Υποβλήθηκε από radiofono.gr στις .
Συνέδριο με κύριο θεματικό άξονα το ραδιόφωνο πραγματοποιείται σήμερα από την Boussias Communications και το Marketing Week. Στελέχη του ραδιοφώνου, της διαφήμισης και του marketing συζητούν για όλα τα καυτά ζητήματα που απασχολούν το μέσο, μέσα από τη διεξαγωγή δυναμικών και άκρως αντιπροσωπευτικών panels που αφορούν σε ενότητες όπως το programming, τη στρατηγική, την διαφήμιση.
Στη λίστα των ομιλητών υπάρχουν μεγάλα ονόματα του ελληνικού και του διεθνούς ραδιοφώνου, αλλά και του χώρου του Μάρκετινγκ και της διοίκησης. Σύμφωνα με την επίσημη θεματολογία, στόχος είναι «οι εκπρόσωποι ραδιοφωνικών σταθμών να ανταλλάξουν απόψεις, τεχνογνωσία και προβληματισμούς με κορυφαίους εκπροσώπους της διαφημιστικής αγοράς, διαφημιζόμενους, διαφημιστικές εταιρείες, media specialist agencies, αλλά και προμηθευτές τους.»
Πιο συγκεκριμένα, το συνέδριο θα κληθεί να εξετάσει ζητήματα όπως:
* Το ραδιόφωνο στην ψηφιακή εποχή και η συνύπαρξή του με νέες μορφές, όπως το Web Radio, το Digital Radio κ.α.
* Στρατηγικές ανάπτυξης των ραδιοφωνικών σταθμών.
* Η σημασία των μετρήσεων στην διαμόρφωση της εμπορικής πολιτικής των διαφημιζόμενων, αλλά και οι ασφαλιστικές δικλείδες για την αξιοπιστία τους.
* Η πορεία του θεματικού ραδιοφώνου. Ποια πλεονεκτήματα έχουν ραδιόφωνα αθλητικά, ειδησεογραφικά, μουσικά.
* Βασικές αρχές και ζητούμενα στη δημιουργία ραδιοφωνικού προγράμματος.
* Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα ραδιοφώνων που είναι μέλη μεγάλων media group. Ποιες εναλλακτικές έχουν να αντιπαραβάλουν οι αυτόνομοι σταθμοί.
* Ο ρόλος του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας. Η νομοθεσία. Οι άδειες.
* Μύθος ή πραγματικότητα ο κατακερματισμός των ραδιοφωνικών σταθμών;
* Μπορεί να χτιστεί πιστότητα στο ραδιόφωνο; Με ποιες προϋποθέσεις;
* Ραδιοφωνική διαφήμιση και δημιουργικότητα.
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια