ΗΠΑ: Γιατί οι διαφημιστές θα συνεχίσουν να προτιμούν το διαδικτυακό ραδιόφωνο

Παρά το μικρό ακροατήριο, μια νέα έκθεση του αμερικανικού περιοδικού eMarketer επιβεβαιώνει ότι οι διαφημιστές έχουν συνταχθεί με το διαδικτυακό ραδιόφωνο και αυτό απομακρύνει χρήματα από το αναλογικό ραδιόφωνο. Η έκθεση αναφέρει διάφορους λόγους για τους οποίους οι αμερικανοί μαρκετίστες προτιμούν το ραδιόφωνο μέσω Internet, μεταξύ των οποίων: «η αποτελεσματικότητα σύνδεσης ενός εμπορικού σήματος με ένα συγκεκριμένο είδος ή καλλιτέχνη- Ο βαθμός στον οποίο διαδικτυακό ραδιόφωνο ελέγχεται κυρίως από διαφημίσεις - Και η αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων ήχου που είναι ενσωματωμένες σε διαδικτυακή ροή ήχου, οι οποίες είναι πιο δύσκολο να αποφευχθούν ή να παραλειφθούν από ό, τι άλλες μορφές ψηφιακής διαφήμισης.»

 

Το 2013, ο αριθμός των αμερικανικών ακροατών του ραδιοφώνου μέσω Διαδικτύου θα αυξηθεί κατά 11,1% σε 147,3 εκατομμύρια. Η αύξηση θα συνεχιστεί για τα επόμενα χρόνια, αν και τα ποσοστά αύξησης θα μειωθούν προοδευτικά σε μονοψήφια ποσοστά. Το eMarketer υπολογίζει ότι οι δαπάνες σε διαδικτυακλη ραδιοφωνική διαφήμιση στις ΗΠΑ θα φτάσουν τα 970 εκατομμύρια δολάρια το 2013 και θα αυξηθούν στα 1,31 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2016.

 

 

 

Πηγή: eMarketer μέσω RadioInk

 

γεωγραφική τοποθεσία: 

Εγγραφή στο all greek radio news