Υποβλήθηκε από radiofono.gr στις .
Πώς μπορεί να προετοιμαστεί το ραδιόφωνο των ΗΠΑ για το λανσάρισμα δεκτών FM στα έξυπνα κινητά τηλέφωνα, σε ολόκληρη την χώρα; Αυτό ήταν το θέμα διαδικτυακού σεμιναρίου που πραγματοποιήθηκε στα τέλη Φλεβάρη από την Emmis, σχετικά με την εφαρμογή NextRadio πάνω στην οποία εργάζεται ο ραδιοτηλεοπτικός φορέαςμ προκειμένου να επιτρέψει την ακρόαση ραδιοφώνου, σε κάποια έξυπνα κινητά τηλέφωνα που θα κυκλοφορήσουν φέτος από την Sprint.
O SVP/CTO της Emmis, Paul Brenner, επεσήμανε ότι πρόκειται για μια προσπάθεια όλης της ραδιοφωνικής αγοράς και όχι απλώς ένα εγχείρημα της Emmis, αναφερόμενος στη NAB και τουλάχιστον σε έναν συγκεκριμένο ραδιοφωνικό όμιλο. «Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα οικοσύστημα ευρείας αποδοχής» για τα FM στα κινητά τηλέφωνα, είπε. Αυτό σημαίνει ότι κάποια στιγμή θα υπάρξει συνεργασία και με άλλες εταιρίες κινητής τηλεφωνίας.
Επεσήμανε επίσης ότι στόχος είναι η ημερομηνία του 2013 κατά την οποία ένας καταναλωτής με έξυπνο κινητό τηλέφωνο στο χέρι μπορεί να λαμβάνει FM και πολλά πρέπει να συμβούν από σήμερα μέχρι το λανσάρισμα.
Ο προσδιορισμός της αγοράς είναι ένα από όσα πρέπει να συμβούν. Η RAB και ραδιοφωνικοί όμιλοι των ΗΠΑ όπως Hubbard and Cromwell, για παράδειγμα, εμπλέκονται στην προσπάθεια να πείσουν τους ραδιοσταθμούς να απαιτήσουν διαφημιστική επένδυση προς αυτήν την κατευθυνση. Η Emmis εκτιμά ότι κάθε σταθμός θα πρέπει να συνεισφέρει περίπου 10.000 δολάρια το χρόνο, για τρία χρόνια, προκειμένου να λειτουργήσει το συμβόλαιο των 15 εκατομμυρίων δολαρίων με την Sprint.
Από σήμερα και μέχρι τον Ιούλιο, η Emmis θα ήθελε να έχει μια λίστα από σταθμούς που θα «ενεργοποιηθούν» στο λανσαριζόμενο δίκτυο των FM. Σε μια δοκιμή, η Emmis έδειξε ότι όλοι οι σταθμοί μπορούν να περιέχονται στις λίστες της εφαρμογής NextRadio στο τηλέφωνο και όχι μόνο αυτοί που χρησιμοποιούν το TagStation της Emmis ή ακόμη και την εφαρμογή NextRadio. Η Emmis καλεί όλους τους σταθμούς να εγγραφούν τουλάχιστον για τη δωρεάν έκδοση της εφαρμογής, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί το λογότυπο του σταθμού. Η Emmis χρειάζεται άδεια για να χρησιμοποιήσει τα λογότυπα των σταθμών, αλλιώς θα είναι ορατά μόνο τα διακριτικά σήματά τους.
Αναγνωρίζοντας ότι έχει υπάρξει απροθυμία στην ιδέα της ακρόασης FM από το τηλέφωνο, ο Brenner είπε: «Πρέπει να σχεδιάσουμε ένα χρονοδιάγραμμα που να είναι ελκυστικό – ένα οργανόγραμμα που να κάνει τον κόσμο να συντονιστεί με αυτήν την προσπάθεια.» Και με αυτόν το τρόπο, οι σταθμοί μπορούν, θεωρητικά, να βγάζουν χρήματα πουλώντας διαφημίσεις για κινητά τηλέφωνα, η οποίες έχουν υψηλότερες τιμές από τις συνηθισμένες.
Πηγή: Radio World
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια