ΠΩΛΕΙΤΑΙ Rock Radio, Κέντρο Θεσσαλονίκης ημιώροφος επιπλωμένο

Δυσοίωνες εξελίξεις για το πάλαι ποτέ δημοφιλές ροκ ραδιόφωνο της Θεσσαλονίκης. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ο ιδιοκτήτης του σταθμού Σωτήρης Βακάρος ανάρτησε, στην ιστοσελίδα του σταθμού, αγγελία για την πώληση του Rock Radio. Σύμφωνα με πληροφορίες, το αντίτιμο που ζητείται ανέρχεται στο 1.000.000 ευρώ, ενώ ο ίδιος δήλωσε ότι "έφτασε η στιγμή να περάσει ο σταθμός σε άλλα χέρια. Πουλάω τον Rock Radio, νιώθοντας ικανοποιημένος για όσα έκανα από τη συχνότητα αυτή τη δεκαετία. Εύχομαι ο νέος ιδιοκτήτης να συνεχίσει το ίδιο στιλ της ροκ μουσικής".

Ο ραδιοφωνικός σταθμός αναζητά άμεσα νέο ιδιοκτήτη εμμέσω οικονομικής κρίσης και έντονου ανταγωνισμού από τους έτερους rock και alternative 1055 Rock, Republic, Rainbow, και του λαλίστατου Imagine και μάλιστα ταυτόχρονα με την επάνοδο του Radio DeeJay. Σαφέστατα άκομψος ο τρόπος, αφού συνήθως η διαπραγμάτευση για τέτοιου είδους αγοραπωλησίες γίνεται εντός των ραδιοφωνικών κύκλων και όχι σε εφημερίδες ή στο διαδίκτυο.

Παράλληλα, μια τέτοια κίνηση, αν τελικά λάβει χώρα, αποτελεί μια μαύρη κηλίδα στην πολυετή ραδιοφωνική πορεία του ιδρυτή του σταθμού. Μια πορεία που αυτονομήθηκε το Νοέμβρη του 1999, όταν ο δημοφιλής στους πιτσιρικάδες και πρώην ραδιοπειρατής Jo-jo Βακάρος άφηνε τα studio του Αντέννα και του Ράδιο Θεσσαλονίκη για να ανοίξει το "ροκ ραδιόφωνο που έλειπε από την πόλη" (βλέπε φωτογραφία)[img_assist|nid=1854|title=Η ιστοσελίδα του Rock Radio στο ξεκίνημά του|desc=|link=popup|align=left|width=220|height=175], εξαγοράζοντας έναν μικρό ραδιοσταθμό που εξέπεμπε τότε στους 104,7. Τότε όλοι περίμεναν η νέα συνταγή, για ένα πλήρως εξειδικευμένο ραδιόφωνο στο χώρο της ροκ, να στεφθεί με επιτυχία και ψηλές ακροαματικότητες. Κάτι που συνέβη στην αρχή, για να υποχωρήσει όμως με την πάροδο των χρόνων. Η στασιμότητα του προγράμματος, η αποχώρηση άλλων γνωστών παραγωγών, η έλλειψη φρέσκων ιδεών και ο έντονος ανταγωνισμός όσων έσπευσαν να φάνε κομμάτι από την ροκ πίτα, οδήγησαν το σταθμό σε ένα "σύρσιμο" στη λίστα με τις ακροαματικότητες. Δεν είχαν περάσει μάλιστα πολλοί μήνες μέχρι ο σταθμός να αρχίσει να δέχεται τις πρώτες επικρίσεις για την αντίληψή του σχετικά με το φάσμα της ροκ, και τις αντίστοιχες μουσικές επιλογές του. 

Σήμερα ο Σωτήρης Βακάρος φαίνεται διατεθειμένος να αφήσει τα ηνία του σταθμού, χωρίς φυσικά να είναι γνωστό αν ο νέος ιδιοκτήτης, όταν βρεθεί, θα επιλέξει να κρατήσει το λογότυπο και το μουσικό προφίλ, ή να χρησιμοποιήσει στιγνά τη συχνότητα προς κάποια άλλη κατεύθυνση, όπως συνέβη τελευταία με αρκετές συχνότητες της πόλης. 

γεωγραφική τοποθεσία: 

Σχόλια

Ο ανεπάγγελτος Βακάρος νόμιζε ότι γνώριζε από ραδιόφωνο. Δε θα ξεχάσουμε ποτέ τις μπαρούφες που ξεστομούσε με τη βλαχοκιτς αμερικανιά προφορά του και καλα. Αν δεν ήταν ο Star FM και ο Antenna 97.5 Θεσσαλονίκης κανείς δε θα ήξερε τον Σωτηράκη. Και φυσικά πάνω απ' όλα αν ο μπαμπάς του δεν ήταν ο αρχιερατικός επίτροπος της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης. Ακόμη μία συχνότητα που ανήκε στο Ράδιο Κουφάλια στην οποία στεγάστηκε ο Jeronimo Groovy Θεσσαλονίκης πάει έτσι απλά χαμέμη... Άντε Σωτήρη πάνε να φας κανά μακαρόνι όπως έλεγες στα 13χρονα που σε άκουγαν στον Αντέννα και τον Star. Καλή όρεξη!

Και ένα φρέσκο νέο. Άρης FM 92.8. Πάει ένα ακόμη ραδιόφωνο... Ο πρώην Ανατολικός 92,8 του Παπασαραντόπουλου και μετέπειτα Ελληνικός FM του ομίλου Τουρώνη πλέον... ΑΡΗΣ FM το επίσημο ραδιόφωνο του Άρη σε συνεργασία με τον όμιλο Τουρώνη.

Έτσι είναι οι αστέρες, μπορεί να δύσουν εξίσου γρήγορα μ' όταν ανέτειλαν. Ιδίως όταν αποδειχτεί ότι δεν έχουν το περιεχόμενο που ο κόσμος πιστεύει ότι κρύβεται από πίσω.

Ωστόσο δεν θα ήθελα να είμαι τόσο πικρόχολος όσο εσύ για το Βακάρο. Όντως τα μεγάλα ραδιόφωνα από τα οποία πέρασε τον ανέδειξαν στην πόλη, όμως ήδη είχε από πίσω κάποιο παρελθόν: το πειρατικό ραδιοφωνικό Kiss FM μαζί με τον Αντώνη Κανάκη, τη συμμετοχή του στο τηλεοπτικό Κομφούζιο της ΕΤ3, καθώς και μια καλή ιδέα για το πώς να ενθουσιάζει τα 16χρονα. H αμερικάνικη προφορά, οι ατάκες και τα τζινγκλάκια  ήρθαν για να "γεμίσουν" κάποια κενά στο νεανικό ραδιόφωνο της πόλης.

Η μπάντα τότε, ούτως ή άλλως, στις αρχές της δεκαετίας του '90, είχε μόλις είχε περάσει από την πειρατία στον "επαγγελματισμό" (τρομάρα τους) κι έψαχνε εναγωνίως παραγωγούς που να μπορούσαν να κάνουν κάτι παραπάνω από το να αλλάζουν δίσκους στα πικάπ. Κι όποιος είχε την τύχη να αναδειχτεί σε αυτή τη χρυσή εποχή με τους φανατικούς έφηβους ακροατές, μάλλον απολάμβανε στη συνέχεια το προνόμιο να μείνει ως ένας από τους εξπέρ του είδους, ακόμη κι αν δεν ήταν αυτό ακριβώς. Για κάποια χρόνια, αλλά φυσικά όχι για πάντα. Αντίστοιχα παραδείγματα στην Αθήνα ο Τζι Πόλι (Γ. Πολυχρονίου), ο Ν. Μαστοράκης ή ο Τσαουσόπουλος, οι οποίοι παρότι συνέχισαν το ίδιο ύφος των 90s μέχρι σήμερα, σιγά σιγά ξέφτισαν στο χρόνο. 

Τώρα αυτό για τον πατέρα του Βακάρο, παρότι πιθανότατα αληθεύει, δεν βρίσκω γιατί πρέπει να του το προσάπτουμε. Ιδίως όταν στη νεοελληνική κοινωνία του 2009, έχει γεμίσει ο τόπος από κόσμο που ανελλίσεται πατώντας στις πλάτες του μπαμπά του ή του μπάρμπα του.

Εγγραφή στο all greek radio news