Υποβλήθηκε από radiofono.gr στις .
Έκθεση που δημοσιεύεται από το Υπουργείο Πολιτισμού, Μέσων Ενημέρωσης και Αθλητισμού της Βρετανίας, με τίτλο «μετάβαση στο ψηφιακό ραδιόφωνο - τι σημαίνει αυτό για τους καταναλωτές;» αναφέρει ότι η προγραμματισμένη ημερομηνία του 2015 για τη μετάβαση από το αναλογικό προς το ψηφιακό ραδιόφωνο είναι «υπερβολικά νωρίς». Η έκθεση συντάχθηκε από τον Ομάδα Εμπειρογνωμόνων για τον Καταναλωτή, η οποία περιλαμβάνει εκπροσώπους της Ενημέρωσης των Πολιτών, το Βασιλικού Εθνικού Ινστιτούτο για Τυφλούς, η Age UK, η Which? και η Φωνή του ακροατή και Τηλεθεατή.
Η έκθεση διατυπώνει μια σειρά συστάσεων:
* Η πλήρης ανάλυση κόστους / οφέλους από τη σκοπιά των χρηστών, πρέπει να διενεργηθεί επειγόντως.
* Για τους καταναλωτές τα οφέλη πρέπει να είναι σαφή και αποδεδειγμένα πριν γίνει οποιαδήποτε ανακοίνωση για την ψηφιακή μετάβαση.
* Πρέπει να προταθεί ενα λειτουργικό σύστημα για την απόσυρση και την ανακύκλωση των αναλογικών ραδιοφώνων, το οποίο οι καταναλωτές θα θέλουν να εφαρμόσουν.
* Δεν θα πρέπει να δοθεί έμφαση στη μείωση του κόστους εκτός κι αν η ποιότητα του ήχου και της λειτουργικότητας των φθηνότερων συσκευών DAB είναι τουλάχιστον εξίσου καλή με αυτή των αναλογικών.
* Πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στη βελτίωση της βασικής χρηστικότητας ψηφιακού ραδιοφώνου, παρά τις προηγμένες λειτουργίες του, ώστε να υπάρξει καλύτερη αφομοίωση.
* Τόσο το BBC και ο εμπορικός τομέας πρέπει να προσφέρουν νέο και συναρπαστικό ψηφιακό περιεχόμενο, για να πείσουν τους καταναλωτές να υιοθετήσουν το ψηφιακό ραδιόφωνο.
* Θα πρέπει να πραγματοποιηθεί άμεσα έρευνα σχετικά με την προθυμία των καταναλωτών να πληρώσουν αλλά και για τις αμφιβολίες και τις απαιτήσεις τους σχετικά με το ψηφιακό ραδιόφωνο
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια