Υποβλήθηκε από ανώνυμος στις .
Ξεκίνησε η νέα καμπάνια του ραδιοφωνικού σταθμού “στο Κόκκινο”, με κεντρικό μότο «Με κλειστά μάτια... Άνοιξε τα αυτιά σου!”, συμπίπτοντας με την έναρξη μερικών ακόμη τοπικών συχνοτήτων του ενημερωτικού ραδιοφώνου. Το βίντεο της διαφήμισης απεικονίζει έναν τηλεθεατή καθισμένο σε μία καρέκλα με την πλάτη προς εμάς, ο οποίος βομβαρδίζεται από κινδυνολογικές πληροφορίες για το μέλλον της οικονομίας και της χώρας. Αγανακτισμένος σφίγγει με τα χέρια του το κεφάλι του, στην οθόνη μας πέφτει χιόνι, το οποίο διαδέχεται από την τελική εικόνα: ένα αυτί μπροστά στο οποίο στέκεται μια... κόκκινη καραμούζα.
Μέσα από το λογοπαίγνιο, οι συντελεστές της καμπάνιας προσπαθούν προφανώς να πείσουν το κοινό να γυρίσει την πλάτη του στην κινδυνολογική κατά βάση τηλεοπτική ενημέρωση του θεάματος και των εύκολων συμπερασμάτων και να στραφεί προς το «κόκκινο» ραδιόφωνο. Μια ακόμη επισήμανση από μέρους τους υπέρ του ραδιοφώνου ως μέσου και εναντίον της τηλεόρασης, δεδομένου και του μονόπλευρου ρόλου που αυτή υποδύεται στην τρέχουσα πολιτική συγκυρία. Η στατική εικόνα της διαφήμισης διατηρεί τη μινιμαλιστική γραμμή στην οποία οι γραφίστες του ραδιοσταθμού μας έχουν συνηθίσει.
Ωστόσο στην ευφάνταση αυτή καμπάνια δεν έλειψε η κριτική από φεμινιστικής σκοπιάς. Όπως είναι ίσως αναμενόμενο, το κοινό ενός «αριστερού» ραδιοφώνου έχει ιδιαιτέρος υψηλά στάνταρ σε ζητήματα πολιτικής ευαισθητοποίησης. Η χρήση μιας αντρικής φιγούρας, ως κυρίαρχο πρόσωπο της εικόνας δεν πέρασε απαρατήρητη, αναπαράγοντας για κάποιους την κυρίαρχη υπερπροβολή του αντρικού φύλου ως κύριο αναγνώστη της επικαιρότητας. Πρόκειται για μικρά πολιτικά αντανακλαστικά τα οποία οι συντελεστές του «αριστερού» ραδιοσταθμού θα πρέπει να αποκτήσουν, προκειμένου να συνεχίσουν να τους έχουν όλους και όλες ευτυχείς.
- Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
Σχόλια
Χεστήκαμε
ανώνυμος replied on Μόνιμος σύνδεσμος
Χεστήκαμε