Οι αγοραστές αυτοκινήτου θεωρούν απαραίτητο το ραδιόφωνο FM και μεσαίων

Το ραδιόφωνο διαδραματίζει κυρίαρχο ρόλο λίγο πριν ένας καταναλωτής αγοράσει ένα αυτοκίνητο. Αυτό προκύπτει από μελέτη της Presslaff Interactive Revenue που πραγματοποιήθηκε για το Γραφείο Ραδιοφωνικής Διαφήμισης των ΗΠΑ.

Όσο πιο κοντά βρίσκονται οι ακροατές στην αγορά ή το λήζινγκ ενός αυτοκινήτου, τόσο πιο σημαντική είναι η ραδιοφωνική διαφήμιση, ακόμη πιο σημαντική κι από την τηλεόραση, τις ιστοσελίδες, τις υπαίθριες διαφημίσεις, τις εφημερίδες και τις ταχυδρομικές διαφημιστικές επιστολές (με αυτή τη σειρά).

Και το ραδιόφωνο είναι το πιο απαραίτητο αξεσουάρ του αυτοκινήτου για αγοραστές αυτοκινήτου κάθε ηλικίας. Το CD player έρχεται δεύτερο, από τη δυνατότηα σύνδεσης με smartphone. Από τις 12 επιλογές, το δορυφορικό ραδιόφωνο ήρθε στην έβδομη θέση και το ραδιόφωνο υψηλής πιστότητας (HD) ήταν όγδοο, ακολουθούμενο από συστήματα infotainment στην ένατη και ραδιόφωνο Internet στη 10η θέση.

Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα από την έρευνα, η οποία συμπεριέλαβε 28.000 ερωτηθέντες ηλικίας 18 ετών και άνω.

Οι ερωτηθέντες προέρχονταν από τους ακροατές των 20 ραδιοφωνικών ομίλων και αντιπροσωπεύουν περίπου 200 ραδιοφωνικούς σταθμούς

Πηγή: Radio World

ετικέτες: 
γεωγραφική τοποθεσία: 

Εγγραφή στο all greek radio news