Υποβλήθηκε από radiofono.gr στις .
Το εμπορικό ραδιόφωνο των ΗΠΑ φαίνεται ισχυρότερο, ιδιαίτερα στις ψηφιακές πλατφόρμες.Τα έσοδα του επίγειου και ψηφιακού ραδιοφώνου σημείωσαν άνοδο το 2012, με τα έσοδα του 4ου τριμήνου να αυξάνονται ακόμη περισσότερο. Αυτό προκύπτει σύμφωνα με μια έκθεση από το Γραφείο Ραδιοφωνικής Διαφήμισης των ΗΠΑ.
Τα έσοδα από τα διαφημιστικά σποτ ανέβηκαν έως και 1% για το έτος συνολικά, αλλά αυξήθηκαν κατά 4% το 4ο τρίμηνο, κάτι που ως επί το πλείστον πιθανόν να οφείλεται σε πολιτική διαφήμιση κατά τη διάρκεια των προεδρικών εκλογών. Η εξέλιξη αυτή ακολουθεί ένα έτος καθόδου το 2011.
Τα έσοδα του ψηφιακού ραδιοφώνου ήταν αυξημένα κατά 8% για το έτος, και αυξήθηκαν κατά ένα πλήρες 11% το τελευταίο τρίμηνο. Η ψηφιακή κατηγορία περιλαμβάνει τα έσοδα από τις ιστοσελίδες, ανμεταδόσεις μέσω διαδικτύου, καθώς και ψηφιακά σήματα ραδιοφώνου υψηλής ευκρίνειας.
Δεδομένου ότι οι αριθμοί εσόδων του ψηφιακού ραδιοφώνου δεν είναι παρατίθενται χωριστά, σε ότι αφορά τα διαδικτυακά streaming και της άλλες πλατφόρμες, δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτή την έκθεση γεμίσουμε τις τρύπες στον ισχυρισμό του Διευθύνοντα Συμβούλου της Cumulus Lew Dickey ότι ο ίδιος δεν βλέπει ένα επιχειρηματικό μοντέλο στη μεταδοση μέσω διαδικτύου. Παρ 'όλα αυτά, φαίνεται όντως ότι η οικοδόμηση μιας ισχυρής παρουσίας στο διαδίκτυο είναι μια καλή επιχειρηματική στρατηγική για εμπορικούς σταθμούς. Κάτι τέτοιο δεν θα έπρεπε να αποτελέσει έκπληξη για κανέναν απολύτως, εκτός από τους μεγάλους διευθυντάδες του ραδιοφώνου που μόλις τώρα αρχίζουν να ξυπνούν από τον λίθαργο της συγχώνευσης.
Άρθρο του Paul Riismandel στο Radio Survivor
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια