Υποβλήθηκε από ανώνυμος στις .
«Δεν ήταν μόνο το στούντιο Ε, όπου κάναμε τις πρόβες μας, γεμάτο από μια ηλεκτρισμένη καλλιτεχνική ατμόσφαιρα. Όλες οι αίθουσες του Τρίτου Προγράμματος απέπνεαν κάτι απροσδιόριστο, κάτι αλλόκοτο. Ακόμα και ο μεγάλος διάδρομος με τους δυο δερμάτινους καναπέδες, που αν καθόσουν πάνω τους σιωπηλός θα άκουγες όλα τα τριγύρω στούντιο σε έναν ενθουσιώδη δημιουργικό οργασμό, κι ολόκληρο το Τρίτο Πρόγραμμα να βουίζει όπως μια ξέχειλη από εργατικό μελίσσι κυψέλη. Το Τρίτο Πρόγραμμα ακριβώς εκείνο τον καιρό λειτουργούσε σαν ένας θύλακας πολιτισμού. Με την αναγέννησή του ανατάραξε τα μέχρι τότε λημνασμένα νερά της Κρατικής Ραδιοφωνίας, χτυπώντας τα με τις γερές βιτσιές μιας ξαφνικής καλλιτεχνικής επανάστασης»
Ένα νέο βιβλίο για ένα σημαντικό κομμάτι του Τρίτου Προγράμματος της Ελληνικής Ραδιοφωνίας, κυκλοφόρησε στα βιβλιοπωλία, γραμμένο από την μουσικό Μαριέλλη Σφακιανάκη-Μανωλίδου. Η συγγραφέας ανατρέχει στην ιστορία του Τρίτου Προγράμματος της Ελληνικής Ραδιοφωνίας με αφορμή τη συμμετοχή της ως ιδρυτικό μέλος της Χορωδίας του Τρίτου. Φωτογραφίζοντας με γλαφυρότητα το χορωδιακό πορτρέτο των Αθηνών της δεκαετίας του εξήντα, η αφήγηση ξεκινά από τα πρώτα ερασιτεχνικά σύνολα, όπως τη Χορωδία Αθηνών, τη Xορωδία της Θάλειας Βυζαντίου, του Μιχάλη Βούρτση, του Δήμου Αθηναίων και του Φεστιβάλ Αθηνών, για να φτάσει στα χρόνια του Μάνου Χατζιδάκι με την ίδρυση της επίσημης Χορωδίας του Τρίτου. Η αφήγηση ξεδιπλώνει μερικές από τις κορυφαίες στιγμές της καλλιτεχνικής δημιουργίας στην Ελλάδα, καθώς αυτές διαδραματίζονται μέσα σε αναρίθμητες αντιξοότητες και ευτράπελα στιγμιότυπα.
Από την περιγραφή όπως είναι φυσικό δεν λείπουν οι αναφορές σε ιστορικά γεγονότα της λειτουργίας του τρίτου προγράμματος, της εργασίας του Μάνου Χατζιδάκι, αλλά και πολιτικά παρεπόμενα, όπως το απρόσμενο «άδειασμά» του από την νεοτοποθετηθείσα τότε Υπουργό Πολιτισμού, Μελίνα Μερκούρη, η οποία αρνήθηκε να του μιλήσει στο τηλέφωνο.
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια