Υποβλήθηκε από radiofono.gr στις .
Τα στοιχεία για τη διαφημιστική δαπάνη στη Γαλλία είναι απολύτως αυστηρά: -27.8% για διαφημιστικές δαπάνες στα «mainstream μέσα ενημέρωσης» (εφημερίδες, τηλεόραση, ραδιόφωνο, κινηματογράφος) μεταξύ 2007 και 2014 (και σε τρέχοντα ευρώ). Το οποίο μεταβάλλεται σε -23,6% αν συμπεριληφθούν οι διαφημίσεις στο διαδίκτυο και ο αριθμός των διαφημιστικών εσόδων σε φορητές συσκευές. Αν δει κανείς μεσοπρόθεσμα τα δεδομένα που παράγονται ετησίως από την IREP, παίρνει μια ιδέα του σοκ που υπέστησαν οι "βιομηχανίες περιεχομένου" από την αρχή της οικονομικής κρίσης.
Είναι προφανές ότι δεν μπαίνουν όλοι στην ίδια βάρκα: μεταξύ 2007 και 2014, ο κινηματογράφος χάνει "μόνο" 9% (81 εκατ € το 2014) και το ραδιόφωνο πέφτει στα έσοδα διαφήμισης κατά 9,8% (726 εκατ. € ). Όμως, η τηλεόραση έχει υποχωρήσει ταυτόχρονα κατά 10,9% (3.222 εκατ €), παρότι 6 νέοι παίκτες (6b, HD1, RMC Découverte, η Equipe21, Numéro23, Cherie 25) κλήθηκαν το 2012 να μοιραστούν αυτή την πενιχρή πίτα της διαφήμισης. Και ο Τύπος, που πλήττεται ήδη από την παρακμή της διανομής του, είδε τα έσοδα διαφήμισης να κάνουν βουτιά κατά ... 44% (€ 2.683.000.000), με πάνω από 2 δισ € να έχουν αποσυρθεί.
Αντίστοιχα, η διαφήμιση στο διαδίκτυο έχει κερδίσει 41,7%, ανερχόμενη σε 652 εκατομμύρια €. Αλλά το κέρδος εξακολουθεί να είναι χαμηλότερο σε απόλυτη τιμή σε 200 εκατ. €. Και τα έσοδα από τις φορητές συσκευές παραμένουν χαμηλότερα από 100 εκατομμύρια, παρά την έκρηξη της χρήσης τους.
Βλέποντας αυτά τα στοιχεία, δεν χωράει περισσότερη ανάλυση με βαση αποκλειστικά την οικονομική μεταβλητή. Τα media βρίσκονται αντιμέτωπα με ένα βαθύ και διαρκές σοκ, και η απάντηση των αρχών φαίνεται πολύ αναντίστοιχη των συνθηκών, σύμφωνα με τη Figaro.
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια