Πέφτει η διαφημιστική δαπάνη και στο ραδιόφωνο

Συνεχίζεται η καθοδική πορεία της διαφημιστικής δαπάνης τον Απρίλιο καθώς τα έσοδα των ΜΜΕ από διαφημίσεις έπεσαν κατά 20,92% έναντι 12,82% τον Μάριο και 16% τον Φεβρουάριο.
Είναι χαρακτηριστικό ότι τον Απρίλιο πέφτει η διαφημιστική δαπάνη όλων των Μέσων, τόσο της τηλεόρασης (-30%), των περιοδικών (-19,4%) και του ραδιοφώνου (-11,2%) όσο και των εφημερίδων (-10,7%) οι οποίες ήταν οι μοναδικές κερδισμένες το α’ τρίμηνο.
Το α’ τετράμηνο του 2009 η μείωση αγγίζει το -16% έναντι -14% σε επίπεδο τριμήνου και -14,7% το α’ δίμηνο του έτους.
Στην πράξη, το διάστημα Ιανουάριος-Απρίλιος η διαφημιστική δαπάνη στα 4 παραδοσιακά Μέσα μειώνεται στα 678 εκατ. ευρώ (έναντι 805,4 εκατ. ευρώ), ενώ μόνο τον Απρίλιο ο διαφημιστικός τζίρος αγγίζει τα 189 εκατ. ευρώ (έναντι 239 εκατ. ευρώ τον 4ο μήνα του 2008).
Το α’ τετράμηνο του 2009 τα κανάλια χάνουν το 19,6% των διαφημιστικών τους εσόδων της σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα (221 εκατ. ευρώ έναντι 275 εκατ. ευρώ πέρυσι).
Τα περιοδικά πέφτουν κατά 16,3% (274,7 εκατ. ευρώ έναντι 328,4 εκατ. ευρώ), οι εφημερίδες κατά 8,8% (126,1 εκατ. ευρώ έναντι 138,3 εκατ. ευρώ) και το ραδιόφωνο κατά 14,7% (54,1 εκατ. ευρώ έναντι 63,4 εκατ. ευρώ).
Τον Απρίλιο η τηλεόραση χάνει το 29,7% του τζίρου της (56 εκατ. ευρώ έναντι 80,7 εκατ. ευρώ) ενώ στα περιοδικά η πτώση ανέρχεται στο 19,48% (82,2 εκατ. ευρώ έναντι 102,1 εκατ. ευρώ).
Τέλος το ραδιόφωνο πέφτει κατά 11,2% καθώς εισπράττει 16,2 εκατ. ευρώ έναντι 18,3 εκατ. ευρώ τον Απρίλιο του 2008.

Ημερησία

 

 

γεωγραφική τοποθεσία: 

Εγγραφή στο all greek radio news