Το ελληνικό ραδιόφωνο χτυπάει πρωτιές στο twitter
Πάει καιρός που οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ και επικοινωνίας του διεθνούς ραδιοφωνικού στερεώματος έχουν στείλει ένα ξεκάθαρο μήνυμα στους ραδιοφωνικούς παραγωγούς τους: «κοινωνικά δίκτυα και ξερό ψωμί». Η δύναμη των κοινωνικών δικτύων είναι πια ξεκάθαρη στην Αμερική και στη Δυτική Ευρώπη και το ραδιόφωνο των χωρών αυτό είναι αρκετά ώριμο για να παίζει σε αυτά τα εδάφη, χρησιμοποιώντας έξυπνους τρόπους για να αυξάνεται η προβολή των εκπομπών και η διάδραση με το ακροατήριο. Read more »Το ελληνικό ραδιόφωνο χτυπάει πρωτιές στο twitter