102 που είχε καλύτερα κεραία, πέρναγε επίσης σε Βόρειο Αιγαίο, Κεντρική Ελλάδα και Πελοπόννησο.
Ναι ο πομπος στους 981 κηζ
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Ναι ο πομπος στους 981 κηζ απο τα Μεγαρα δεν λειτουργει και εμεινε ανοικτος του φιλια στους 666 για να ακουνε οι αλοδαποι και οι αλλοθρησκοι και να ακουμε ειδησεις στα γερμανικα κ στα αλβανικα. Ξεπουλανε εθνικες συχνοτητες διεθνως καταχωριμενες στον παγκοσμιο χαρτη συχνοτητων. Μηπως θελουν λεω να παραχωρισουν καποιες συχνοτητες στους γειτονες σκοπιανους ή αλβανους που ζητανε συχνοτητες στα μεσαια εδω κ παρα πολυ καιρο ?????
Γιατι να κλεισουν???? μπορουν να μην παιζουν 200kw αλλα 10 , 5 , 1kw ειναι ολοι τους αλλοθρησκοι εθνοπροδοτες και θελουν ολοι κρεμασμα.
Ειναι κρίμα να κλείσει ο
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Ειναι κρίμα να κλείσει ο ιστορικός πομπός της ΥΕΝΕΔ ο οποιος εχει και το πιό πετυχημένο διάγραμμα κάλυψης με αναφορές απο όλη την Ευρώπη. Μετα το κλείσιμο της ΕΡΑ οι συχνότητες αυτές που ειναι δηλωμένες στην ITU θα χαθουν. Ισως θα πρέπει το Ελληνικό Κράτος να διοργανώσει εναν διαγωνισμό εκχώρησης σε ιδιωτες για να μην χαθουν οι συχνότητες.
Ουτως ή άλλως και όπως φαίνεται, βλέπω τους μεσαιατζήδες να τις καπαρώνουν!
Συμφωνώ και εγώ. Ας μειώσουν
Radio Survivor replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Συμφωνώ και εγώ. Ας μειώσουν την ισχύ σε κάποιους πομπούς (έστω και προσωρινά - όσο κρατήσει η οικονομική συγκυρία) άλλα όχι και να τους κλείσουν. Ειδικά συχνότητες όπως η 981. Γιατί να μην υπάρχει μια συχνότητα για τα εθνικά προγράμματα της ΕΡΑ και μια επίσης για την Φωνή της Ελλάδος? Και να είσαστε σίγουροι πως υπήρχαν αρκετοί ακροατές των μεσαίων και μέσα στην Ελλάδα, μιας και οι συχνότητες της ΕΡΑ στα FM δεν καλύπτουν πάρα πολλές περιοχές, ακόμη και σήμερα. Κάνουν μεγάλο λάθος με το κλείσιμο αυτών των πομπών.
ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΡΑΔΙΟΠΕΙΡΑΤΕΣ ΣΕ
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΡΑΔΙΟΠΕΙΡΑΤΕΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΜΕΣΑΙΑ ΔΕ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΝ.
Προτείνω άμεση κατάργηση όλως
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Προτείνω άμεση κατάργηση όλως των απαρχαιομένων ενεργοβόρων μηχανημάτων των μεσαίων εδώ και τώρα γιατί το λογαριασμό καλούμαι να πληρώσω εγώ...!!!
Επίσης προτείνω να αντικατασταθούν όλα τα μηχανημάτα εκπομπής στα FM με αντίστοιχα νέας τεχνολογίας και απόδοσης >75% καθώς και μείωση ισχύος όπου και όσο είναι δυνατον.
Όσον αφορά τους ακροατές εντός Ελλάδας που έχουν πρόβλημα στη λήψη τους ενημερώνω ότι μέσω επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης μπορεί να λάβει κανείς και όλα τα ραδιόφωνα της ΕΡΤ δωρεάν καθώς και μέσω δορυφόρου εντελώς δωρεάν.
ψηφιακο ραδιο
xan replied on Μόνιμος σύνδεσμος
η αληθεια ειναι,πως ενα σωστο ψηφιακο(DAB?)δικτυο θα ειναι η λυση. Ηχος σωστος,που επιτρεπει τη ληψη,με φορητο ραδιοφωνο!Και...λιγα kw εκπομπης.Ολα τ"αλλα ειναι ξεπερασμενα!Οσο για Σκοπια και Αλβανους,...αστεια πραγματα.
Για τους άνωθεν φίλους να
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Για τους άνωθεν φίλους να αναφέρουμε ότι άλλο είναι να ακούει μια γιαγιά ή ένας παππούς στην κουζίνα ή στο μπαλκόνι από το φτηνό ραδιοφωνάκι που πιάνει μεσαία με 2 μπαταρίες ΑΑ καμμιά είδηση ή έστω και μόνο την Ελληνική του γλώσσα και άλλο το γεγονός ότι παίζουν ψηφιακά, DAB κλπ Εμείς που έχουμε και εξικοίωση με την τεχνολογία άντε να δούμε μετά από χρόνια πόσο θα έχουμε όρεξη ή ικανότητα για ένα band scan etc...
Για όσους υποτιμούν τους
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Για όσους υποτιμούν τους παππούδες και τις γιαγιάδες σας πληροφορώ ότι οι πωλήσεις φορητών υπολογιστών σε αυτές τις ηλικίες για προσωπική χρήση κάνει πάταγο.Το ενδιαφέρον έχει στραφεί στο internet που παρέχει στην κυριολεξιά τα πάντα από ενημέρωση και δωρεάν επικοινωνία σε καιρούς δύσκολους.
Τα ΑΜ πέρασαν στην ιστορία...
υπάρχουν όμωςε πολλα χωριά
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
υπάρχουν όμωςε πολλα χωριά όπου δεν έχουν ακόμα γρήγορο ιντερνετ κ οι γηραιότεροι ακούνε ακόμα ραδιοφωνάκι....
Καλά, σοβαρά μιλάτε? Να
Radio Survivor replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Καλά, σοβαρά μιλάτε? Να ακούσουν τα προγράμματα της ΕΡΑ μέσω ψηφιακής τηλεόρασης? Και το 85% της Ελληνικής επικράτειας που δεν έχει ψηφιακή ακόμη και που ίσως θα περιμένει καιρό ακόμη τι πρέπει να κάνει δηλαδή? Εδώ σε πόλεις όπως Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Καβάλα, Ιωάννινα, Ξάνθη, Κοζάνη, Καλαμάτα, Λαμία, κλπ. δεν υπάρχει ακόμα ψηφιακή. Και ταυτοχρόνως προτείνεται να μειωθεί η ισχύ των πομπών της ΕΡΑ στα FM? Και πως θα καλυφθούν όλες οι περιοχές της χώρας? Με περισσότερους πομπούς, τη στιγμή που ολόκληρες περιφέρειες ακόμα και σήμερα δεν έχουν κάποιο τοπικό πομπό της ΕΡΑ? Που ζείτε?
Υπάρχουν εναλακτικά μέσα
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Υπάρχουν εναλακτικά μέσα λήψης και είναι αυτά που αναφέραμε αρκεί να υπάρχει θέληση.
Μην κάνετε τη ζωή σας δύσκολη...!!!
Έλεος...!!!
Ποιος κανει τη ζωη του
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Ποιος κανει τη ζωη του δυσκολη? και ποιος ακουει ραδιοφωνο μεσα απο την τηλεοραση? κανεις. Υπηρχαν πολλες φορες επισης που ημουν στην αθηνα και ακουγα βραδυ στο δρομο τον 1044, οπως επισης με το αυτοκινητο με κατευθυνση προς Τουρκια. Ο 102 μονο απο τους 1044 λαμβανοταν ακομα και περα απο το τελωνειο των κηπων μεχρι και την Κωνσταντινουπολη.
Ντροπή σας. Μας βλέπετε σαν
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Ντροπή σας.
Μας βλέπετε σαν αριθμούς, δεν έχετε νιώσει ποτέ τη μαγεία της ακρόασης μεσαίων. Ναι, πράγματι, για την κατάντια της οικονομίας φταίνε οι πομποί των μεσαίων... κόψτε τα όλα για να ησυχάσουμε.
Μα καλά είμαστε σοβαροί;Να
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Μα καλά είμαστε σοβαροί;Να βάλουμε ένα πομπό των 100 kw που θα ξοδεύει 200 kw και άνω για να ακούει ένας μόνο ακροατής;Κύριοι δεν συμφωνώ γιατί το λογαριασμό καλούμαι να το πληρώσω εγώ!Κάποιοι νομίζουν ότι αγνοούμε την αξία του ραδιοφώνου.Κάνουν λάθος!Γνωρίζουμε τα πως λειτουργεί και από τεχνικής πλευράς.Στο κάτω κάτω της γραφής ακούστε τους ραδιοερασιτέχνες στους 1600+
Λάβετε όμως υπόψην σας ότι κάποιοι συμπολίτες μας που δεν έχουν να φάνε...!!!
Τι λέμε σε αυτούς του πολίτες;Ό,τι ο τάδε σταθμός δεν ακούγεται έως την Κωνσταντινούπολη;Θα μας πάρουν με τις ντομάτες...!!!
Ανώνυμε των 00:29, τα έχεις
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Ανώνυμε των 00:29,
τα έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα.
Πρώτον, ποιος σου είπε ότι ο 1044 ή ο 1179 ας πούμε της Θεσσαλονίκης είχαν μόνο έναν ακροατή;
Είναι σοβαρή επιχειρηματολογία αυτή;
Εγώ ξέρω πολλούς που τους άκουγαν και ειδικά εν κινήσει, όπου όπως ξέρεις η ακρόαση στα μεσαία γίνεται απροβλημάτιστα. Επίσης πολλοί που συγκινούνταν στο άκουσμα της αγαπημένης πόλης ή χώρας τους στο εξωτερικό και για τους οποίους το ραδιόφωνο ήταν και είναι μοναδική συντροφιά.
Δεύτερον, τα περί κόστους δεν ισχύουν. Ας κόψουν από αλλού (όλοι ξέρουμε πώς έγινε το χρέος), ας διεκδικήσουν τις αποζημιώσεις, να καταγγείλουν το χρέος ως επαχθές, ναι. Αλλά αφήστε ρε άσχετοι τα τοπικά ραδιόφωνα!
Κλείνετε στρατόπεδα, κλείνετε σχολεία, κλείνετε σχολές, κλείνετε ραδιόφωνα, κλείνετε τρένα (πχ. Φλώρινα), στο τέλος τι θα μείνει για να ζήσουν αυτοί οι άνθρωποι;
Αλλά ξέχασα, μετρούν οι αριθμοί πάνω απ' όλα.
Αλλά ούτε και αυτοί σας βγαίνουν.
ΠΑΤΩΣΑΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΑΝ ΤΑ ΜΕΣΑΙΑ, ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ.
Για να πάρετε 130 δις λογιστικό και όχι αληθινό χρήμα, θα πουλήσετε και τις μάνες σας.
Όποιος θέλει να συγκινείται
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Όποιος θέλει να συγκινείται με το άκουσμα του αγαπημένου του σταθμού δεν έχει παρά να συνδεθεί μέσω του κινητού του και να ακούει στην ακραία περίπτωση.
Πολύ εύκολα κάποιοι χρησιμοποιούν την φρασεολογια "Ας κόψουν από αλλού" λες και αυτούς δεν τους αφορά.Συμφωνούν να μην τους δίνουν μισθούς και συντάξεις για να ακούνε το αγαπημένο τους ραδιόφωνο;
Μάλλον δεν υπάρχει επαφή με
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Μάλλον δεν υπάρχει επαφή με την πραγματικότητα. Ακόμα και στην πλατεία συντάγματος όπου το 3G πετάει, βάλε εσύ να ακούσεις ραδιόφωνο από το κινητό σου. Πάντα μέσο κινητής τηλεφωνίας. Γιατί μιλάμε ότι μεσαία άκουγε κάποιος εκεί όπου τα fm δεν εφταναν ποτέ. Πόσο μάλλον η κινητή τηλεφωνία. Από τη ζεστούλα του σπιτιού μας με τα wifi δίκτυα να μας "ξυρίζουν" μπορούμε να μιλάμε άνετα και να ξεχνάμε τον Ελληνισμό όπου γης. Μόνο να ξέρατε πόσοι Έλληνες στον Πόντο ακούγανε 1044 θα τρομάζατε. Είναι καθαρά εθνικής διάστασεις το ζήτημα ύπαρξης MW/SW και δεν είναι μαλάκες στις ΗΠΑ που έχουν ακόμα και commercial MW radios σε όλες τις πόλης.
Μπράβο ρε φίλε 16:05. Πέστα,
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Μπράβο ρε φίλε 16:05. Πέστα, γιατί η αφέλεια πάει σύννεφο από ορισμένους που πιστεύουν ότι κλείνοντας τα μεσαία θα σωθεί η Ελλάδα!
Το θέμα δεν είναι εθνικής
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Το θέμα δεν είναι εθνικής διάστασης γιατί αφορά μια μειοψηφία.Η κάλυψη της ΕΡΤ είναι ικανοποιητική στο μεγαλύτερο μέρος της Ελλάδας.Πάντα θα υπάρχει αυτός που θα παραπονιέται.Συμφωνώ και εγώ με τη μείωση ή κατάργηση ορισμένων μηχανημάτων στις μεγαλύτερες πόλεις πχ Αττική και επιτάχυνση της ψηφιακής πλατφόρμας αφού η λήψη είναι δωρεάν.
Για ποια Μεσαια μιλαμε?
xan replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Κατοικω σε περιοχη Χαλκιδικης,οπου δεν λαμβανω απο τα FM, τους 2 δημοσιους Ρ/Σ 102 και 95,8 Θεσ/νικης!Η απλη λυση ηταν τα ΜW.Εδω κι ενα χρονο,ομως,οι σταθμοι,ιδιως ο 1044,ερχονταν με μεγαλη παραμορφωση και κακη ποιοτητα ηχου(95,8).Αδιαφορια,ελλειψη τεχν.προσωπικου,τι αλλο? Στην Ελλαδα ζεις,δεν υπαρχει ελπις ...τραγουδουσε ο Νιονιος!Στις μερες μας,επαληθευεται κι οχι μονο για τα ραδιοφωνικα ζητηματα.Μηπως πρεπει να βγαλουμε τις παντοφλες και....
Στην Κάρπαθο μέχρι πολύ
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Στην Κάρπαθο μέχρι πολύ πρόσφατα δεν υπήρχε καμία τοπική αναμετάδοση της ΕΡΑ ούτε λήψη από την Ρόδο. Το 2010 ξεκίνησε η αναμετάδοση της ΕΡΑ 2 (που έτσι και αλλιώς δεν ακουγόταν στα μεσαία εδώ και πολλά χρόνια) και της ΕΡΑ Νοτίου Αιγαίου. Όμως, ΝΕΤ, ΕΡΑ Σπορ, ΕΡΑ 3, κλπ. δεν έχουν ακουστεί στο νησί ποτέ, εκτός από τα μεσαία. Και να είσαστε σίγουροι πως είναι πολλοί οι κάτοικοι του νησιού που κάνουν ακρόαση στα μεσαία, ειδικά το 981 της ΕΡΑ Σπορ.
Να προσθέσω και κάτι ακόμα:
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Να προσθέσω και κάτι ακόμα: τη στιγμή που το κράτος καταργεί τα μεσαία σε μεγάλο βαθμό, αφήνοντας πολλές ακριτικές περιοχές χωρίς τρόπο να ακούσουν τα δημόσια ραδιόφωνα που πληρώνει ο κάθε Έλληνας (για ψηφιακή τηλεόραση σε αυτές τις περιοχές δεν το συζητάμε, θα περιμένουν πολύ ακόμα), το ΕΣΡ έρχεται και κλείνει σταθμούς σε αυτές τις περιοχές με το έτσι θέλω, η βάζει πρόστιμα για διπλές συχνότητες (που είναι αναγκαίες για την κάλυψη όλων των περιοχών/νησιών, ειδικά εν μέσω παρεμβολών από τους πανίσχυρους πομπούς της Τουρκίας). Εδώ δεν σταμάτησαν στους ιδιωτικούς, έκλεισαν και πομπούς της ΕΡΑ στην Λέσβο πρόσφατα. Έτσι, για να μαθαίνουν σιγά-σιγά οι κάτοικοι αυτών των περιοχών Τούρκικα...
Εναλλακτική λύση θα ήταν
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Εναλλακτική λύση θα ήταν εσείς που διαμαρτύρεστε να στήσετε έναν αναμεταδότη τον οποίον θα συντηρείτε και θα πληρώνετε εσείς από την τσέπη σας.Μόνο διαμαρτυρίες βλέπω όχι πρωτοβουλίες.
Εμ βέβαια όσο το κράτος φόρτωνε στις πλάτες όλων τα έξοδα ήταν καλα;Βάλτε το χέρι στην τσέπη ζητείστε μια άδεια για να αναμεαδίδετε τα προγράμματα.Να δω θα τολμήσει κάποιος;
τουλάχιστον φρόντησαν οι
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
τουλάχιστον φρόντησαν οι υπευθυνοι της ΕΡΤ να μη λείψουν οι αγωνες της Κυριακής απτα μεσαία στην Αττική... στο 666 κάνουν αναμετάδoση την ερασπορ...
Υπολογισμός κόστους
radiobuzzer_ replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Εντάξει, καλό το επιχείρημα για τα οικονομικά, αλλά να το βάλουμε κάτω το πράγμα: Ένα εργοστάσιο (=μεγάλος πελάτης της ΔΕΗ) πληρώνει για την κιλοβατώρα του περίπου 0.05€ (=ένα κιλοβάτ την ώρα). Ένας πομπός 100 κιλοβάτ ας πούμε ότι ξοδεύει 100κιλοβατώρες (συν πλην) την ώρα, δηλαδή 2400 κιλοβατώρες τη μέρα (αν παίζει ολόκληρη τη μέρα, γιατί πχ τον 1044 τον κλείνανε παλιά μετά τις 2πμ), ή 72.000 κιλοβατώρες το μήνα. Δηλαδή το ρεύμα του πομπού κοστίζει 72.000 x 0.05 = 3,600 € το μήνα.
Ενδεικτικά για να κάνουμε τη σύγκριση, αυτό ισούται με
- τα ενοίκια των εγκαταστάσεων που πληρώνει η ΕΡΤ3 στη ΔΕΘ για 7 μέρες (14.000 το μήνα)
- δυο ταξίδια δημοσιογράφων για κάλυψη διεθνών συναντήσεων στο εξωτερικό
- 7 ταξίδια τεχνικών από την Αθήνα στην επαρχία για να σηκώσουν πεσμένους αναμεταδότες της τηλεόρασης και των FM
- τους μισθούς των 10 οδηγών της Διαμαντοπούλου και των υφισταμένων της για 8 μέρες
Καλά, μερικοί από εσάς
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Καλά, μερικοί από εσάς είσαστε τελείως γραφικοί. Να στήσουμε δικούς μας πομπούς με δικά μας λεφτά? Αφού ήδη πληρώνουμε την ΕΡΤ! Η ΕΡΤ έχει την ευθύνη να καλύπτει όλη την επικράτεια και όλο τον πληθυσμό με όλα τα προγράμματα που προσφέρει, όχι μόνο την Αττική! Και αν δεν μπορεί να τα καταφέρει με το στήσιμο πομπών FM σε κάθε περιοχή, ας φροντίσει να υπάρχουν όλα τα προγράμματα τουλάχιστον στα μεσαία για να καλύπτονται οι περιοχές που δεν έχουν σήμα στα FM. Καλά, τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβετε αυτό? Εμείς πληρώνουμε την ΕΡΤ...
Και πες ότι κλείνουν οι
radiobuzzer_ replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Και πες ότι κλείνουν οι πομποί των μεσαίων και εξοικονομούνται αυτά τα τεράστια ποσά. Θα μειωθεί το ανταποδοτικό τέλος; σιγά μη μειωθεί. Ίσα ίσα θα ρουφήξουνε τα λεφτά που δίνω εγώ και συ για να ακούμε ραδιόφωνο, προκειμένου να βουλώσουνε την τρύπα του ΔΝΤ
Γιατί λοιπόν όσοι
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Γιατί λοιπόν όσοι διαμαρτύρεστε δεν μαζεύεστε και να κάνετε καμιά πορεία διαμαρτυρίας.Να δούμε λοιπόν ποιος είναι ο γραφικός.Το κατά φαντασία πρόβλημα δεν είναι πρόβλημα του συνόλου.
Όσον αφορά τις καταναλώσεις & τη συντήρηση μάλλον κάνετε κάποιο λάθος.Το κόστος συντήρησης και λειτουργίας είναι πολλλαπλάσιο από αυτό που αναφέρατε.Όσοι ασχολούνται με κατασκευές RF το γνωρίζουν.Κάποιοι νομίζουν ότι το κράτος γεννά λεφτά για να τα ξοδεύει σε περιττές απαρχαιομένες υπηρεσίες.
Ο Έλλην πολίτης πληρώνει το ανταποδοτικό τέλος για να μεταφέρεται το σήμα της ΕΡΤ με κάποιο τρόπο στην περιοχή του.Στο λογαριασμό δεν αναγράφεται ο τρόπος λήψης.Άρα το επιχείρημα ότι ευσταθεί.
Οι τρόποι λήψης είναι οι κάτωθι:
-Μέσω MW
-Μέσω FM
-Μέσω internet (ακόμα και μέσω κινητού)
-Μέσω δορυφόρου
-Μέσω του ψηφιακού τηλεπτικού σήματος
Φιλε με το μηνυμα των 03:48,
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Φιλε με το μηνυμα των 03:48, μακαρι οντως με τα χρηματα αυτα να βουλωσουν την τρυπα του ΔΝΤ. Αλλα πολυ φοβαμαι οτι τα χρηματα αυτα, θα τα φανε οι ιδιοι.
Φίλε των 12:22, το ζήτημα δεν
radiobuzzer_ replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Φίλε των 12:22, το ζήτημα δεν είναι τι γράφει το ανταποδοτικό τέλος ως αντάλλαγμα γι' αυτό που πληρώνουμε. Έτσι κι αλλιώς μας τα παίρνουν από παντού και δεν ξέρουμε πού πάνε. Αν είναι να κλείσουν τους πομπούς των μεσαίων και να χορτάσει ο κοσμάκης που πεινάει, υποστηρίζω κι εγώ να κλείσουν όλοι σήμερα κι όλας.
Δυστυχώς όμως γίνονται όλα αδιαφανώς. Έκανα δικούς μου υπολογισμούς γιατί κανείς δεν μας είπε πόσα θα εξοικονομηθούν με το κλείσιμο των πομπών και πού θα πάνε αυτά τα λεφτά. Πού; Πώς θα τα επιστρέψουν στον κόσμο; Εκτός από υποσχέσεις, δεν έχω δει κανένα σοβαρό χρονοδιάγραμμα για τη μείωση του ανταποδοτικού τέλους, το πρόγραμμα και το προσωπικό της ΕΡΤ πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο, η ψηφιακή τηλεόραση (και ραδιόφωνο -έλεος) που προτάθηκε παραπάνω είναι στα σπάργανα, ίντερνετ streaming δεν έχουν στήσει, νέοι πομποί FM έχουν να μπουν εδώ και χρόνια.
Όλα είναι απλά κομμάτι της γενικότερης επιμελώς κατασκευασμένης ύφεσης.
Φίλε των 12:22 (που
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Φίλε των 12:22 (που ασχολείσαι με κατασκευές RF λες και δεν ξέρεις ότι σε αυτήν την ιστοσελίδα οι 9 στους 10 είναι ηλεκτρονικοί RF και λοιπών δικτύν). Ξεχνάς ότι το ραδιόφωνο είναι ραδιόφωνο. Δηλαδή είναι η φύση του μέσου τέτοια που ΠΡΕΠΕΙ να είναι ανεξάρτητο από άλλες τεχνολογίες. Δίκτυα, δορυφόροι κλπ Το νόημα του ραδιοφώνου είναι να "παίζει" όταν όλα καταρρεύσουν. Το ραδιόφωνο έχει ΚΑΙ (όχι μόνο) το χαρακτήρα του επείγοντος. Σε στιγμές ανάγκης και κινδύνου είναι το μοναδικό μέσο ενημέρωσης. Όσο για το streaming είναι το 1ο και καλύτερο στο να "πέφτει".
Πάνε από τη μία άκρη της πόλης σου στην άλλη ακούγοντας ραδιόφωνο μέσο streaming από το κινητό σου και πες μου αν κατάφερες να ακούσεις πάνω από 3' αδιάλλειπτα. Πόσο μάλλον στην επαρχία, πόσο μάλλον σ'ενα ακριτικό μέρος. Και εκεί άνθρωποι-ακροατές είναι που πληρώνουν όπως και εσύ την ΕΡΤ.
NEA
greekmme replied on Μόνιμος σύνδεσμος
ΤΕΛΟΣ εποχής γιατί πλέον αντί να κόψουν από τους μισθούς των χαρτογιακάδων αλλάζουν τον ραδιοφωνικό χάρτη, φυσικά μην αυταπατάστε διότι τα φμ μετά από χρόνια θα είναι παρελθόν, το ιντερνετ εχει ανέβει σε φορητές συσκευές που ακούς παντού το σταθμό σου...
Ναι, πες στην γιαγιά και στον
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Ναι, πες στην γιαγιά και στον παππού στο χωριό να ακούσουν ραδιόφωνο μέσω κινητού. Ειδικά αν μένουν σε νησί και το κινητό τους βρίσκει σήμα από την...Turkcell, αντί για Ελληνικό δίκτυο!
Πάνε για πούλημα τα οικόπεδα
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Ο πραγματικός λόγος που κλείνουν τους πομπούς δεν είναι ούτε η εξοικόνομηση ενέργειας, που γράφει και καλά η απόφαση της ΕΡΤ, ούτε η περικοπή του προσωπικού, ούτε το γεγονός ότι έχει ξεπεραστεί η τεχνολογία.
Είναι φυσικά ότι θέλουν να μοσχοπουλήσουν τις εκτάσεις τις οποίες καταλάμβαναν οι πομποί των μεσαίων, οι οποίες λόγω τεχνολογικών προδιαγραφών ήταν συνήθως σε πεδινές εκτάσεις (ενίοτε και παραθαλάσσιες), με μεγάλο εμβαδό.
Ιστοί κεραιών και μηχανήματα των οποίων η απόκτηση κόστισε τόσα χρήματα στον ελληνικό λαό και τα οποία θα λειτουργούσαν πολλά από αυτά απροβλημάτιστα για 10 χρόνια ακόμη, θα γίνουν παλιοσίδερα μέσα σε μια νύχτα, προκειμένου να «ψωνίσουν» φθηνά γη οι λυσσασμένοι επενδυτές και οι τραπεζίτες, ως έναντι για το χρέος των Ελλήνων πολιτικών.
Πομποι Παγγαίου
maroulakos replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά εδώ και λίγες μέρες χάθηκε το Τρίτο Πρόγραμμα από τους 97,5 και στην θέση ακούγεται η ΝΕΤ, η οποία εξέπεμπε από ους 89,2 και τώρα η συχνότητα έμεινε κενή. Μήπως γνωρίζετε τι έγινε; Συγγνώμη για το άσχετο του θέματος.
ΤΙ ΝΑ ΠΩ...ΕΔΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
ΤΙ ΝΑ ΠΩ...ΕΔΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ!!!ΤΑ ΜΕΣΣΑΙΑ ΤΟΥΣ ΕΦΤΑΙΞΑΝ!ΟΙ 1044,1179 ΑΠΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ Η ΕΡΑ ΣΠΟΡ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 981 ΣΤΑ ΜΕΣΣΑΙΑ ΑΚΟΥΓΩΤΑΝ ΣΕ ΑΛΒΑΝΙΑ,ΣΚΟΠΙΑ,ΤΟΥΡΚΙΑ,ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΟΥΚ ΟΛΙΓΕΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΕΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΧΩΡΕΣ).ΤΟ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΦΙΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ,ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΙΣΗ ΜΕΣΣΑΙΩΝ/ΒΡΑΧΕΩΝ...ΓΙΑΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΧΩΡΕΣ ΟΠΩΣ ΑΜΕΡΙΚΗ,ΓΑΛΛΙΑ,ΓΕΡΜΑΝΙΑ,ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΠΑΝΙΣΧΙΡΟΥΣ ΠΟΜΠΟΥΣ ΜΕΣΣΑΙΩΝ ΚΑΙ ΒΡΑΧΕΩΝ???ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΜΕ...ΤΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ...ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΥΠΕΡΟΓΚΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ!!!ΤΑ ΜΕΣΣΑΙΑ ΜΑΣ ΧΡΕΩΣΑΝ?ΜΗΝ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ!!!
Μεσαία
AM SW FM replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Καλησπέρα σε όλους
Βρήκα τυχαία τη σελίδα και διάβασα όλα τα σχόλια έτσι θέλω να πώ και εγώ την άποψη μου για το θέμα
Καταρχήν είμαι φανατικός του ραδιοφώνου, μεγάλωσα μ ένα μικρό τραντζιστοράκι και με τα χρόνια έγινα και εγώ ένας από τους εργαζόμενους στα ερτζιανά. Πιστεύω ότι όταν κλείνει ένας πομπός χάνουμε όλοι μας και όλοι μας έχουμε συντονιστεί στα μεσαία και σε αυτές τις συχνότητες !!
Δυστυχώς όμως για πολλά χρόνια τα μεσαία αλλά και τα βραχέα τα είχαν παραμελήσει και δεν φταίνε μόνο τα fm ήρθε και το internet, δεν έγινε καμιά προσπάθεια να γίνει αντικατάσταση των παλιών πομπών με νέας τεχνολογίας κάτι που έγινε σε πολλές άλλες χώρες που και εκεί έκλεισαν αρκετοί πομποί. Το αποτέλεσμα ήταν στα μεσαία να άκουγες Ελλάδα μόνο από τον 1044 ,τον 792 ,τον 1512 και τον 981 και όχι πάντα, όσο για τις άλλες συχνότητες τους « κάλυπταν» άλλοι σταθμοί από την Ευρώπη με ισχύ 500 έως 1500 kw.
Τώρα για το πόσο ρεύμα καίει ένας πομπός στον σταθμό που εργάζομαι λειτουργούσε ένας πομπός fm 10 kw και ο εργοδότης μου είχε κατανάλωση 14.000 kwh το μήνα !! κάντε λοιπόν τον λογαριασμό.
Κλείνοντας θέλω να ευχηθώ από καρδιάς οι νέοι σήμερα να γνωρίσουν τη μαγεία της λήψης και του ραδιοφώνου εγώ πάντως θα παραμείνω φανατικός DX
Υγεία να έχουμε και καλή ακρόαση !!
ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΤ
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Γυφτιές και καραγκιοζηλίκια. Πήγαν και έσβησαν τον ισχυρότερο και πιο ιστορικό πομπό των μεσαίων στην Ελλάδα για οικονομία. Κατεβάστε την ισχύ ρε καραγκιόζηδες προσωρινά όπως είπε και ένας φίλος παραπάνω. Οι πομποί αυτοί χρησιμοποιούνται για να ακούγεται η φωνή της Ελλάδος ανα την υφήλιο και για την ελληνική διασπορά! ζώα! κρέμασμα που θέλετε!
πόσες μέρες πέρασαν? ξανα
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
πόσες μέρες πέρασαν? ξανα ανοιχτός ο πομπός της ΕΡΑΣΠΟΡ 981! Και το 1179 αλλα ποια εκπαιμπει από εκει ο 102 fm.... και η ΕΡΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ 1314.... Και....
Όντως και ευτυχώς ξανά
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Όντως και ευτυχώς ξανά άνοιξαν οι δυο απο τους ισχυρότερους πομπούς της Ελλάδος της ΕΡΑΣΠΟΡ απο τα βουνά Μεγάρων στα 981 KHZ με ισχύ 200 kw και ο 102 FM της βορείου Ελλάδος απο τα Μάλγαρα μεισχύ 100 KW στα 1179 ΚΗΖ. Επίσης άνοιξε και ο πομπός της Ε.ΡΑ. ΤΡΙΠΟΛΗΣ στα 1314 ΜΗΖ με ισχύ 10 KW απο τα Δολιανά της Αρκαδίας-Πελοπόννησος. Η δε θέση των Δολιανών είναι τέτοια που υπερκαλύπτει μέχρι και Κρήτη!!! ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΜΕ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΙΚΗΣΕ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΜΠΟΙ ΜΕΣΑΙΩΝ ΤΗΣ Ε.ΡΑ.
ΑΚΡΟΑΣΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΣΤΑ ΜΕΣΑΙΑ ΚΥΜΑΤΑ (ΑΜ) Ή ΣΙΩΠΗ??
Λάμπρος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Αγαπητοί φίλοι της (παλιάς και νέας) τεχνολογίας,
Ξεκινώ από το γεγονός ότι η παντοδυναμία του ραδιοφώνου είναι και θα παραμείνει κατά την οδήγηση: Εκεί που κατά μείζονα λόγο χρειαζόμαστε τα Μεσαία κύματα. Για να μπορούμε να απολαμβάνουμε Ελληνικό ραδιόφωνο όπου Ελληνικής γης, ακόμα και μέσα στη χαράδρα των Τεμπών! Και στη διαδρομή από Αντίρριο για Αγρίνιο και Αμφιλοχία! Και σε όλες τις Κυκλάδες! Και σε όλη την Κρήτη! Και στα Κύθηρα και στην Ύδρα! Και στην Κύπρο που δεν έχει άλλο τρόπο να ακούσει Ελληνικό ραδιόφωνο, απευθείας από ραδιόφωνο... Και στην Ικαρία και στη Σάμο και στη Χίο και στην Πάτμο και στην Κω που τα FM έχουν κατακυριευτεί από τους Τούρκους!!! Μα και στην παραλιακή της Αττικής μετά τη Βουλιαγμένη! Και στην Βόρεια Αττική στον Κάλαμο!
Τα Μεσαία φίλοι μου συμφωνώ ότι δεν έχουν καθαρό ήχο, πλην όμως είναι ο εναλλακτικός τρόπος για να ακούμε ΚΟΣΜΟΣ εκεί που δεν φτάνουν τα FM, εφόσον τον αναμεταδίδει ο ΦΙΛΙΑ 665ΑΜ. Είναι ο εναλλακτικός τρόπος για να ακούμε 9.58 και 102 στη Χαλκιδική, στις Σποράδες, στην Εύβοια, μέχρι και στις Κυκλάδες!!! Και ΕΡΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ στην ορεινή Αρκαδία...
Μακάρι επίσης να ξαναλειτουργούσε και το λατρεμένο ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ από τα Μεσαία... Η συχνότητά του 1386AM είναι πεντακάθαρη, χωρίς να έχει καταληφθεί ακόμα από άλλους ξένους σταθμούς και το περιμένει να ξαναακουστεί κι από εκεί!
Γι΄αυτό αγαπημένοι μου ραδιοφωνικοί παραγωγοί της Ελληνικής Ραδιοφωνίας κι εσείς συμπαθείς δημοσιογράφοι του Πρώτου Προγράμματος της ΕΡΑ (ελληνιστί ΝΕΤ!), μα και σεις αθλητικοί συντάκτες της ΕΡΑΣΠΟΡ, μη διστάζετε και μην έχετε ταμπού να λέτε από μικροφώνου και τις συχνότητες των Μεσαίων... Ναι, σας ακούμε ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ! Μην σας φαίνεται αλλόκοτο και ρετρό!
Αλήθεια εσείς που είστε φανατικοί οπαδοί μόνο της νέας τεχνολογίας τι έχετε να πείτε που η Ισπανία, η Ιταλία, η Αγγλία, η Γαλλία (ακόμη και στα Μακρά παρακαλώ!) και η Ρουμανία, εκπέμπουν στα Μεσαία με πολλές συχνότητες και τεράστια ισχύ???? Τόσο λάθος κάνουν όλοι αυτοί οι Ευρωπαίοι άραγε??? Τι να πούμε τέλος για τα Σκόπια 810ΑΜ και το Βουλγαρικό ραδιόφωνο 747ΑΜ που εκπέμπουν και στα Ελληνικά κάνοντας ΕΥΤΕΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΗ ΠΡΟΠΑΓΆΝΔΑ??? Ή μήπως μας αρέσει που ο Σταθμός της Σμύρνης 927ΑΜ "ταπώνει" βάναυσα με αμανέδες την ΕΡΑ ΖΑΚΥΝΘΟΥ??? Μήπως δεν έχετε κάνει φαντάροι και δεν ακούσατε ποτέ ραδιόφωνο ζούλα στη σκοπιά?? Ή μήπως τελικά δεν έχετε ή δεν θέλετε να έχετε τέτοιες αναμνήσεις???
Σας πληροφορώ ότι ένας σεισμός ή ένα black out να γίνει και η πολλά υποσχόμενη νέα τεχνολογία θα σιωπήσει για ώρες ή ακόμη και μέρες! Και τότε θα ανατρέξουμε για άλλη μία φορά τα τρανζιστοράκια μας και στην ουρά για μπαταρίες από το περίπτερο...
Επιμένετε άραγε ακόμα να θέλετε να κλείσει η ΕΡΤ τους λιγοστούς υπάρχοντες και κατά τη γνώμη μου όχι και τόσο ισχυρούς πομπούς της????? Τι είναι τα 200 KW της ΕΡΑΣΠΟΡ μπροστά στα 600KW του σταθμού της Βαρκελώνης 738ΑΜ και του FRANCE BLEU από το σταθμό του Στρασβούργου 1278ΑΜ??? Να κλείσουν λέτε οι πομποί Μεσαίων στην Ελλάδα μας που βρίσκεται στο κέντρο της Μεσογείου και η γεωμορφολογία της ευνοεί τη διάδοση των ραδιοκυμάτων και τη ραδιοφωνική της ύπαρξη στα Μεσαία?
Πολυφωνία τέλος, κατά την ταπεινή μου εκτίμηση πάντα, είναι να συνυπάρχουν όλα τα δημόσια ραδιόφωνα ισότιμα και με ίσους όρους διάδοσης και προβολής και να αφήνεται ο ακροατής ελεύθερος να επιλέξει τι θέλει να ακούσει: Το Ελληνικό, το Σκοπιανό ή μήπως το Ιταλικό Nocturno Italiano από τον πανίσχυρο σταθμό του Μιλάνο 900ΑΜ??? Ή μήπως τα εμπορικά - πλην ελαχίστων εξαιρέσεων - σκουπίδια και τις κονσέρβες των FM???
Με συγχωρείτε αν σας κούρασα, αλλά εγώ δεν μπορώ να φανταστώ τι νόημα έχει η ακρόαση του ραδιοφώνου το βράδυ μες στη Μεσόγειο που ζούμε, σε μια παραλία του Αιγαίου, κάτω ας πούμε από τον αστεροκεντημένο ουρανό της Χιλιαδούς, της Ελαφονήσου και της Γαύδου, αλλά κι απ΄το κατάστρωμα του ΛΑΤΩ, χωρίς Μεσαία...
Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Δεν ντρεπεστε ρε γιουρουκια και κλεισατε την φωνη της Ελλαδος; Σζνεχιστε να παιρνετε παχυλους μισθους και κλειστε τα ολα.Φορολογειστε τον ΛΑΟ και παρτε και φατε τα ολα σιχαμερα λαμογια.Ευχομαι να βρεθουν καποιοι σωστοι εισαγκελεις και να σας τακτοποιοισοθνε.Λαμογια.
Δεν ντρεπεστε ρε γιουρουκια
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Δεν ντρεπεστε ρε γιουρουκια και κλεισατε την φωνη της Ελλαδος; Συνεχιστε να παιρνετε παχυλους μισθους και κλειστε τα ολα.Φορολογειστε τον ΛΑΟ και παρτε και φατε τα ολα σιχαμερα λαμογια.Ευχομαι να βρεθουν καποιοι σωστοι εισαγγελεις και να σας τακτοποιησουνε.Λαμογια.
Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Δεν ντρεπεστε ρε γιουρουκια και κλεισατε την φωνη της Ελλαδος; Συνεχιστε να παιρνετε παχυλους μισθους και κλειστε τα ολα.Φορολογειστε τον ΛΑΟ και παρτε και φατε τα ολα σιχαμερα λαμογια.Ευχομαι να βρεθουν καποιοι σωστοι εισαγκελεις και να σας τακτοποιησουνε.Λαμογια.
Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Δεν ντρεπεστε ρε γιουρουκια και κλεισατε την φωνη της Ελλαδος; Συνεχιστε να παιρνετε παχυλους μισθους και κλειστε τα ολα.Φορολογειστε τον ΛΑΟ και παρτε και φατε τα ολα σιχαμερα λαμογια.Ευχομαι να βρεθουν καποιοι σωστοι εισαγκελεις και να σας τακτοποιησουνε.Λαμογια.
<p>Πεσ'τα η τεχνολογία
Τεχνικός. replied on Μόνιμος σύνδεσμος
<p>Πεσ'τα η τεχνολογία προχωράει μπροστά εμείς θα μείνουμε πίσω; Υπάρχει κανείς πλέον στα μεσαία μην τρελαθούμε μόνο οι Αλβανοί και Σκοπιανοί τρέχουν σ'αυτα...</p>