Υποβλήθηκε από radiofono.gr στις .
Το αγαπημένο μέσο μαζικής ενημέρωσης του κοινού, το ραδιόφωνο, αποκτά ολοένα και περισσότερους πιστούς ακροατές. Το βεβαιωμένο από πολλές έρευνες συμπέρασμα ότι το κοινό δηλώνει κατά 65% ικανοποιημένο από το δημοφιλές μέσο, έναντι 44% από τις εφημερίδες, 41% από το Internet και μόλις 26% από την τηλεόραση, ενισχύεται με τη νέα έρευνα της Focus για τη «Διαφήμιση στο Ραδιόφωνο».
Η έρευνα της Focus, που πραγματοποιήθηκε στους νομούς Αττικής και Θεσσαλονίκης, επιβεβαιώνει ότι είναι το «ήπιο μέσο» που συνοδεύει, συντροφεύει, ψυχαγωγεί και ενημερώνει χωρίς να επιβάλλεται και να καταδυναστεύει τον ακροατή.
Η αυξανόμενη κινητικότητα του πληθυσμού φαίνεται ότι οδήγησε σε αύξηση της ακρόασης. 3.225.000 άτομα ακούν κατά μέσο όρο 2,6 σταθμούς την ημέρα και 3.672.000 άτομα ακούν 5,6 σταθμούς κατά μέσο όρο την εβδομάδα. Κατά μέσο όρο το κοινό ακούει ραδιοφωνικούς σταθμούς 3,7 ώρες ημερησίως. Ενα επιπλέον στοιχείο που δείχνει την κυριαρχία του ραδιοφώνου είναι ότι η ακρόασή του είναι υψηλή από το πρωί έως και τις 8 το βράδυ, όταν τη σκυτάλη στο κοινό παίρνει το μέσο της τηλεόρασης.
Σε ό,τι αφορά τη διαφήμιση στο ραδιόφωνο, τα μεταδιδόμενα μηνύματα φαίνεται να έχουν αποτελεσματικότητα. Σε σχέση με τα άλλα μέσα, οι διαφημίσεις στο ραδιόφωνο παράγουν σλόγκαν που το κοινό θυμάται για περισσότερο καιρό, είναι διασκεδαστικές, έξυπνες και ενδιαφέρουσες.
Συνολικά, πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο από τα ραδιοφωνικά διαφημιστικά
μηνύματα δηλώνει το 43% των ερωτηθέντων, ενώ το 20% καθόλου ή όχι και
τόσο ευχαριστημένο.
ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΥΔΗ ΜΑΤΙΝΑ
- Ελεύθερος Τύπος
5/2
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια