Υποβλήθηκε από radiofono.gr στις .
Στο πλαίσιο του εορτασμού για τα 70 χρόνια της Ελληνικής Ραδιοφωνίας, η Focus Bari πραγματοποίησε έρευνα με θέμα τη διαφήμιση στο ραδιόφωνο.
Τι απέδειξαν τα ευρήματα; Μα φυσικά ότι η διαφήμιση στα ερτζιανά μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό μέσο προβολής. Ένα μέσο, το οποίο μας συντροφεύει, ψυχαγωγεί, ενημερώνει, εξιτάρει τη φαντασία -δεν το αποκαλούν άλλωστε τυχαία «θέατρο του μυαλού»- και -το κυριότερο- είναι το παραδοσιακό μέσο που μας ικανοποιεί περισσότερο από κάθε άλλο.
Όσο για το τι πιστεύουν οι Έλληνες για τη ραδιοφωνική διαφήμιση και τι χρειάζεται να αλλάξει προκειμένου να γίνει αυτή ακόμα πιο ελκυστική, τα στοιχεία που ακολουθούν προσφέρουν σαφείς απαντήσεις και πολλή τροφή για σκέψη...
Η έρευνα δημοσιεύται σε σχετικό άρθρο της ηλεκτρονικής έκδοσης της Marketing week [link]
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια