Υποβλήθηκε από radiofono.gr στις .
Η αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης το 2008 στο ραδιόφωνο άγγιξε το 29,8% το 2008, όταν ο συνολικός δείκτης έκλεισε οριακά με θετικό πρόσημο στο 0,53%, ωστόσο οι ενημερωτικοί σταθμοί σημειώνουν ζημίες παρά κέρδη. Πιο ζημιογόνος ο Flash το 2008 με απώλειες 7,1 εκατ. ευρώ και ακολουθεί ο City με 6,9 εκατ. ευρώ (συν 2 εκατ. ευρώ ακόμη από προηγούμενες χρήσεις). Οι ζημιές του ΑΝΤ1 έφτασαν τα 2,3 εκατ. ευρώ και του Alpha το 1,9 εκατ. ευρώ. Ο ΣΚΑΙ σημειώνει κέρδη 429.000 ευρώ και ο Real 115.000 ευρώ.
Ωστόσο, παρά την αύξηση του περασμένου έτους, στοιχεία για το τρέχον 8μηνο του 2009 αναφέρουν πτώση της διαφημιστικής δαπάνης στο ραδιόφωνο 21,61%. Την περίοδο αυτή ραδιόφωνο χάνει το 18,4% των εσόδων του (111 εκατ. ευρώ έναντι 136,3 εκατ. ευρώ).
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια