Διαφημιστική δαπάνη στις ΗΠΑ: -6% το ραδιόφωνο, +30% στα ψηφιακά μέσα

Σύμφωνα με την Standard Index Media, η διαφημιστική δαπάνη σε ψηφιακές υπηρεσίες ήταν 30 τοις εκατό πάνω τον Ιανουάριο, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα ένα χρόνο πριν. Έτσι, οι ψηφιακές υπηρεσίες σήμερα κατέχουν ένα μερίδιο 27 τοις εκατό της συνολικής διαφήμισης στις ΗΠΑ, από το 19 τοις εκατό του μεριδίου που είχαν πριν από δύο χρόνια. Η διαφήμιση στο ραδιόφωνο είναι μειωμένη κατά 6 τοις εκατό, στην τηλεόραση μειώθηκε κατά 1 τοις εκατό, στα περιοδικά ήταν στα ίδια ενώ στις εφημερίδες έπεσε κατά 3 τοις εκατό.

Η SMI καταγράφει το 80 τοις εκατό επί του συνόλου των δαπανών των φορέων στις ΗΠΑ, αποκλειστικά από τα συστήματα κράτησης των πέντε από τους έξι ομίλων μέσων μαζικής ενημέρωσης, καθώς και σημαντικά ανεξάρτητα μέσα. Εκδίδει αναφορές σε μηνιαία βάση για πραγματικά στοιχεία δαπανών.

Φωτό: deviant art

γεωγραφική τοποθεσία: 

Εγγραφή στο all greek radio news