Υποβλήθηκε από radiofono.gr στις .
Σημαντικές αλλαγές για τον Μελωδία, μετά τις εξελίξεις στη διοίκηση του σταθμού. Ο σταθμός, με εξαγορά 5 εκατομ. ευρώ αναμένεται να επιστρέψει από τον όμιλο της “Καθημερινής” (Θέμης Αλαφούζος) στον Γιάννη Αλαφούζο, ο οποίος και τον ίδρυσε πριν σχεδόν 20 χρόνια. Όπως γράφουν οι Τυπολογίες, ο Μελωδία την περίοδο της κρίσης στην πρώτη τηλεόραση του Σκάι, πουλήθηκε στην “Καθημερινή” για να αποπληρωθούν άλλες οφειλές. Εφόσον ολοκληρωθεί η μεταβίβαση η διεύθυνση θα ασκείται από τον όμιλο Σκάι, ο οποίος ελέγχει ακόμη τους μουσικούς σταθμούς Freedom και RED.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Δημ. Κανελλόπουλου από το e-tetradio, συζητείται το ενδεχόμενο ότι o «Μελωδία» θα παίζει με playlist τα Σαββατοκύριακα, θα γίνουν σίγουρα απολύσεις, δεν θα πραγματοποιούνται εκπομπές μετά τα μεσάνυχτα αλλά θα παίζεται μόνο μουσική. Στο τραπέζι έπεσε και η πρόταση να απολυθούν όλοι οι υπάλληλοι του σταθμού και να επαναπροσληφθούν στη συνέχεια, όχι ως μόνιμοι αλλά ως συνεργάτες πλέον, ως «μπλοκάκια» που λέμε και στη δημοσιογραφική αργκό. Δεν ξέρω ποια από όλα αυτά θα γίνουν πραγματικότητα τελικά.
Ο Οδυσσέας Ιωάννου, διευθυντής του Μελωδία για πολλά χρόνια, αφήνει τη θέση του καθώς και την εκπομπή του στο ραδιοσταθμό, κίνηση που χαρακτηρίζεται ως «τέλος εποχής» αφού η παρουσία του σημάδεψε σημαντικά τη συχνότητα. Νέος διευθυντής αναμένεται να αναλάβει ο Νίκος Νικολακόπουλος, ο οποίος είναι ήδη υπεύθυνος και για τα άλλα δύο μουσικά ραδιόφωνα του Ομίλου. Ίσως και να είναι ειλημμένη απόφαση. Ο Νίκος Νικολακόπουλος είναι ο παλιός διευθυντής προγράμματος των Sfera 102,2 και Derti 98,6.
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
Σχόλια
«για να με παίζει απ' τον Μελωδία και να πουλήσει ο δίσκος!»
radiofono.gr replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Μετά από 17 χρόνια συνεχούς παρουσίας του στον Μελωδία 99,2 από τη θέση του διευθυντή και του παραγωγού (καθημερινά 18.00- 20.00), ο στιχουργός- δημοσιογράφος Οδυσσέας Ιωάννου παύεται από τα καθήκοντα του. Τις λεπτομέρειες θα τις διαβάσετε στο link της εφημερίδας. Ένα σχόλιο μόνο από δω: Θεωρώ πως πραγματικά αλλάζει σελίδα για το ελληνικό έντεχνο τραγούδι, αν υποτεθεί πως ο εν λόγω ραδιοφωνικός σταθμός έπαιξε μεγάλο ρόλο στη διάδοση του από το δεύτερο ήμισυ της δεκαετίας του 1990 και μετά. Και στη διάδοση, βέβαια, πολύ συγκεκριμένων καλλιτεχνών (μη λέμε ονόματα), οι οποίοι σαφώς και δεν στερούνταν έργου, συνδέονταν όμως φανερά και ποικιλοτρόπως με τον Ιωάννου. Παροιμιώδης θα μείνει η ατάκα του συνθέτη Δήμου Μούτση όταν ρωτήθηκε για το ποιος θα είναι ο στιχουργός του καινούργιου, που ακόμη δεν έχει κυκλοφορήσει, δίσκου του. «Ο Οδυσσέας Ιωάννου», είχε απαντήσει, «για να με παίζει απ' τον Μελωδία και να πουλήσει ο δίσκος!» Να σημειώσω ακόμη ότι αυτό μού φαίνεται απόλυτα φυσιολογικό και δεν περιέχει ίχνος μομφής, τη στιγμή που ο καθένας στηρίζει το μαγαζί του και προβάλλει τον εαυτό του, την περσόνα του και το ταλέντο του με όποιο τρόπο μπορεί.
Έτσι, σαν σημείο των καιρών του, ο Μελωδία 99,2 ταυτίστηκε απόλυτα με καλλιτέχνες σαν τον Σωκράτη Μάλαμα, τον Μίλτο Πασχαλίδη, τον Θάνο Μικρούτσικο, τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου, την Χάρη Αλεξίου, την Ελένη Τσαλιγοπούλου, τον Παντελή Θαλασσινό, τον Αλκίνοο Ιωαννίδη κ.α. Σε γενικές γραμμές σπάνια άκουγες και κάναν Θεοδωράκη, καμιά Πλάτωνος, λίγο Χατζιδάκι, την ίδια στιγμή που οι λεγόμενες μουσικές του κόσμου πρωτοστατούσαν, όπως στην πολύ καλή- ομολογουμένως- εκπομπή του Κώστα Θωμαΐδη. Πριν μερικά χρόνια είχε πέσει τσεκούρι σε παραγωγούς και χαρακτηριστικά την είχε πληρώσει τη νύφη η αξιόλογη δημοσιογράφος και παραγωγός Σίσσυ Καπλάνη, ενώ και ο στιχουργός- παραγωγός Νίκος Μωραΐτης πιο πρόσφατα είχε τεθεί εκτός σταθμού. Ας θυμηθούμε, επίσης, τον μουσικολόγο Λάμπρο Λιάβα, ο οποίος είχε προβεί σε διαμαρτυρία έξω από το Ηρώδειο για την απομάκρυνση του από το συγκεκριμένο ραδιόφωνο.
διαβάστε τη συνέχεια στο blog του «Άσματα και Μιάσματα»
"ήταν πολύ καλό για να'ναι αληθινό"
radiofono.gr replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Παρόλα τα όποια αρνητικά του σαν σταθμός, αυτό που μου ήρθε στο μυαλό διαβάζοντας την είδηση είναι το "ήταν πολύ καλό για να'ναι αληθινό"... Στην εποχή της playlist να υπάρχει σταθμός με πραγματικούς ραδιοφωνικούς παραγωγούς; Απαπαπαπα. Τγε μπανάλ...
Καλά για την απομάκρυνση Ιωάννου και την πιθανή αποχή του από τα ερτζιανά γενικά, τι να πω; Κυριολεκτικά τρέμω στην ιδέα ότι μπορεί να χαθεί μια τέτοια προσωπικότητα από το ελληνικό ραδιόφωνο...
Ελπίζω να μην μετατραπεί από Μελωδία FM σε Αηδία FM...
άποψη από το μπλογκ "Τραγουδιστάν"
ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ NON STOP PLAY LIST ΑΨΥΧΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
radiofono.gr replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ,ΝΕΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ,ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ NON STOP PLAY LIST ΑΨΥΧΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ...ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ (ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ Ο ΜΕΛΩΔΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ)... ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΞΕΦΤΙΛΑ ΚΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΡΥΛΙΚΑ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ FM... ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΑΛΛΑΞΑΝ... ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ... ΑΡΓΑ Ή ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ
άποψη από το Πρέζα TV
η πρόταση είναι δίωξε τους φίλους σου και μείνε εσύ ως προαγωγός
radiofono.gr replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Ο Οδυσσέας εκτός Μελωδία. Ο Οδυσσέας εκτός (προσωρινά ελπίζω) ερτζιανών. Η φωνή-χρατς βελόνας σε δισκάκι βινυλίου εκτός ραδιοφώνου. Αστείο άσχημο, ηλίθιου πομπού και χαμόγελο αμήχανο, δέκτη δίχως την εύκολη απάντηση. Η σκέψη, με τα χέρια στις τσέπες και τις βόλτες στη βροχή, δίχως στέγη στα fm κι όλοι εμείς, δίχως έναν να μας πει "αφήστε το ξυράφι στην άκρη σήμερα, αύριο θα σας έχω καλύτερη μουσική επένδυση για την αυτοκτονία σας!".... Σε έναν κόσμο που η πρόταση είναι δίωξε τους φίλους σου και μείνε εσύ ως προαγωγός τραγουδιών, μιαν απάντηση του τύπου "άντε γαμήσου μάγκα, το όχι μου είναι αυτονόητο και το μεσαίο μου δάχτυλο σε στύση" εμένα μ' αφήνει έγκαυλο και σίγουρο για τις επιλογές των τελευταίων 15 χρόνων μου... Οδυσσέα, το 6-8 μου έχει καρμικά πλέον καθοριστεί. Δεν του ανήκω. Σου ανήκει. Το 6-8 είναι το δύωρο μου που έχω χαρίσει στην 17η απόχρωση του μαύρου. Στην μόνη που την ξασπρίζει λίγο φως...
άποψη από το ιστολόγιο Όσα πήρε ο Διάολος
Αναζητώντας τον Οδυσσέα Ιωάννου
radiofono.gr replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Ωστόσο με ένα τρόπο μαγικό αυτή η φωνή που άκουγα κάτι μου έκανε. Δεν έλεγε τίποτα βαριές φιλοσοφίες. Τραγούδια διάλεγε ο άνθρωπος και ενδιάμεσα έλεγε καμία ατάκα. Το θέμα είναι ότι όλο αυτό γινόταν με ένα τρόπο τόσο υπέροχο και δημιουργικό. Μου άρεσε. Κάτι σαν πρόζα έμοιαζε , σα μικρά θεατρικά έργα. Από την άλλη σου έδινε την αίσθηση ότι υπήρχε μια διαρκή αναζήτηση , ένας άνθρωπος που στον αέρα των fm ψαχνόταν.
Διαβάστε την περιπέτεια αναζήτησης του Οδυσσέα Ιωάννου στο ιστολόγιο του Γρηγόρη
"ένας σταθμός λιγότερος"
radiobuzzer replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Διαβάζω αυτό... Και αυτόματα σκέφτομαι "ένας σταθμός λιγότερος". Όχι ότι ήμουν καμιά τρελή φαν του Οδυσσέα Ιωάννου, είτε ως παραγωγού είτε ως διευθυντή του Μελωδία, απλά το να σκέφτομαι το Μελωδία χωρίς αυτόν μου είναι πραγματικά δυσάρεστο.
Aκόμα πιο δυσάρεστο μου είναι να βλέπω έναν από τους λίγους αξιοπρεπείς σταθμούς που έχουν απομείνει, να ακολουθεί σιγά σιγά την καταστροφική συνταγή του playlist. Γιατί στο κάτω κάτω, αν είναι να ακούσεις ένα playlist, γιατί να το ψάξεις στα ερτζιανά και όχι στη μουσική του desktop/notebook/ipod/κινητού σου; Το ραδιόφωνο ως μέσο μπορεί και θα έπρεπε να προσφέρει κάτι παραπάνω από μια διαδοχή τραγουδιών, ακόμα κι αν πρόκειται για καλά τραγούδια. Ακόμα και το επιχεήρημα του χαμηλότερου κόστους και της μεγιστοποίησης του κέρδους δε στέκει. Τι να την κάνεις την ελαχιστοποίηση του κόστους, αν συνεπάγεται δραματική μείωση της ποιότητας του προϊόντος; Ένα κακής - ή τελοσπάντων χειρότερης από αυτή που έχει συνηθίσει τους ακροατές του - ποιότητας ραδιόφωνο, μοιραία θα έχει απήχηση σε λιγότερο κόσμο, άρα και λιγότερα κέρδη από τις διαφημίσεις του, άρα...όχι μεγιστοποίηση του κέρδους. Τι στο καλό, μόνο εγώ το βλέπω έτσι;
Διαβάστε τη συνέχεια στο άρθρο "τέλος (ραδιοφωνικής) εποχής" στο ιστολόγιο Αιθεροβασίες
και δεν ειναι μόνο ο Οδυσσεας
Anonymous replied on Μόνιμος σύνδεσμος
και δεν ειναι μόνο ο Οδυσσεας ιωάννου... Εχτές μας αποχαιρέτησε και ο Κυριάκος Θωμαίδης και σήμερα το πρωί η Διονυσία Μπάκα....