Published on Ραδιόφωνο (http://radiofono.gr)

Αρχική > Μείωση της διαφημιστικής δαπάνης στο ραδιόφωνο.

Μείωση της διαφημιστικής δαπάνης στο ραδιόφωνο. [1]

Υποβλήθηκε από radiofono.gr [2] στις Δευ, 14/09/2009 - 18:31.

Η αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης το 2008 στο ραδιόφωνο άγγιξε το 29,8% το 2008, όταν ο συνολικός δείκτης έκλεισε οριακά με θετικό πρόσημο στο 0,53%, ωστόσο οι ενημερωτικοί σταθμοί σημειώνουν ζημίες παρά κέρδη. Πιο ζημιογόνος ο Flash το 2008 με απώλειες 7,1 εκατ. ευρώ και ακολουθεί ο City με 6,9 εκατ. ευρώ (συν 2 εκατ. ευρώ ακόμη από προηγούμενες χρήσεις). Οι ζημιές του ΑΝΤ1 έφτασαν τα 2,3 εκατ. ευρώ και του Alpha το 1,9 εκατ. ευρώ. Ο ΣΚΑΙ σημειώνει κέρδη 429.000 ευρώ και ο Real 115.000 ευρώ.

Ωστόσο, παρά την αύξηση του περασμένου έτους, στοιχεία για το τρέχον 8μηνο του 2009 αναφέρουν πτώση της διαφημιστικής δαπάνης στο ραδιόφωνο 21,61%. Την περίοδο αυτή ραδιόφωνο χάνει το 18,4% των εσόδων του (111 εκατ. ευρώ έναντι 136,3 εκατ. ευρώ). 

 

άρθρα: 
οικονομικά στοιχεία [3]
γεωγραφική τοποθεσία: 
Ελλάδα [4]

Άδεια Creative Commons Το περιεχόμενο του δικτυακού τόπου radiofono.gr, που παρέχεται από την συντακτική ομάδα του radiofono.gr διατίθεται για αναδημοσίευση με υποχρεωτική αναφορά προέλευσης, σύμφωνα με την άδεια Creative Commons Attribution 3.0 (Γερμανίας) , εκτός αν επισημαίνεται διαφορετικά στο κείμενο.

 

Βρείτε μας στο Google+


Source URL: http://radiofono.gr/node/1849

Σύνδεσμοι
[1] http://radiofono.gr/node/1849
[2] http://radiofono.gr/user/6
[3] http://radiofono.gr/taxonomy/term/51
[4] http://radiofono.gr/taxonomy/term/12