Υποβλήθηκε από radiobuzzer στις .
Σε ότι αφορά την κατάσταση του επίγειου ραδιοφώνου στις Ηνωμένες Πολιτείες αυτές τις μέρες, υπάρχουν πολλά αντικρουόμενα δεδομένα. Από τη μία διαπιστώνουμε ότι το ραδιόφωνο εξακολουθεί να ακούγεται με μεγάλη συχνότητα στο αυτοκίνητο και στην εργασία και ότι εξακολουθεί να αποτελεί κινητήρια δύναμη για ανακάλυψη μουσικής. Από την άλλη, βρίσκουμε μεγάλους παίκτες όπως το iHeartRadio να βυθίζεται στα χρέη και μια μερίδα νέου ακροατηρίου να χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο άλλα μέσα για τη διασκέδασή της. Από εμπειρική άποψη, μπορώ να σας πω ότι όταν ακούω όντας στο αυτοκίνητο, πολλές διαφημίσεις κοινωφελούς χαρακτήρα σε εμπορικές χρονοθυρίδες σταθμών υψηλού επιπέδου της Arbitron σε όλη τη χώρα, αυτό δείχνει ότι η βιομηχανία έχει βαθιά προβλήματα.
Την άλλη μέρα οδηγούσα σε ραντεβού για δείπνο έμπλεξα στην κίνηση στο Λος Άντζελες, οπότε είχα την ευκαιρία να κάνω ένα σκανάρισμα τόσο του ραδιοφώνου AM όσο και του FM. Μετά από λίγα λεπτά, πρόσεξα ότι το επίγειο ραδιόφωνο δεν συνεχίζει να συμβαδίζει με την τεχνολογία όπως άλλες υπηρεσίες ψυχαγωγίας. Τώρα δεν είμαι σίγουρος τι είναι τεχνικά εφικτό και δεν θέλω καν αναφερθώ σε αυτό τώρα, επειδή ξέρω τι θέλω ως καταναλωτής, ειδικά όταν ακούω στο αυτοκίνητο.
Η ποιότητα του ήχου δεν είναι το θέμα
Πρώτα απ 'όλα, ενώ ορισμένοι σταθμοί έχουν κάνει τη μετάβαση στην ψηφιακή εκπομπή, φαίνεται ότι την έχουν κάνει για λάθος λόγο. Ως λάτρης της τεχνολογίας ήχου σε όλη μου τη ζωή με πονάει να πω αυτό, αλλά ο μέσος καταναλωτής δεν ενδιαφέρεται για την ποιότητα του ήχου και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν μπορεί να καταλάβει κανείς διαφορά όταν ακούει. Είμαι τραυματισμένος επιζών από τους πολέμους μεταξύ DVD-Audio και SACD και μπορώ να σας πω με σιγουριά ότι οι καταναλωτές ψυχαγωγίας δεν καταναλώνουν με βάση την ποιότητα του ήχου ή της εικόνας στις περισσότερες περιπτώσεις, όπως δείχνουν τα παραπάνω σχεδόν ξεχασμένα μέσα αποθήκευσης.
Οι καταναλωτές αγαπούν απόλυτα την τελευταία λέξη της τεχνολογίας όταν παρουσιάζουν κάποιο είδος ευκολίας εντούτοις, όπως τους δίσκους βινυλίου, τις κασέτες ήχου και τις κασέτες VHS, τα CD, τα DVD, τις μεταφορτώσεις και τα streaming. Κάνετε ευκολότερη την κατανάλωση και το κοινό θα ακολουθήσει.
Πληροφορίες με μια ματιά
Συνεπώς, οδηγώ στους δρόμους και τους αυτοκινητόδρομους της κοιλάδας του Σαν Φερνάντο και προσπαθώ να συντονιστώ στο παιχνίδι ποδοσφαίρου της Δευτέρας (μια δουλειά από μόνη να προσπαθείς να βρεις έναν σταθμό που μεταδίδει το πρωτάθλημα NFL). Εντάξει, το βρήκα, τώρα ποιο είναι το αποτέλεσμα; Έπρεπε να περιμένω 10 λεπτά έως ότου ξεκίνησαν να παίζουν διαφημίσεις προτού καν να μεταδοθεί το σκορ (το Major League Baseball έχει αυτό το ίδιο πρόβλημα επίσης). Αν οι εκφωνητές αισθάνονται ότι είναι βαρετοί άνθρωποι λέγοντας συνεχώς το σκορ, γιατί να μην μας δώσετε ένα "Fox Box" στο ραδιόφωνο που να παρέχει το σκορ και όλες τις άλλες σχετικές πληροφορίες εκεί με μια ματιά; Με άλλα λόγια, δώστε μου περισσότερες πληροφορίες σε γραφική μορφή.
Αλλά πρέπει να είναι η σωστή πληροφορία
Επόμενο πρόβλημα, λανθασμένες ή καθυστερημένες πληροφορίες όταν υπάρχουν. Ακούω τη μουσική στον αγαπημένο μου σταθμό FM, ο οποίος στην πραγματικότητα παρέχει μια απεικόνιση του καλλιτέχνη και του τραγουδιού που υποτίθεται ότι παίζει. Αυτό ήταν το πρόβλημα όμως, ήξερα ότι ήταν λανθασμένο. Ίσως υπήρχαν οι πληροφορίες από το τραγούδι προτού να συντονιστώ, αλλά εμφανίζονταν πλέον ψευδείς πληροφορίες, οι οποίες ήταν εξίσου καλές με τις ανύπαρκτες πληροφορίες. Και αυτό είναι που πραγματικά ενοχλεί όταν ένας σταθμός παρέχει αυτές τις πληροφορίες, όταν οι περισσότεροι δεν το κάνουν ή δεν μπορούν. "Απλά χρησιμοποιήστε το Shazam για να μάθετε το όνομα του τραγουδιού", μπορείτε να πείτε. Οδηγώ και έτσι δεν κάνει να παίζω με κάτι που μπορεί να προκαλέσει ένα ατύχημα. Με λίγα λόγια, ακόμη και με τη μουσική, χρειάζομαι περισσότερες πληροφορίες.
Επαναλάβετε, παρακαλώ
Επόμενη κατάσταση. Οδηγείτε και ο ραδιοφωνικός παραγωγός αναγγέλλει το όνομα του τραγουδιού, αλλά δεν το έχετε πιάσει ή ακούτε ραδιόφωνο και κάποιος στη συνέντευξη λέει κάτι που δεν είστε σίγουροι ότι ακούσατε. Ή η συσκευή πλοήγηχης σας σας μιλάει ακριβώς όπως ο ερωτώμενος έρχεται σε μια ζουμερή απάντηση. Δεν θα ήταν ωραίο να έχετε ένα κουμπί που θα σας έδινε 10 δευτερόλεπτα για να επαναληφθεί το κομμάτι τηες εκπομπής που χάσατε; Αυτό αφορά στην πραγματικότητα περισσότερο τους κατασκευαστές ραδιοφωνικών δεκτών από τους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς, αλλά είναι ένα χαρακτηριστικό που χρειάζομαι τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα.
Το θέμα είναι ότι τώρα έχουμε συνηθίσει να έχουμε τις πληροφορίες που θέλουμε στα χέρια μας και δεν τις παίρνουμε από το ραδιόφωνο και γι 'αυτό είναι παλιό. Συνειδητοποιώ ότι υπάρχει ένας παράγοντας ασφαλείας που εμπλέκεται όταν πρόκειται για πληροφορίες που εμφανίζονται στο αυτοκίνητο, αλλά δεν μιλάω για οδηγίες πλοήγησης εδώ, απλά χρήσιμες πληροφορίες που είναι διαθέσιμες με μια ματιά. Αν το ραδιόφωνο θέλει να συμβαδίσει, πρέπει να καλύψει την τεχνολογία και την πληροφόρηση ή θα συνεχίσει την αργή παρακμή του.
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
Σχόλια
Αγαπήτε ξέχασες το πιο
Radio 7 replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Αγαπήτε ξέχασες το πιο σημαντικό..Το ραδιόφωνο ως μέσο στη βάση του είναι πιο αυθόρμητο από όλα αυτά που μας περιέγραψες. Οπότε εσύ στρέψου στις τεχνολογίες που σε ικανοποιούν και πάψε να μας κουράζεις με την δήθεν εξέλιξη!!